maandag 10 april 2017

Lucky Tante Betsy dress winner


Hey girls ik mag vandaag weer iemand gaan verblijden met een wel hele gave prijs, een Tante Betsy jurkje naar keuze die de winnares zelf mag gaan uitzoeken bij Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem.  


Ik weet stiekem al wie het is en hihi ik moest al een beetje innerlijk juichen, ik heb ook vast hier hardop even iets gezegd.
Ik zit alleen in de huiskamer op de bank, nadat ik mijn winactie administratie had gedaan, voor alle extra kansen ook nummertjes heb geschreven met een F achter voor Facebook, I voor Instagram en A voor actief. 


Het is iemand die me al langer volgt en die actief is op mijn blog. Zo leuk vind ik dat!
Natuurlijk gun ik iedereen zo'n gave Tante Betsy jurk die je mag gaan uitzoeken. Maar het is dan toch ook wel heel leuk als het iemand is die hier vaak een reactie achterlaat en die ik zelfs al persoonlijk ontmoet heb. 


Maar wie oh wie is dat nu? Wie oh wie mag ik dolgelukkig gaan maken?
Want laten we eerlijk zijn dit is toch wel een hele gave prijs!
Nu ben je je alvast af aan het vragen of jij dat wel zou kunnen zijn...heb ik je al persoonlijk ontmoet of niet...ben je actief op mijn blog of niet...


Ik zal jullie niet langer in spanning laten zitten, het is Neeltje geworden (ze reageert als Firewoman en heeft zelf ook een blog; Stofgoed waar ik al mega lang niet meer op bezoek ben geweest). 
Neeltje volgt me al sinds ik blog op mijn creatief blog (ik blog daar niet meer, er gaan heel veel uurtjes in dit Tante Betsy blog zitten) en is me ook gezellig hier komen volgen. 
Ik heb haar zelfs aangestoken met mijn liefde voor Tante Betsy jurkjes, destijds al op mijn creatief blog...en ze is er nog steeds verliefd op. 


Lieve Neeltje gefeliciteerd! Ik trok jouw deelnamenummer uit wel 160 lootjes. 
Er deden 91 dames mee, maar een heel deel had ook extra kansen. Yeahh je mag binnenkort als je weer opgeknapt bent lekker gaan shoppen bij Eigen Stijl! 
Heel veel plezier daar en ik zou het gezellig vinden als je er tzt een gezellig stukje over schrijft wat ik hier op mijn blog kan plaatsen. 


En jullie zullen ook vast even inwippen bij Eigen Stijl Kind, als je samen met je dochter gaat shoppen. Have fun!


Aan alle Tante Betsy girls en Tante Betsy wannabees gezellig dat jullie mee deden. Ik hoop dat jullie nu jullie je weg naar mijn blog gevonden hebben en nu weten hoe te reageren vaker van je laat horen. Dat maakt het natuurlijk het allergezelligste om te bloggen. 
En natuurlijk dankjewel Marjan voor deze gave winactie die ik hier mocht doen :). 


Lots of love from Susan

29 opmerkingen:

  1. Superleuk, Neeltje :) Gefeliciteerd!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke blog & dat Neeltje deze win actie (zo extra verdiend nu) juist wint! Heel veel plezier Neeltje met uitzoeken, hoop dat je herstel voorspoedig verloopt Fijne avond Groet uit 't Delftse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Neeltje. Zoek een hele mooie uit. Krijgen we een foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Neeltje van harte gefeliciteerd. Ik las dat ze ook een blog heeft dus daar ga ik ook even rond kijken.. Susan en Eigen stijl bedankt voor deze mooie kans..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkwr genieten van je nieuwe jurk. Groetjes! Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, ikke? Stuiter, stuiter. Manlief schrikt ervan. We moeten naar Arnhem. Jippie!!!

    Hij vraagt "waarom". Omdat ik een jurk mag uitzoeken. Hihi. Ik kan mijn arm nu niet gebruiken door het verwijderen van een melanoom en 2 lymfeklieren (ik hoop op geen uitzaaiingen). Maar zodra de arm het doet tuig ik met de hele familie naar Arnhem.

    De foto van de jurk en een verslag komen natuurlijk naar je toe Susan. Dikke knuf en kus😙

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jee heftig, ik duim met je mee :) je kan nu dubbel en dwars een jurkje gebruiken!

      Verwijderen
    2. Jee heftig, ik duim met je mee :) je kan nu dubbel en dwars een jurkje gebruiken!

      Verwijderen
    3. Ai, ik had gehoopt dat het een wat onschuldiger operatie zou zijn! Hopelijk hebben ze alles en kan jij gauw genieten van een dagje Arnhem met je gezinnetje! Liefs, Alma

      Verwijderen
    4. Oh lieverd het komt nu pas echt binnen, dat is best heftig dan. Wat super leuk dan dat jij als winnares uit de bus (het blikje) komt, daar hebben die engeltjes vast voor gezorgd. Als ze nu dan ook verder goed voor jou zorgen komt alles goed schatje en ga jij een heerlijke shopdag tegemoet als je weer opgeknapt bent. Dikke felicitatie knuffels van mij 😘😇

      Verwijderen
    5. Yayyy, Gefelicteerd Neeltje, nu nog even herstellen en zodra het kan en je lichaam dat toelaat heerlijk een dagje gaan genieten en lekker shoppen. Heel veel sterkte en alle goeds gewenst voor jou, en ook ik ga meeduimen voor jou! Dikke liefs voor jou ❤️

      Verwijderen
  7. Eveline Jansen - de Jong10 april 2017 om 18:51

    wat super leuk Neeltje, gefeliciteerd en ik duim heel hard voor je mee dat er geen uitzaaiingen zijn en dat je binnenkort met je hele gezin gezellig kan gaan shoppen in Arnhem.

    groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Neeltje, en heel veel sterkte en goeds gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Neeltje, allereerst veel beterschap en sterkte. En natuurlijk gefeliciteerd met je gewonnen jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Femke v. Oudheusden10 april 2017 om 20:09

    Proficiat Neeltje (en dochter;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd Neeltje. Dat is alvast een leuk vooruitzicht. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Petra van Vliet10 april 2017 om 20:30

    Wat leuk voor je Neeltje! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Neeltje! Maak er een fijne dag van en kies een mooie jurk, die heb je zeker verdiend. Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Neeltje!! Heel veel sterkte gewenst! Linda van Laar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat de winactie zi goed terecht komt! Sterkte Neeltje en fijn een nieuw jurkje in het vooruitzicht! Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Neeltje! De bon ligt voor je klaar bij ons en blijft natuurlijk altijd geldig. Heel veel sterkte en beterschap!! Laat even weten als je komt dan probeer ik er ook te zijn. Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Neeltje, gefeliciteerd en heel veel beterschap. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).