zaterdag 10 juni 2017

Lucky Tante Betsy girl


Hey girls naar de blogpost van vandaag hebben veel Tante Betsy girls uitgekeken want vandaag ga ik de winnares bekend maken van de Tante Betsy blog summer giveaway!
Zo lief van Tante Betsy dat Hilde en ik allebei een jurkje naar keuze mogen weggeven. Altijd leuk om jullie te mogen verrassen, maar wie oh wie ga ik verrassen, dat lezen jullie verderop. 


Ik zou ik niet zijn als ik jullie niet vanalles te vertellen heb whahaha, hopelijk kijk en lees je gezellig mee. 
Jullie zien me bijna dagelijks in mijn blogposts of op de Tante Betsy Facebook groepen langskomen in een Tante Betsy jurk.
Máár Tante Betsy heeft ook geweldig leuke setjes, ik liet ze al eens zien op bezoek bij Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond (hier staat het verslag)


Maar vandaag een blogpost vol Tante Betsy setjes.
Ik vroeg namelijk aan Tante (nou ja niet aan Tante zelf, die probeer ik zoveel mogelijk met rust te laten die is enorm druk met SS2018, Spring Summer collectie 2018) of ze voor mij een paar setjes had om te gaan gebruiken bij de fysio (ik wist namelijk dat er polypants moesten zijn die had ik bij Subba in Nijmegen zien hangen).



Ik maakte een paar collages met wat ik leuk vond, ze hebben ook effen tops maar ik ga liever voor prints. En die leuke denim skirts die zijn ook zo gaaf. Ik draag in alles mijn eigen maat, maat L behalve in de polypants XL (misschien dat ze daarom niet in de webshop terecht zijn gekomen...ik zou het niet weten). 






Ik ben zelfs zo blij met deze mouwloze tops en skirt denim red dat ik die vandaag aan heb als Outfit Of The Day. Ik ben voor summer cross top poppy black met mijn rode denim rok gegaan.


Nou ja kon het ook niet bij een andere rok aan doen want heb er maar eentje gekregen whahaha (maar je hoort me niet klagen hoor, want wow een heel pakket vol). 
Er staan verrassend veel tops mooi bij deze rode Denim skirt, omdat aan die mouwloze tops een rode bies zit en in de raglan poppy shirts ook rood in de print zit. 





Draag jij ook wel eens een top of rok van Tante of ben je alleen van de jurkjes?
Oh ja vandaag wederom met blote benen dankzij mijn Bandelettes, wat ben ik toch blij dat ik gewoon heerlijk kan genieten van blote benen weer...yihaaa!
Heb een fijn weekend en ohhh ik vergeet bijna wat heel belangrijks whahaha, iets waardoor veel van jullie hier op bezoek komen...alhoewel ik toch wel hoop jullie vaker te zien en niet alleen bij winacties ;). 

Deze had ik van de week aan ;). 


Wie is nu dé winnares van dat Tante Betsy jurkje naar keuze geworden?! Manlief mocht deze keer beslissen en een nummer zeggen.
Daarna heb ik hem ook aan het werk gelaten en dat nummer op te zoeken, door te tellen tussen al die reacties whahaha :). 
Kon vrouwlief zich klaar maken om op stap te gaan, na heel wat combinaties gepast te hebben en op de foto gezet te hebben (ik gebruik een statief en zet mijn iphone op de timer functie ;)). 


Edith jij bent dé winnares! Gefeliciteerd lieverd!
Je gaat vast weer een mooie jurk uitzoeken en wie weet ga je nu toch wel voor een klavertjes jurk waar je de vorige keer over aan het twijfelen was geweest. Neem je even contact met me op en dan geef ik je gegevens aan Tante door. 
De foto van Edith en ons is gemaakt bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone door blogdinnetje Sandra, we kwamen elkaar daar spontaan tegen (lees hier).



En heb je niet gewonnen, dan niet getreurd er komen nog veel meer winacties in samenwerking met Tante Betsy verkooppunten. 
De eerste ism SoMuch te Heerenveen volgt heel snel! En zodra de Tante Betsy items verkocht zijn op marktplaats, komt er een met Miss Vintage en een met Hippe Dingen :). Dus hou mijn blog in de gaten. 

Lots of love from Susan

Dit is de link naar de tops en de rokken in de webshop van Tante Betsy of ga ze in een van de vele verkooppunten kopen. 

