zondag 11 juni 2017

Tante Betsy Summer dress love


Hey girls vandaag had ik eigenlijk een nieuwe winactie willen starten, maar die post ik een dezer dagen...hebben jullie iets om naar uit te kijken ;). 
Vandaag is het heerlijk weer en draag ik mijn mouwloze Tante Betsy jurk Summer Klaver Blue met daaronder een paar Footnotes sandalen met sleehak (vallen groot). 


Zo blij met de mouwloze Tante Betsy jurkjes, dit summer model is een heel fijn modelletje en altijd netjes. 
Niet alleen in je vrije tijd, maar ook goed om op het werk te dragen (als dat al kan ;)) of naar een gelegenheid waar je wat gekleder bij moet lopen. 
Hieronder heb ik de navy versie aan met mijn Sendra Ibiza laarzen van Boeties.nl


De Summer cross stripe jurkjes zijn ook heel mooi en staan boven verwachting prachtig. Dit had ik nooit verwacht van een horizontale streepjesjurk met zo'n weelderig figuur ;). 
Als je een flinkere buste hebt kunnen ze wat sexy zijn. Maar och dan draag ik er gewoon een onderbroek topje onderaan en heb ik geen last van inkijk ;). 


Hilde van Hillybilly beauty heeft hier de Summer Cross Stripe Navy aan. Zoals je ziet ook heel mooi bij een kleinere buste :). En eronder een foto van de winnares van de vorige winactie die Hilde en ik beiden deden. 



Als je nu zoiets hebt van 'uhm een onderbroek topje?!?!' dan kun je gaan kijken naar mijn eerste Live on Facebook filmpje waar ik er eentje show en ter plekke eentje knip.
In mijn Summer Cross Stripe Red aan het genieten van de westkust van Ierland mét onderbroek topje ;).


Hier ook een foto van Dress Summer Les Fleurs Orange met Tante Betsy Summer cardigan, die combineren prachtig. En daaronder een collage samen met Hilde met dezelfde combinatie.



De roze Summer Les Fleurs is ook gaaf! Ik draag de summer jurken gewoon in mijn eigen maat, maat L. Op deze foto's met de mooie Clumpy's (dit model valt ruim). 


De Tante Betsy Summer jurkjes vind je bij Tante Betsy in de webshop, alsook de Tante Betsy vestjes; Tante Betsy Summer cardigan.
Maar vast ook nog bij de diverse Tante Betsy verkooppunten in Nederland en België, waarvan er ook steeds meer Clumpy's verkopen. 
Hoop dat jullie ook genoten hebben van het prachtige weer en wie weet ook wel in een mouwloze Tante Betsy jurk of top. 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen mouwloos TB jurkje maar ze zijn eigenlijk wel heel erg leuk! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige fotos met die vrolijke jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vrolijk gekleurde jurken staan je mooi 👌
    Zulke prachtige foto's.
    Fijn om jou en de andere blogster in dezelfde dress te zien 😀

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk de mouwloze jurkjes bij jou. Staan je goed ,😚

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo heerlijk hè die mouwloze zomer jurkjes. De modellen vallen ook weer super hè. Voelde ik me vroeger in mouwloos snel een "flink wief" in een klein jurkje, dat heb je met de Betsy's niet 🤣
    Truste als je niet al slaapt xx Geral

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zonnig! Maar begrijp ik het nou goed? De summer klaver viel klein (ik moest een maat groter aan, zat net iets beter) maar summer les fleurs valt ruim?
    Groetjes! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon in allebei mijn eigen maat aan, maat L.
      De Summer Klaver in XL viel mij bij Pantalone te ruim bij de oksels daar gaapte hij.
      Maar als jij toen een maat groter hebt aangehad zul je die nu ook nodig hebben, als dat fijner voelt.
      De cross stripe valt naar mijn idee ook op maat, maar voelt door de dunne stof iets ruimer, maar is het niet.
      Mmm kan je daar dan niet echt in adviseren, misschien eens even in een Tante Betsy groep die vraag in de lucht gooien. Dikke knuff!😘

      Verwijderen
  7. Ik heb nog geen mouwloos jurkje zou ik wel graag willen zou wel leuk zijn om op mijn nieuwe baan in zo een kek maar toch classy mouwloos jurkje. Misschien toch weer eens gaan shoppen. En wat heb ke toch een heerlijke uitstraling.

    Ilona Zwiers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook heel blij met mijn mouwloze jurkje Sakura White van vorig jaar. Draag hem met veel plezier en krijg er altijd veel complimenten over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die is zo mooi hè?! Oh die moet ik binnenkort toch ook weer eens uir de kast rukken. Knuff😘

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).