zondag 23 april 2017

Happy Tante Betsy day


Hey girls en hebben jullie al een jurk of item van de streepjes collectie gekocht of besteld?
Ik was donderdag zo stout om toch een jurk te bestellen, Dress Patsy Stripe Roses, hij stond me zo goed bij Our Favourite Shop te Roermond dat ik deze niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan en ik kocht hem bij Tante in de webshop
Hilde dΓ© andere Tante Betsy blogster postte een leuke blogpost en vertelde dat de jurkjes online stonden en tsja toen kon ik me niet meer inhouden. 


Vandaag heb ik een jurkje aan van de vorige zomercollectie, Shirt Dress Black. Dat was een van mijn nieuwe favorieten dat seizoen, ik heb de jurk dan ook in drie van de vier kleuren. 
Voor mij echt zo'n musthave jurkje die ik niet aan mijn neus kon laten voorbij gaan. 
Zorg dat jij je favoriete jurkje niet langs je neus laat gaan! 
Shirt Dress Black valt trouwens bij mij hetzelfde als Dress Betsy (zie de volgende foto's).


Okay ik snap wel dat jullie niet allemaal een geldboom in de tuin hebben staan. Ik ook niet hoor, maar heb gelukkig nog een hele kast vol kleding achter de hand staan welke ik niet meer draag. 
Ik ga denkelijk zelfs weer van een paar Tante Betsy jurkjes afscheid nemen. Binnenkort meld ik het hier wel als het zover is, ik heb ook nog wat laarzen enzo waar ik afscheid van ga nemen en wie weet nog ander spul. 



Weet je trouwens wie vandaag jarig is?! Tante Betsy is vandaag jarig! Natuurlijk heet ze zo niet in het echt ;). Lieverd ik hoop dat je geniet van een fijne dag omringd door je lieverds en morgen een gezellige dag met de meiden op kantoor. 
Dankjewel voor het verspreiden van zoveel happiness. Nogmaals dikke verjaardagsknuffels


Oh ja girls vergeet niet mee te doen bij de winacties van Tante Betsy op haar Facebook pagina



Onlangs won zelfs een bekende Tante Betsy girl Thea en ze zocht deze jurk uit, Dress Fanny Les Fleurs Orange. Dus waag een kans! 



Vandaag trouwens dΓ© laatste kans om mee te doen met de winactie die ik doe ism Our Favourite Shop (klik). 


Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Leuk, tante zelf in het zonnetje, dat ze,een hele leuke verjaardag heeft������, ja heb een blouse besteld van de streepjes collectie en nog een vestje bij tante, maar ik krijg het denk ik woensdag pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Dress Patsy Stripe Roses staat je echt zo goed, logisch dat je 'm besteld hebt πŸ˜‰! Ben zelf ook in blijde afwachting van de jurk ☺.
    Warme groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my, wat staan die jurkjes jou toch allemaal goed!
    Top dat je de Dress Patsy Stripe toch gekocht hebt! Het is een plaatje!
    En hij staat je geweldig.
    Oh, had ik maar een geldboom :)

    Gefeliciteerd (met) Tante Betsy! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra van Vliet23 april 2017 om 19:47

    Dat was ik, mijn naam is niet Unknown :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P.s. HOERA, gefeliciteerd aan Tante Betsy πŸŽ‰!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De patsy stripe is geweldig!
    Ben benieuwd welke jurkjes en laarzen je gaat verkopen. Jammer dat ik een andere maat heb😳
    Oh, ikwist niet dat TB 2 acties had lopen. Snel naar FB.
    En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd Tante Betsy!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb toevallig vandaag mijn wishlist online gezet, lol. Het is ook allemaal zo gigantisch mooi! Knuf knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die jurk staat je zo mooi. Goed gedaan. Ik heb nog geen jurk uit de streepjes collectie. Dat is niet zo mijn ding. Misschien als er uitverkoop komt nog een bloemetje. Maar ik heb al 4 jurken en 2 bloesjes uit deze collectie ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ik heb geluk. We hebben dezelfde maat πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ

      Verwijderen
  9. Ben verder niet jaloers op je collectie hΓ© wow ze staan je toch ook allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hieperdepiep Hoera voor Tante Betsy ❤

    En wauw wat staat je dit alles geweldig goed lekker ding 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed dat jij die jurk toch gekocht hebt. Hij staat je fantastisch!
    'Tante Betsy' gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hieperdepiep hoera voor Tante Betsy!

    Goed dat je de jurk alsnog gekocht hebt, hij staat je echt goed! Ik heb hem ook besteld, ben alleen nog niet uit de kleur. De mouwloze variant stond helaas niet zo mooi met mijn kleine boezem. Als ik jouw foto's bekijk is hij toch echt mooier als hij wat meer gevuld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!
    Groot gelijk dat je de jurk alsnog gekocht hebt, hij staat je super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke jurkjes www.emeralbeautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tante betsy, van harte!
    Susan, is het misschien een leuk idee om haar eens te interviewen in een van je blogs? Ben heel benieuwd naar de ontwerpster van de prachtige kleding die ons bezig houdt.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).