28 opmerkingen:

  1. He Edith. Gefeliciteerd!!!
    En wat een leuke foto's Susan. Maaaaarr ik vind een jurk je toch het leukste staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja ik blijf ook gewoon een jurkjes meisje hoor, nooit geen keuzestress wat aan te doen...een Tante Betsy jurk uit mijn kast of kledingrek nemen en klaar is Susan :). Bij een rok of een broek moest ik me vroeger altijd bedenken welke top erop en dan zat het weer niet goed of voelde ik me er niet happy in. Sinds ik Tante Betsy jurkjes draag heb ik dat nooit meer! Dikke knuffels😘

      Verwijderen
  2. Ja, leuk zijn die setjes ook, het rokje heb ik al en heb nu een top ook besteld!��,Edith gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk Corine ja die crossover tops vind ik heel gaaf en die denim rok draagt zalig💃🏼. Oh helemaal vergeten te vermelden...dat krijg je als je onderweg je blogpost typt als je op stap bent...de raglan shirts vallen best wel strak aan de armen. Voor mij is dat niet storend, maar fijn om te weten. Knuff😘

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Edith! Ik vind een rokje met shirt ook heel erg leuk! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja is ook heel leuk en zo'n shirt is ook goed met een jeans of zo te combineren😃😉. Ik draag die niet meer, draag alleen nog maar Tante Betsy jurkjes...maar dit zijn ook hele leuke combinaties waar ik heel blij van wordt 😃💃🏼. Knuff😘

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd Edith. Zoek een mooie uit. Get. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Edith, gefeliciteerd! Leuk om dit combi's eens echt aan te zien. Zitten hele leuke tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè en die blauwe kleur is ook zo gaaf van die tops💙❤️ Knuff😘

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Edith! Ben heel benieuwd wat je gaat kiezen. Die rokjes en tops zijn erg leuk. Ik vind de jurkjes/rokken jouw veel beter staan!. Zelf neig ik steeds meer naar rokjes. Ik heb er ondertussen 3 en nog één van een oude collectie. Ik merk dat ik daar toch sneller naar grijp dan de jurkjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik blijf wel gewoon een jurkjesmeisje hoor, maar heb ook al eens over zo'n gave blouse gedacht (die zou ik dan wel dichtnaaien) en dat zwarte stitch rokje...zo'n gaaf setje😍😃.
      Geniet heerlijk van je combinaties lieverd. Knuff😘

      Verwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd ;-)
    Wat een leuke tops en broeken!
    Ze staan je erg mooi.
    Ik ben net in die webshop aan het kijken.....

    Fijn weekend Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ben er ook blij mee, nu kan ik lekker ook sportief naar de fysio maar dan wel in een Tante Betsy setje. Dat past toch meer bij me als een of andere sportoutfit. Nu nog een paar blauwe sneakers whahaha, blame it on Tante Betsy😜😂. Knuff😘

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Hey zie je wel dat het ook jou lukt!😃👍🏻. Knuff😘

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd Edith! Veel plezier met uitkiezen.
    Susan wat staan die blauwe tops je allemaal geweldig. Die andere ook, maar die kleur vind ik je denk ik stiekem het allermooist staan. De broeken staan je ook goed trouwens, leuk zijn die. Ik heb toevallig deze week ook een rokje besteld, omdat ik sinds ik Tante Betsy heb ontdekt ook veel meer jurken draag in de lente en zomer, waardoor mijn mooie shirts die ik op broeken droeg in de kast blijven hangen. Rokje Stichy Navy. Staat geweldig, waardoor ik mijn shirts weer kan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel😃 Ja ik vind het ook zo'n gave kleur blauw💙😍 hoop die nog vaker terug te zien bij Tante Betsy in de collectie...korenblauw is zo mooi. Oh wat leuk ja idd zo kun je toch weer je mooie tops aan, dat stitch rokje in zwart vind ik ook zo enorm gaaf. Die hadden ze toen al niet meer in mijn maat bij Our Favourite Shop te Roermond, dus niet kunnen zien hoe dat stond...nou ja wel bij Esther hoor hihi. Geniet van je setjes! Knuff😘

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd, genieten met uitzoeken!
    Ik draag vooral rokjes maar heb nog geen effen maar met die leuke tops zou ik dat toch eens kunnen overwegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er zijn ook zoveel gave rokjes en samen met een bijpassend shirt maak je er bijna een jurk van hihi😉 Maar deze effen denim rokken zijn heerlijk zacht en comfortabel en met zo'n vrolijke top een hele leuke combinatie💃🏼😃. Knuff😘

      Verwijderen
  11. Edith wat leuk voor je! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooooooh! Superdesuperleuk!!!
    Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi bedank manlief maar de volgende keer als je ons weer ziet😂😂. Maar graag gedaan hoor lieverd! Dikke knuff😘

      Verwijderen
  13. Gefeliciteerd! Ik ben laatst bij pantalone geweest toevallig. Ik heb 4 jurken gekocht, maar geen tante betsy. Ze waren me allemaal wat strak in mt l. Blijf zoeken ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat staat de rok met al die topjes toch super leuk ook bij jou.
    Gefeliciteerd Edith!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Edith gefeliciteerd! Veel plezier met iets moois uitzoeken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).