woensdag 28 juni 2017

Busy Tante Betsy girl

Hey girls vandaag wederom weinig tijd om een blogpost in elkaar te zetten. Maar jullie kennen me inmiddels wel en stiekem klets ik toch heel wat bij elkaar, dus lees gezellig mee ;). 


Vandaag deed ik een jurk van de zomercollectie van 2016 aan, een doorknoop jurk (die zijn trouwens gewoon dichtgenaaid dus geen zorgen over dat een Tante Betsy doorknoopjurk gaat kieren...okay behalve de SS2015 doorknoopjurkjes ;)) shirt dress petrol heet deze als ik me dat goed kan herinneren. 


Ik heb deze pas een enkele keer aangehad, ik trek sneller de zwarte of rode versie uit de kast. Vind het ook zo'n gaaf modelletje met die gerimpelde buste en hij kleedt prachtig af. 



Van de winter kocht ik deze zwarte, zelfde model maar dan met lange mouwen (zie je niet op de foto ;)). 


Maar het komt ook dat ik als Tante Betsy blogster veelal de huidige zomercollectie draag. Maar zo tegen het 'einde' van het seizoen trek ik weer wat vaker een zomerjurkje uit een oudere collectie uit de kast. 


In mijn kledingkast hangen dus veelal jurken van oudere collecties en in mijn andere slaapkamer (vlucht kamer als manlief weer aan het snurken is...) daar hangen alle jurkjes aan een rek die ik al een keer gedragen heb. 
Ik draag mijn jurkjes meestal twee keer voordat ze de was ingaan. 


Vandaag aan het opruimen geslagen, meestal heet dat bij mij herstructureren. Ik kan eigenlijk niks weggooien en als het dan toch weggaat dan maak ik er liever iemand anders blij mee ipv het in de kliko te gooien (de grofvuil kliko staat hier zelden aan de deur, een keer per jaar haal ik soms nog niet eens). 


Maar okay ik ga mijn blogpost afronden...oh ik heb weer heel wat bij elkaar gekwebbeld whahaha...ik ga nu wat eten. 
Vanmorgen op de foto in mijn crocs :p...de rest van de dag op blote voeten en in mijn birkenstocks gelopen en voor nog een mooie foto even mijn Art clogs aangedaan...zo zie ik er nu uit na een dagje opruimen...nou ja inmiddels weer mijn birckenstocks aan (draag ik meestal alleen binnenshuis...alsook de crocs whahaha). 


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te zien dat ook je eens iets van een collectie van TB van het afgelopen jaar aan had.
    Had jij je kapsel in staart op de laatste foto?
    Het is erg mooi.
    Fijn om te zien dat jouw garderobekast met de vrolijk gekleurde dresses vol hangt ;-)

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even opgestoken want het is benauwd op zolder 😉☺️ Knuff😘

      Verwijderen
    2. Zeker weten dat het zo warm was en dank je voor de snelle reactie ;-)

      Verwijderen
  2. Mooie jurk hoor. Ik hoop dat deze (of de zwarte) er misschien volgende is bij Tante. Ik heb al even gezocht naar allerlei foto's van de vorige twee collecties om mijn geheugen op te frissen. Maar hoop echt dat ze er niet allemaal zijn, want dat is financieel een aderlating.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja wie weet, zou zomaar eens kunnen dat er een heleboel wensjurkjes liggen/hangen. Knuff😘

      Verwijderen
  3. Zojuist even de foto's van je kledingkasten aan mijn man laten zien,oh zegt hij,ik direct er achter aan,zie je, ik heb veelste weinig! ;)
    Wat een vrolijke kasten zijn het zo ook hè!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja gebruik mijn foto's maar om te laten zien dat het bij jou nog niet zo erg gesteld is hihi. Ja het viel me wel op dat in mijn kast een heel donker gedeelte is...maar komt ook dat kleurige TB jurkjes met lange mouwen ook op het rek hangen hihihi. Knuff😘

      Verwijderen
  4. Jeetje....wat een verzameling. Ik zou niet meer kunnen kiezen��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gewoon op gevoel hoor en de afgelopen tijd vooral huidige collectie. Zodat iedereen kan zien hoe ze staan, nu komen af en toe weer wat oudere jurkjes uit de kast. Knuff😘
      Maarreh sinds Tante Betsy nooit meer keuzestress gehad😉

      Verwijderen
  5. Jeetje....wat een verzameling. Ik zou niet meer kunnen kiezen😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige jurk die petrol kleurige. Ik wilde die ook graag, maar de kleur vond ik me toch niet mooi genoeg staan en ben dus voor de blauwe gegaan. Mijn kast hangt ook al aardig vol jurkjes, het is een vrolijke boel. Maar ik haal het niet bij jouw verzameling hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk genieten toch?! Ik heb die blauwe wel in het collar model😉 Knuff😘

      Verwijderen
  7. Die jurk had ik ook in het zwart. Was helaas 1 maat te groot dus heb ik verkocht. Wel jammer maar wist ik veel, het was in het begin van mijn Tante Betsy ontdekking. Nu weet ik dat ik een S nodig heb. Mijn man vond het ook jammer dat ik hem verkocht. Hij houdt van zwart, vandaar. In huis heb ik ook altijd mijn Birkenstocks aan😜
    Wat goed dat je met de zolder bent begonnen. Ik vind het ook moeilijk om dingen weg te doen. Ik denk altijd, dat kan nog wel eens van pas komen en vervolgens blijft het weer liggen. Het ruimt wel lekker op in je hoofd vind ik.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik was er al zolang tegen aan het hikken en had vandaag wat energie. Heb de laatste tijd ook beetje bij beetje in huis gedaan en zo kom ik meer in de opruimflow. Maar nu echt total loss en voel spieren die allang niet gebruikt zijn😉 Oh dan duim ik voor je dat die zwarte er bij Tante Betsy in de outlet in S is, want hij is idd heel gaaf😍 Knuff😘

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).