zaterdag 24 juni 2017

Beautiful woman


Hey girls ik was vanmorgen even heen en weer reacties aan het schrijven met een Tante Betsy girl (tenminste dat denk ik want op de Facebook groep Tante Betsy liefde en retro jurkjes komen ook andere jurkjesmerken langs.
Wat kunnen wij vrouwen soms onzeker zijn over ons lijf en dan is het wel heel fijn als je gezegend bent met een man die je prachtig vind en dit zegt. 


Nu heb ik er totaal geen last van hoor, van die onzekerheid. Ik ben echt zo'n trotse leeuwin die haar manen schudt en met mijn buste fier vooruit loopt. 
Ook al ben ik in feite maar klein (1.57m) toch sta ik mijn mannetje en ben ik happy met mijn lijf.
Natuurlijk zie ik die buik van mij ook wel, maar mijn ogen vallen eerder op mijn grote buste als ik in de spiegel kijk (en geloof me daar ben ik niet de enige in whahahaha daar kun je niet omheen) en ik vind ook dat ik een lekkere kont heb. 


Ik word in augustus vijftig en ook daar heb ik geen problemen mee, ik word gelukkig vaak genoeg jonger ingeschat en ik zeg altijd 'gelukkig word ik ouder...'.
Vandaag draag ik trouwens Dress Betsy Poppy Black met mijn zwarte Asics Gel Lyte 3 sneakers.
En zoals je ziet met blote benen dankzij mijn Bandelettes (vandaag draag ik de Unisex Bandelettes, ik showde ze al eens live op Facebook en schreef er vorig jaar een review over). 



Ik snap dat er genoeg vrouwen zijn die onzeker zijn over hun buik en zelfs vrouwen waar wij forsere vrouwen verbaasd naar kijken en zoeken waar die buik van hun dan wel zit. 
Ik heb dit al gehad met een meisje van 12 die een heel klein rolletje vel vast hield en zei dat ze zich ervoor schaamde...WTF!!
En ook mijn dochter met een prachtig sportief lijf had hier een heel aantal jaren geleden al last van. 



Toch hoop ik dat jullie ook al die mooie kanten aan jezelf kunnen zien, dat jullie heerlijk stralen in jullie Tante Betsy jurkjes/outfits. 
En ook al heb je geen man die je op handen draagt en je verteld dat je prachtig bent. Zeg het dan tegen jezelf, wees lief voor jezelf en zoek naar die pluspunten en blijf zoeken naar al die mooie kanten aan jou! BeYoutiful!



Ik schreef al eerder een blogpost hierover; 

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Lieve Susan, je zo gelijk ik weet het, maar af en toe blaas ik helemaal op door medicatie en voel me dan toch een beetje onzeker. Wel ben ik hier één van de weinig kleurige verschijningen, ik blijf lekker in mijn Tante Betsy lopen.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Femke van Oudheusden24 juni 2017 om 20:08

    En zo is het!! Be Yourself, Be you tiful. Love yourself!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel. Trots op mezelf. Nog niet mijn hele leven maar ik ben nu blij met wie ik ben en met mijn lijf. Hoera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt helemaal gelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk positief blogje maar had ik maar zoveel zelfvertrouwen als jij. In de spiegel zie ik vaak alleen de dingen die ik niet mooi vind.Maar vrolijke jurkjes dragen helpt wel :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blog ❤️
    Gezegend met een man die mij prachtig vind, nu dat nog zelf vinden ....

    Liefs 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. There you go girl! Mooi de zelfverzekerdheid die je uitstraalt. Lekker jezelf zijn 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jij dit artikel hebt geschreven.
    Want ik had jaren geleden ook tegen mezelf gezegd dat ik wel mooi ben en veel kan.
    Dit deed ik door 's ochtends dagelijks in de spiegel te kijken en het hardop te zeggen.
    Vaak schrijf ik dit bij andere bloggers die ermee zitten.
    Petje af voor jouw en een pluim!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hear! Hear! Helemaal mee eens. Draag wat je wilt en wees trots op jezelf. De leukste uitspraak die ik een poosje geleden tegenkwam luidt: Wil je een bikinibody? Doe een bikini aan je body!
    😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geschreven en herkenbaar. Gelukkig adoreert mijn man elke ronding op en aan mijn lijf... Maar soms steekt de oude onzekerheid van vroeger weer op... Van het vele pesten en kwetsende woorden van mensen... Terwijl ik nooit echt zwaar was.. Hoogstens mollig. Nu veel verder denk ik dit lijf loodst mij door het leven met alle mooie en mindere momenten en het doet het maar allemaal met alles wat ik het aan doe.. Het heeft ook 2 prachtige kinderen gedragen.. ❤️❤️ wat is er nog mooier. ������ liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie blogs heb je afgelopen dagen geschreven. Deze komt ook wel binnen. Ik heb een man die me prachtig vindt van zowel de binnen-als de buitenkant en hoewel ik eerlijk kan zeggen dat ik geen moeite heb met mijn uiterlijk, dat kan ik wel accepteren, lukt dat maar niet met de binnenkant, mijn persoonlijkheid, en dat maakt wel heel verdrietig.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).