maandag 3 juli 2017

Susan taking it easy


Hey girls vandaag had ik een zware middag, mijn intake met psychologe voor het reïntegratie/revalidatie behandel traject. 
Eigenlijk had ik een tijd geleden verwacht dat ik me nu al veel beter zou voelen na toch een aantal maanden thuis, maar ik voel me eigenlijk alleen maar slechter en kan steeds slechter tegen dingen die me uit mijn huisje brengen. Er hoeft maar iets te gebeuren en dan raak ik helemaal in de stress en het duurt echt een aantal uren voordat ik mezelf rustig krijg. 
Gelukkig kan ik nog steeds genieten van alle kleine en natuurlijk ook grote dingen in mijn leven en zeer zekers van mijn vrolijke Tante Betsy jurkjes en het contact met jullie en de lieverds om me heen. 


Wat me vandaag wel heel goed deed was dat de psychologe mijn klachten idd herkende als burnout klachten (heet wel niet zo in medische termen), ik noem het zelf overspannen...maar inmiddels dus al een stukje zwaarder. 
Ik was doorgestuurd ivm depressieve klachten, maar als er een ding wat ik niet ben is dat depressief (dat vond de psychologe ook). Ik ben miss positive en zie altijd het goede in mensen en haal het goede uit het leven. 
En ja ik kom nu vaak tot niks en zit op de bank moe en lusteloos, ben snel uit mijn huisje, maar verder gaat het wel okay met me hoor. Ik kan gelukkig nog steeds de energie uit mijn blog halen en geniet dus van jullie lieve reacties. 
Deze week heb ik nog een intake en de dag erna krijg ik te horen of ik het behandel traject in mag, maar het zit er dik in dat dit wel het geval zal zijn. 


Nu heb ik een vraag naar jullie, als jullie me vrijdag zien op de Tante Betsy fandag ga dan niet vragen hoe het met me is. 
Ik heb geen zin om daar een potje te gaan grienen en al helemaal niet om mijn verhaal te doen. Ik kom er om me lekker te ontspannen en tussen gelijkgestemde dames te verkeren. Me te verheugen om jullie allemaal te zien en lekker tussen de Tante Betsy kleding te snuffelen. 
Spreek me gerust aan want ik ken wel veel van jullie maar ook weer niet allemaal. Maar als jullie mijn blog volgen en mijn live on Facebook filmpjes hebben gezien, herkennen jullie me vast meteen. 
Ik ben die kleine stuiterende dame, die in de loop van de dag wat rustiger wordt omdat dan mijn energie niveau daalt. 



En wie weet herkennen jullie manlief, mijn chauffeur die ook mee is. Die is vrij rustig en meestal op zichzelf, maar wie weet heeft hij wel een gezellig gesprek met een van de andere mannen over old timers of andere dingen die hem interesseren. Hij is wat stugger in de omgang maar is wel een lieverd hoor. En wie weet als al die dames hallo komen zeggen tegen hem dat hij uit zijn schulp kruipt hihihi. 



Oh ja zoals ik al gisteren en eergisteren schreef, ik mag nog Tante Betsy girls uitnodigen. Naast diegenen die ik nu op mijn lijst heb, is er nog plek om zo'n 25 Tante Betsy girls uit te nodigen voor de Tante Betsy fandag! Laat je horen als je erbij wilt zijn (doe dit even onder het bericht van gisteren of reageer onder dit Facebook bericht en lees daar goed wat ik van je nodig heb).
En al die anderen zijn van harte welkom op de Tante Betsy outlet dag, voor €5 koop je een entree kaartje (let op ook maar beperkt voorradig), dat bedrag krijg je geminderd op je aankoop. 

Lots of love from Susan

Ps oh als ik die foto's weer terug zie van onze vakantie in Ierland (ik was een foto van manlief aan het zoeken) dan verlang ik weer terug naar de natuur en het strand...lekker relaxed. 

27 opmerkingen:

  1. Ik wil je nu maar een ding zeggen....hug😚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Susan, heel veel sterkte en ik hoop dat je in traject kan. Groenewoud in swalmen heeft ook een erg goed traject, heb daar veel goeds over gehoord. Soms hebben we het nodig dat een ander ons laat zien welke grenzen je te vaak over gaat te koste van jezelf. Succes en neem je tijd. Lieve groet Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke kus! En ik duim dat je het traject in mag. Depressief ben je zekers niet. Een dikke knuffel krijg je van mij altijd dus vrijdag ook.
    Enne Arno kan prima over auto's babbelen met Bob hoor. Nadat hij geholpen heeft jurkjes te scoren 😉.
    Komt goed skattie! Denk aan jezelf en doe wat je zelf wil en waar je je goed bij voelt en als een ander dat niet aanstaat....pech gehad.
    Tot vrijdag!!!

