zondag 18 juni 2017

Happy Fathersday!


Hey girls vandaag is het vaderdag, manlief en ik doen er niet veel aan, wij hebben gewoon een heerlijk relaxte dag met ons tweetjes en genieten van elkaars gezelschap. Kijk hoe lieff <3. 


Ik stuurde mijn vader een leuk kaartje voor zijn vaderdag en ga binnenkort wel een keer gezellig op bezoek. Wij zijn niet zo van de feestdagen en mijn vader kennende wilt die vandaag naar allerlei sportprogramma's kijken. Dus ga wel een keer door de week, heb wel net even gezellig met hem gekletst aan de telefoon ;). 




Manlief heeft jammergenoeg al jaren geen contact met zijn 3 kids, terwijl zijn dochter maar op 450m afstand woont. Maar wie weet wordt het contact ooit hersteld. 


Maar gelukkig was dochterlief zo lief om haar 'stief'vader een berichtje te sturen om hem te laten weten dat ze aan hem dacht. 


Ik ga weer lekker genieten van qualitytime met manlief. Fijne vaderdag als je het viert en een hele dikke knuffel van mij als jouw vader in de hemel is. 


Lots of love from Susan