woensdag 19 april 2017

Lucky Tante Betsy girl Evy shopping at ART Den Bosch



Hey girls vanavond weer een blogpost geschreven door een Tante Betsy girl. Evy winnares van de winactie ism Tante Betsy verkooppunt ART Den Bosch deelt haar ervaring; 
Nog volop met mijn hoofd bij de paasboodschappen check ik nog even mijn Facebook op nieuwe berichten. Ik ben getagd door mijn moeder in een advertentie van ART Den Bosch dat ze de Dress Lola Songbird Blue nog in allerlei maten hebben hangen.
Ik heb nog een bon, gewonnen bij de winactie van Art en Susan…..


Snel bel ik mijn moeder op om te vragen of ze zin heeft “even” mee te gaan naar ART. Manlief wordt op pad gestuurd voor de boodschappen en ik ga lekker samen met Gracia (mijn moeder) en Julia (mijn dochtertje) de stad in. We gaan eerst even naar de leukste snoepwinkel van Den Bosch TumTum, letterlijk en figuurlijk een zoethoudertje kopen voor Julia zodat ik rustig kan passen en Gracia alle foto’s kan maken.


We stappen Art binnen en ik wordt al herkend als de winnares. Omdat ik nog niet veel jurkjes van de zomercollectie gepast heb neem ik zowel maatjes Xl en XXl mee.


Ik begin met de Dress Lola Songbird Blue in XL, deze jurk vind ik echt prachtig maar helaas te strak voor mij, en een XXL is er niet meer.


Daarna pas ik de Dress Summer Cross Stripe Red/Blue in XXL. Ik vind het een geweldige jurk. Ondanks dat horizontale streepjes niet echt flatterend zijn val ik als een blok voor deze jurk.


Maar er hangt meer in mijn paskamer dus ik ga door.
Ik pas de Dress Summer Klaver Blue in XL maar ook deze is echt een maat te klein.


En als laatste de jurk waar ik op het oog weinig mee had. Maar Gracia wilde dat ik hem zou passen omdat zij hem geweldig vindt, de Dress Senorita Black in XXL.
Eenmaal de jurk aan was ik ook helemaal onder de indruk hoe leuk hij me stond!!


Ik voelde de keuzestress al opkomen whaaaaaahaaaaaa.
Ik pas ook nog een paar jurken van Blutsgeschwister omdat deze een meer A-lijn hebben. In eerste instantie dacht ik dat dit beter bij mijn figuur zou passen maar als ik de foto’s terugkijk wordt ik er niet echt vrolijk van.
  

Uiteindelijk vraag ik Julia maar om raad, welke van de twee jurken (Dress Summer Cross Stripe Red/Blue of Senorita Black ) stond mama het beste? Vol overgave zegt ze alle twee! Dus ik besluit mezelf maar te verwennen met twee nieuwe jurken!!


Heerlijk toch zo lekker shoppen met 40 euro shoptegoed in een Tante Betsy verkooppunt. Evy is weer helemaal blij met haar keuzes en gaat vast veel plezier van haar jurkjes hebben.
Maar óók jij kunt dit gaan mee maken, je kunt namelijk een kansje wagen op de winactie ism Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond die gisteren gestart is en waar je kans maakt op een kadobon/shoptegoed van 50 euro.
Lees even in de blogpost van gisteren hoe mee te doen.


En goed nieuws voor de dames die Roermond te ver weg vinden, er komen nog leuke winacties aan hoor dus niet getreurd. Ik heb inmiddels met een paar andere Tante Betsy verkooppunten contact.
Dankjewel Evy voor het delen van je gezellige gastblog post over je shopping experience bij ART Den Bosch, super dat Gracia ook weer gezellig mee was. 
Stiekem had ik die ook wel graag in een paar jurken willen zien, maar er moest natuurlijk iemand foto´s maken en Julia entertainen ook al had die zoethoudertjes bij zich hihii.
Evy deelde trouwens al eerder een gastblog post, ze won namelijk ter ere van mijn eerste blogverjaardag een kadobon van Pantalone, lees hier haar verslag.

Lots of love from Susan