    Dikke knuffel en XxxxX van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 😘 leuk om je vrijdag te zien... Dikke knuffel 😘
    Trots op je dat je je verhaal met ons deelt. Vrijdag gast een gezellige dag worden 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Susan wat een zware fase. Maar is een fase hè daar komt miss Positive doorheen! Wens je veel kleine geniet momentjes, die zich aaneen gaan schakelen tot er geen ruimte is voor verstoring. Dikke kussen XX Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd, hierbij een dikke knuffel. Liefs Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een burn-out kan lang duren. Het heeft zijn tijd nodig maar je bent goed bezig met voor jezelf te zorgen. Op z'n tijd het bos in, lekker Netflixen en gewoon rustig aan doen. Genieten van de dingen die je blij maakt en lekker uitkijken naar vrijdag!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knuffels, van Corine, ik moest ook wel lachen, want jij had mij toen op de tante Betsy dag meteen gespot en ik had het helemaal niet door eerst, oops, ga vrijdag lekker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieverd vrijdag wordt hartstikke leuk en positief! Dan geven we je vanzelf een positieve vibe�� Knuffel voor nu�� XCorina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk erkenning en wat het wel is.
    Ik wens je erg veel succes tijdens het traject en als ik jou tegen zou komen zou ik het nooit erover hebben want je moet het juist over de mooie en fijne dingen hebben.....
    Zet 'm op en ik wens je veel liefs en alles goeds...

    Knuffels van mij Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zomaar dikke knuff ��
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik ken dat gevoel, dat het prima gaat maar niemand moet vrágen hoe het gaat.. zal ik niet doen, wel een dikke knuffel! Ik heb er ook veel zin in vrijdag, Gezellig even tussen de leuke jurken & mensen. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sylvia de Vries3 juli 2017 om 21:07

    Maar bovenal ga ik je ook herkennen aan je stem van je live filmpjes <3 <3 dat moet geen moeite zijn om je eruit te pikken :)

    Fijne week en tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wendy Verdooren3 juli 2017 om 21:20

    Goed dat je het aangeeft Susan! Vrijdag gewoon lekker ontspannen genieten!! Hopelijk geeft het je een beetje energie! Tot vrijdag! Lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu digitaal, en vrijdag life. Dikke, dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte met alles, Susan!!! Een hele fijne dag vrijdag, laat je voor zaterdag nog wat hangen? ;-) Xxx Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Meis je open & eerlijkheid hier erover en het vooruitzicht op vooral hopelijk een erg gezellige zonnige dag! Tuurlijk groot begrip & respect. Wees niet te streng voor jezelf & geniet van alles wat je wel lukt, zin in hebt etc blijf het halen uit de kleine dingentjes. Een virtuele knuffel nu & misschien vrijdag een hele enthousiaste in het echiehhh omdat ik het zo leuk vind om je te ontmoeten onder tussen niet alleen fan van Tante Betsy maar toch ook wel van jou...maar no worries! Tijd van posters boven m'n bed is al lang voorbij hihi
    Groets uit 't Delfste

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vrijdag wordt super! En knuffelen kan altijd he? De jurk op de derde foto is super. Zou die er vrijdag ook zijn?! Oh ik heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Susan goed op jezelf passen en vooral dingen doen die je leuk vind. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dikke knuffel en die krijg je vrijdag in 't echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondanks alles zie je er fantastisch uit hou je taai xxx gr van monique den Boer uit Dordrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ondanks alles zie je er fantastisch uit hou je taai xxx gr van monique den Boer uit Dordrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach lieverd... wat vervelend.
    Wel fijn dat de professionals jouw klachten serieus nemen en onderkennen en dat er plannen worden gemaakt om je er weer bovenop te krijgen.
    Neem lekker de tijd om weer te herstellen en doe en denk positieve dingen! ��
    Ik kijk er maar uit om je weer te ontmoeten!
    Voor nu een digitale hug en vrijdag live! ��
    Liefs, sterkte en knuffels,
    Nicolette ��

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Susan, ik weet uit ervaring hoe het voelt en dat is heel naar. Je hebt geen energie, ziet als een berg op tegen dingen die je normaal gesproken gewoon deed en bent snel van slag. Nu, jaren later, kan ik zeggen dat de burn-out mij ook positieve dingen gebracht heeft. Ik pak dingen nu op een andere manier aan, een manier die beter bij mij past. Maar het proces ervoor, daar moet je eerst doorheen. Ik heb ook hulp gezocht om anders om te gaan met mijn hooggevoeligheid om meer in mijn kracht te komen en het minder als last te ervaren. Dit heeft enorm geholpen.
    Ik wens je veel sterkte en kracht in dit proces, neem de tijd en luister goed naar je gevoel, dan komt het goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).