donderdag 4 mei 2017

Does it make me/you happy ?


Hey girls vandaag trok ik mijn kledingkast open en ben ik eens even gaan kijken welke Tante Betsy jurkjes me happy maken en welke niet. 
Het zijn vooral jurkjes van oudere Tante Betsy collecties die ik onder de loupe heb genomen. 
Ik vind het belangrijkste uitgangspunt als ik een Tante Betsy jurk aan doe of ik er blij van wordt. 



Ik weet inmiddels wel welke jurkjes me flatteren of niet, maar door de tijd heen veranderd mijn smaak ook. 
En soms is het gewoonweg omdat een jurk me toch te groot is of te lang voor me is dat ik er niet happy van wordt. 
Natuurlijk kan hij smaller of korter gemaakt worden, andersom is wat moeilijker, maar soms is het gewoonweg tijd om van bepaalde jurken afscheid te gaan nemen. 
En voor het geval je nu door mijn kast (hierboven) en kledingrek (hieronder) speurt naar een jurkje dat je heel graag zou willen overnemen...de jurkjes die je op deze twee foto's ziet hangen gaan niet weg :D. 


Ja jullie lezen het goed, er komen weer jurkjes van mij op marktplaats. Máár voordat je begint te juichen dat je dezelfde maat hebt, moet ik je een beetje teleurstellen, er zitten namelijk twee XL'tjes bij. 
Ik zal de afmetingen in de advertentie vermelden, zodat je het kunt vergelijken met een goed passend jurkje als je XL hebt. 


Ik draag eigenlijk altijd maat L, die vallen me het mooiste. Strak aan het lijf doet zoveel meer voor me als jurkjes die me te los vallen. De foto hierboven is een voorbeeld daarvan (deze jurk gaat ook niet weg). 
De twee doorknoopjurken van de zomercollectie 2015 die ik ga verkopen vallen me gewoon niet zo mooi en vallen me te lang.


Dress happy blue en dress floral blue ga ik allebei verkopen. De floral blue heb ik maar twee keer aangehad en de happy blue heb ik wel iets meer plezier van gehad in 2015.
Maar sinds ik mijn Tante Betsy blog heb draag ik steeds vaker alleen de lopende collectie, dus deze jurken blijven in mijn kast hangen. 


Ik zet ze op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account samen met een rokje van de wintercollectie (in maat L), dat ik toch maar niet draag en alleen even heb aangehad voor een fotoshoot.


Er is ook een jurkje waar ik afscheid van ga nemen van de huidige zomercollectie, Dress Snappie Dalia Blue in maat L. 
Op een of andere manier wordt ik er niet blij van terwijl het wel een hele leuke jurk is en me mooi valt. 
Ik denk dat het komt omdat de hals me niet helemaal bevalt, met een top eronder en de knoopjes open ziet hij er prachtig uit en ook dicht. Maar hij blijft maar hangen in de kast en ik kies sneller voor het Betsy doorknoopmodel. 


Ook dacht ik dat ik van dress Penny Poppy Blue niet blij zou worden, ik had hem al eens even aan voor een passessie en daarna heb ik hem nog eens uit de kast gepakt om te gaan dragen...maar die dag koos ik toch voor een andere jurk. 


Vandaag deed ik hem ook aan (ik denk dat ik zo'n 10-15 jurkjes heb gepast om te checken of ik er happy van wordt) en yess meteen dacht ik 'jaaa hij is toch wel heel leuk'.
Ik heb hem dan ook vandaag gekozen als outfit of the day tesamen met mijn Sendra Ibiza Boots van Boeties.nl waar ik gisteren een review over plaatste. 
Gecombineerd met een kobaltblauwe panty (nu legging) en mijn Tante Betsy Summer Cardigan Navy ben ik helemaal happy met mijn look. 


Wie weet wordt jij wel happy van een van mijn Tante Betsy jurkjes die ik verkoop! Klik hier om naar mijn marktplaats account te gaan.

Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Goed van je dat je afstand doet van de jurken die jou niet meer happy maken. Ik betrap me erop dat ik ook steeds dezelfde jurken pak. En ik heb al mijn doorknoop verkocht (op de oranje na want dat mag niet van Bob, ook al heb ik hem wederom niet aan gehad met Koningsdag). Maar het groene rokje is te schattig. Jammer dat ik nooit rokjes draag. Ik vind het altijd moeilijk wat ik erop moet dragen. En bij een jurkje hoef ik alleen maar te denken aan een panty.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk. Als je kleding niet met plezier draagt, blijft het in je kast liggen en dat is zonde. Zeker met deze mooie jurken. Een ander kan er weer blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige blog weer & super lief dat je zo selectief door jou jurkjes heen gaat om er andere weer blij mee te maken �� Ik vind persoonlijk al je bedachte combi's top bij je staan & zou niet zo makkelijk afstand kunnen doen maar he hebt gelijk de foto's met L staan je zeker zo naast elkaar een stuk mooier �� Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een van je jurken vind ik het jammer dat we niet dezelfde maat hebben😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken je niet, maar je kijkt zo vrolijk op alle foto's. Je past goed bij de happy tante betsy kleding ♥
    Groetjes Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Smaak verandert ook soms, toch sta jij gewoon met alles! Ook al vind je het zelf wat minder misschien, staat je geweldig, alles wat ik zie op de foto's van je outfits! Toch trek ik hier ook vrij vaak hetzelfde uit de kast, gek eigenlijk hé! Zó veel jurkjes en trek toch vaak hetzelfde aan, haha....
    Goed dat je wat opruimt, geeft ook weer rust in het bolletje ;-)

    Liefs 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja gaaf. ... De happy wauw mooi lang.
    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je er niet happy van wordt moet je ze inderdaad een beter leven gunnen, haha. Ik weet zeker dat je ze snel kwijt bent! Al moet ik zeggen dat ik de Snappie heel goed bij je vindt staan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig, ik heb de snappie in het blauw juist besteld,omdat ik de kleur bij jou zag en dacht; oh, dat staat mooi! Maar jezelf er lekker in voelen is het allerbelangrijkste en af en toe opruimen is ook fijn. Kunt niet alles dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi, keuzes keuzes... zo te zien ga jij andere mensen blij maken! Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede verkoop keuze!Misschien probeer ik het rokje wel te scoren voor mijn zusje. Ze is 11 mei jarig. Ligt aan de afmetingen. Ik ga snel kijken. 🙆

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ships! Ben te laat 🙄. Gaat goed je verkoop! X C

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk blog weer. En er worden weer een paar liefhebbers blij gemaakt. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een kleurrijke inhoud van je garderobekast!
    Goed van je dat jij wat verkoopt.
    Ik had het gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks je wat jurkjes wegdoet, lijkt het mij nog steeds moeilijk kiezen wat je aan wilt trekken! Ik herken dat, aangezien ik ook aardig wat kleding in mijn kast heb.
    Maar, vind het best moeilijk om wat weg te doen, omdat ik eigenlijk alles leuk vind en mij ook leuk en mooi staat!
    Die eerste doorknoopjurk heet toch Mathilda?
    Gelukkig hou je die Penny Poppy dress, want die staat je echt zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.