zaterdag 20 mei 2017

Tante Betsy on holiday


Hey girls als ik deze blogpost begin te typen zijn we bijna twee uurtjes onderweg, we zijn vrij laat vertrokken. 11.11uur zag ik toen we de straat uitreden op weg naar onze tussenstop Beauvais. Vandaar uit vertrekken we morgenvroeg naar Cherbourg waar we de Ferry hebben naar Rosslare Ierland. 


Het zou in totaal 7 uur rijden van bij ons uit, maar het leek me niet slim om het in een keer te doen. Dus vannacht een overnachting in Frankrijk. We zijn nu nog in België als ik dit begin te typen ter hoogte van Mons/Bergen dus niet meer zolang voordat we Frankrijk in rijden. 


Ik zal mijn roestige frans weer ergens vandaan naar boven moeten toveren.
Manlief spreekt geen enkel woord frans dus ik zal mijn best gaan doen, maar als het even kan communiceer ik wel in het Engels met een paar woordjes frans ertussendoor om te laten zien dat ik mijn best doe. Qui monsieur, mais bien sur madamme, je ne sais pas, je parle un petit peu francais...



Nou net even bij een tankstation vlak voor de grens even onze benen gestrekt. Mijn Frans is enorm roestig, de jongen aan de kassa zei vanalles tegen mij maar ik begreep er geen woord van whahaha. Maar inmiddels in Frankrijk, nog anderhalf uur tot Beauvais. 


Ik heb als reisoutfit gekozen voor een oude jeanszippie, die is lekker dun en stretch. 
Ik moest vanalles van de zolder afhalen en dan is zo'n leuk oudje van Tante Betsy wel heel fijn. Een knalrode legging erbij en mijn rode ZOO Adventure outdoor laarzen, die zitten lekker comfortabel en passen bij veel Tante Betsy jurkjes. 


De jeans Urban Hippies Hip Pocket heb ik ook omgedaan, handig om mijn telefoon bij de hand te hebben en wat ander klein spul. 
TIP: de effen hip pockets zijn in de aanbieding, klik even op de rode tekst hierboven. 
Ik vind ze mega handig en je kunt ze ook als schoudertasje dragen :). De denim variant is uitverkocht by the way, maar genoeg andere leuke. 


Gisteren die leuke hartjes tas nog even aan de schouderband langer gemaakt. Heb hem met de hand moeten vastzetten, ik kwam er met mijn naaimachine niet doorheen. 


En ik nam ook nog even snel die leuke tekkel mee die ik eens genaaid heb. Lekker als nek kussentje in de auto en anders gezellig als knuffel hihi. 
Kijk maar eens hoe gezellig hij erbij zit ;).



Op de foto lijkt mijn legging oranje door de zon die er op valt hihi, maar is knalrood, dit is dus die True Red Apollo legging die ik kreeg van Sokken-online. 


Manlief ook maar even die lieverd als kussentje aangeboden, zodat hij lekker een dutje kon doen. Ik liep wat rond en werkte aan deze blogpost. Tot morgen!

Lots of love from Susan

Ps. Tante Betsy is natuurlijk zelf niet op vakantie hihi, nou ja die heeft nu wel lekker weekend ;). Maar bestellen kan altijd hè :). 

17 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blogpost weer :). Een hele goede reis gewenst en veel plezier in Ierland! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!! Goede reis verder!!Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Femke van Oudheusden20 mei 2017 om 20:06

    Leuk denim jurkje. Have fun en relax!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig blogje weer, en we reizen met je mee naar Ierland..Leuk !!!
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk denim jurkje met die rode details. Jij spreekt al net zo goed Frans als ik, ha ha. Goede reis en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie! De jeans zippy staat je erg mooi. Wat leuk dat we een beetje mee mogen genieten van jullie trip.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combi die denim zippie met rode accenten. Tas staat er ook leuk bij!
    Wat een schattige teckel. Knap dat je die zelf hebt gemaakt! Heel creatief. Geniet van je vakantie!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh die teckel doet het 't hem, geweldig! Superleuk dat oudje hoor! Niks mis mee. En lekker genieten maar en opladen. Gezellig gebabbel weer. Heel veel plezier en geniet ❤️🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tante Betsy veroverd Ierland ❤️🍀❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een geweldig jurkje. 😍 Die mag best nog een keer terugkomen in de collectie. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker genieten van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier en lekker genieten. Deze zippie heb ik zelf ook en zit inderdaad superlekker! Ook leuk om te zien hoe dit jurkje bij iemand anders staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel lieverds! We zitten nu op de boot te wachten tot de keuken open gaat. Op de terugweg zorg ik dat ik wat te eten mee neem. Alleen een of andere sandwich kunnen scoren met bacon, een van de laatste drie... In de mini ligt wel wat te eten maar daar kunnen we niet bij tijdens de boottocht.
    Mijn blogpost staat ingepland om half acht jullie tijd...wij zitten midden op zee op weg naar Ierland. Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).