donderdag 29 juni 2017

Tante Betsy Autumn Winter 2017 Photoshoot



Oh ik zag vanmorgen leuke foto's van het komende Tante Betsy winterseizoen bij Hilde van HillyBilly beauty.
Ze blogt ook regelmatig over Tante Betsy én vorig jaar hebben wij samen mogen genieten van een dagje 'behind the scenes at Tante Betsy'.



We mochten bij de fotoshoot zijn van de AW 2017 (Autum Winter) collectie én dus ook de hele wintercollectie zien die op dat moment aanwezig was. 




Oh wat was er veel leuks...ik zag op één rek al 8 favorieten en er waren drie kledingrekken vol...oh walhalla voor ons. Maar we mochten nog niks met jullie delen, maar nu begint het steeds meer te kriebelen...
Vandaag ga ik foto's delen van de fotoshoot (fotograaf Andrew Greening) en foto's die ik van de winter zo af en toe al in een blogpost gedeeld heb. 
Tante wilt graag zelf dé primeur op de Tante Betsy fandag en die gun ik haar natuurlijk van harte, dus laat nog niet zo heel veel zien.
Zo jammer dat Hilde daar niet bij kan zijn, die had een belangrijke maar wel hele leuke andere afspraak staan.  





Leuk hè zo'n kijkje achter de schermen bij Tante Betsy :). 
De buiten fotoshoot waren we niet bij ;). Wat een helden die fotomodellen die daar in de sneeuw staan...brr.  




Even terug naar dé Tante Betsy fandag, waarvan ik nu dus al iets verklapt heb ;).

Heb jij een uitnodiging van Tante Betsy in je mailbox ontvangen voor de fandag op 7 juli en heb je die nog niet bevestigd?! 
Doe dat dan meteen door een reply op die uitnodigings mail te sturen en je aan te melden!


Als je uitgenodigd bent en je kunt niet, meld je dan ook even af. 
Zo kan ik na het weekend nog wat dames aanmelden bij Tante Betsy die kunnen en willen komen. 

Lots of love from Susan

34 opmerkingen:

  1. Zou gaaf zijn als we nóg een keer mochten spieken hè?! Ik kijk er alweer naar uit die nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat was het leuk hè?! Zo jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar we gaan ons vast en zeker nog een keer ontmoeten...wie weet ;). Dikke knuffels😘

      Verwijderen
  2. Geweldig de appels. (Tineke)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf hè die appeltjes print! Ik ben fan van het overslagmodel💞💚. Knuff😘

      Verwijderen
  3. Krijgen we die preview ook op de 8ste? Kan helaas niet op de 7e maar zou die preview wel heel graag zien 😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat weet ik niet...wie weet, ik zal na het weekend als ik contact heb met Tante eens vragen ;). Knuff😘
      Maar zal hier dan ook natuurlijk foto's gaan plaatsen na de 7de 😉

      Verwijderen
    2. Altijd leuk als je foto's plaatst. Zie al weer veel te veel leuks. Maar preview op de 8ste zou wel heel bijzonder zijn ❤️

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat we op de fandag meer te zien krijgen! Moet je trouwens ook de naam van de introducé doorgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat weet ik eigenlijk niet. Als die al bekend is zou ik dat wel even doen, anders gewoon als reply op je mail vragen.
      Diegene die er over gaat heeft nu weekend, maar denkelijk zal het volstaan als je opgeeft dat je met introducée komt. Knuff😘

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Hoi Andrea ik mag na het weekend nog namen doorgeven nav de aan- en afmeldingen. Dus als je de 7de juli kunt (is te Elst van 12-16uur en zal alleen toegankelijk zijn mét uitnodiging en je naam op de lijst), kan ik je naam noteren.
      Ik heb ook nog een emailadres nodig, maar dat mag je me ook mailen. Of je moet al vaker bij Tante wat gekocht hebben...dan volstaat je naam op mijn lijst. Knuff😘

      Verwijderen
  6. Ik word alweer helemaal hebberig hier. Susan mag jij na de 7 en 8e juli, als Tante het nieuwtje heeft verteld, het dan wel vertellen in je blog? Ik mis die leuke fandag al, maar wil natuurlijk ook niet nog eens het geheimpje missen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi jaaaa komt helemaal goed, dan ga ik jullie hier regelmatig wat laten zien en ik doe mijn best om ter plekke foto's te maken of laat manlief dat doen ;). Had je je wel afgemeld, zodat ik straks na het weekend plekken kan invullen. Knuff😘

      Verwijderen
    2. Gelukkig, ben bang dat ik iets ga missen, errrugggg;) Jahoor ik heb mij direct afgemeld zodra de baas geen akkoord gaf. Mag je een andere Betsy girl blijmaken.

      Verwijderen
  7. Het ziet er al veel belovend uit,de wintercollectie.
    Goed dat je ons nog op attenderen om je aan of af te melden bij Tante.
    Ik had er echt geen erg in meer gehad.
    Kijk uit naar de 7 de :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig dat Tante me benaderd heeft zodat hopelijk iedereen die dit leest nog eens erop geattendeerd wordt. Verheug me erop je eindelijk te gaan zien. Knuff😘

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Hihi tot dan! Ik neem aan dat je je hebt aangemeld? Knuff😘

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Ja heerlijk hè en er komt nog zoveel meer moois. Voor ieder wat wils. Na de 7de kan ik hier meer delen. Knuff😘

      Verwijderen
  10. O ik ben heel benieuwd naar de nieuwe collectie. Ik heb me al aangemeld voor de 7e en heb er veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben er de 7e ook bij en ik ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leukkk! Wat een verassingvdat we de 7e al wat te zien krijgen. Voelt toch beetje speciaal vind ik 😍 Zin in xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben er ook de 7de.... sowieso 2... misschien 3 geweldige printjes ...nou je maakt ons wel nieuwsgierig...nog een weekje. Lief Suus dat je het deelt met ons -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw zitten weer leuke motiefje bij ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke appelstofjes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie jurkjes! Helaas af moeten melden voor de 7e. Het gaat me niet lukken ivm werk. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooh zoooooo jammer dat ik 7 en 8 juli niet kan. Ik hoop n andere keer wel. Leuk om iedereen in t echt te zien en nog n heel uitgebreide wishlist. Deze plaatjes van jurken worden nog niet verkocht de 7e toch? Anders moet ik iemand sturen met mijn bankpas😉
    Ik vind de nieuwe collectie nòg mooier dan de huidige! Weet jij of de zippie dan wat groter valt dan afgelopen seizoen?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben heel benieuwd en heb er erg veel zin in! Tot vrijdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige nieuwe collectie en wat ziet dat er als een leuke en gezellige dag uit ;-)

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben heel benieuwd wat Tante vrijdag gaat zeggen/laten zien!
    Ik heb er zin in!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er al prachtig uit! Helaas kan ik niet naar Elst....dan ben ik op vakantie. En ja: mijn tante Betsy outfits gaan mee!
    Liefs,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O jee, dat wordt wéér een dure zomer.... 🤣

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.