vrijdag 30 juni 2017

Tante Betsy surprise sneak preview


Hey girls vandaag moet ik op het allerlaatste moment een blogpost in elkaar knutselen. Een goede vriendin van me is vandaag Tante Betsy jurkjes komen passen om te zien welke modellen haar het beste staan. We hebben ongeveer hetzelfde figuur, nou ja eigenlijk niet helemaal hetzelfde mijn buste is groter en haar heupen zijn breder en mijn buik is stiekem dikker whahaha. Nu heb ik geen foto's van die passessie gemaakt, te druk met allerlei modellen uit de kast te trekken waarvan ze blij zou kunnen worden. Deze foto hieronder is volgens mij alweer twee jaar oud, maar ze is nog steeds blij met deze rode polkadot jurk die ik voor haar scoorde.


Maar ja waar ga je dan een blogpost over schrijven hè...maar ik ga stout zijn...ik ga jullie nog een preview geven. 
Diverse Tante Betsy verkooppunten, winkels hebben online al wat foto's gedeeld van de SS2018 collectie, dé Spring Summer collectie van volgend jaar...je weet wel die wat ook te krijgen zal zijn in XXXL!


Die foto's die ik ga delen, mogen gedeeld worden omdat er kaarten van zijn dusss ga ik ze hier delen en mogen jullie alvast voor genieten van wat er volgende zomer gaat komen en ja ik weet dat duurt nog heel lang. 



Tante Betsy verkooppunt Kunstig Kitschwerk te Kampen deelde deze gave foto's hierboven en beneden. 



Tante Betsy verkooppunt Mona Lisa Elburg te Elburg deelde deze foto.


En Tante Betsy verkooppunt 38 Dresses te Leeuwarden deelde deze.


Maar wees gerust ook de aanstaande wintercollectie gaat er kleur komen hoor, gisteren deelde ik daar alvast wat foto's van http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2017/06/tante-betsy-autumn-winter-2017.html
En na de Tante Betsy fandag ga ik hier nog meer delen voor de dames die er niet bij waren, bij kunnen zijn. 


LET OP: Vergeet je niet aan- of af te melden als je een uitnodiging hebt gekregen. Zo kan ik na het weekend nog een lijstje met namen doorgeven van dames die er graag bij zouden willen zijn. 


Maar zaterdag 8 juli is er ook Tante Betsy outlet dag hoor en als je op de site van Tante Betsy daar een kaartje voor koopt, krijg je dat bedrag weer terug bij het afrekenen van je items. 

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Leuk om je vrijdag weer te zien. Fijn weekend.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleur en gave print zeg. Ik heb er nu al zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie nog meer vogeltjes!! leuk ! Zou er in de wintercollectie ook vogeltjes zijn? Hoop van wel.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa in de wintercollectie is er ook een vogeltjes print. Maar niet zo'n vrolijke als deze😉 Knuff😘

      Verwijderen
  4. Wauw! Dat wordt droog brood eten! ��
    Ik hoop zooo dat de zippies nu op maat gaan vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pff, dat duurt nog een jaar! Die print met vogeltjes en kleine bloemetjes vind ik wel leuk. Eerst maar naar de wintercollectie toeleven😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk allemaal, ik word helemaal enthousiast van al die leuke kleurtjes. En ik had mezelf voorgenomen volgend jaar wat rustiger aan te doen met de jurkjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh hier wordt ik blij van. De wintercollectie spreekt me niet echt aan. Maar deze.... ik ga de hele winter sparen en volgend jaar helemaal los!! 😃😁

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mag wel alvast gaan sparen, zo gaaf allemaal weer, en misschien een extra kledingkast kopen, of misschien maar een kamer verbouwen tot walk-in closet. Zoveel leuks allemaal. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk weer! Vooral de bloemen en hertjes jurken. 💚💙❤🏵🌹🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, dat zwart-witte baseball vestje!! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit gaat weer super leuk worden. Verheug me op Vrijdag!!!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wendy de graaf30 juni 2017 om 23:29

    Wauwie die met hertje en zwart met bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De zomer collectie vind ik zo tof. Daar kan ik echt van smullen. En fijn jackies....zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er komt nog veel mooie aan. Al duurt het nog een eeuwigheid voordat het zomer 2018 is.. hahahahaha... Moetik ij bij jou afmelden of bij tante? Ik heb nog steeds geen vervoer kunnen regelen. Ik was er graag bij geweest maar ja vervoer is voor mij gewoon erg lastig en dan moet die rolstoel ook nog mee... Ik kan dus niet komen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heee...wat?? Moet ik mij hier aanmelden voor 7 juli. Ik heb een reply gedaan naar tb. Ik ga met een intro en neem patricia dorsman mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat n fantàstische jurkjes en stoffen!!!!!!!😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).