donderdag 9 maart 2017

Tante Betsy shops in the spotlights


Hey girls vandaag wil ik het hebben over de kracht van samenwerking. Zo leuk dat diverse Tante Betsy shops me weten te vinden om gezellig samen te werken en te zorgen dat die leuke stenen winkels en webshops ook in de spotlights komen op mijn Tante Betsy blog.


Tante Betsy is mijn sponsor, nou ja je moet echt niet denken dat ik alle jurkjes gratis krijg want dat is niet zo. 
Ik blog vooral vanuit mijn liefde en passie voor Tante Betsy en dat is mijn drijfveer om iedere dag een blogpost te schrijven, ook vind ik het leuk om jullie Tante Betsy girls te inspireren. 
Ik ben nu eenmaal zwaar verliefd op die prachtige Tante Betsy jurkjes en dat schreeuw ik van de daken...nou ja ik blog er dagelijks over ;).  


Ik ga ook graag bij een Tante Betsy verkooppunt shoppen, ik wist eerst ook helemaal niet dat er winkels waren die Tante Betsy jurkjes en rokjes enzo verkopen. Nou dat blijken er zelfs al best wel veel te zijn en die vind je dus terug op mijn pagina Tante Betsy shops, onderverdeeld per provincie én ook in België. 


Wat is het toch een feestje om in zo'n mooie jurkjeswinkel te shoppen. Hebben jullie dat ook?
Pantalone in Eindhoven is voor mij (en veel andere dames en zelfs ook heren) een grote snoepwinkel met heel veel moois om uit te kiezen. Heerlijk om lekker jurkjes te kunnen passen en te zien wat je het mooiste staat en een eerlijk advies te krijgen van de verkoopsters. 
En girls ga niet alleen passen bij zo'n verkooppunt maar steun ze ook door er iets te kopen!
Ik ben nog nooit met lege handen bij Pantalone naar buiten gekomen, kocht ik er geen Tante Betsy jurk, dan kocht ik er mijn rode Danefae jas en ook een paar Art clogs. De laatste keer kocht ik er mijn Sporty Roses Black


Ik ben ook al bij Art Den Bosch geweest, wat een prachtige winkel met een supermooie spiegel en ook hele leuke pashokjes en een aardige verkoopster. 
Vorige zomer toen ik er was, hadden ze voor het eerst zomercollectie van Tante Betsy en nog niet zoveel keus (ik kocht er niets), maar inmiddels zal die keus al veel ruimer zijn geworden. 


Ook heb ik bij Art Utrecht geshopt (lees mijn verslag), een vrij kleine winkel maar wel met een hele aardige verkoopster en ik hoop stiekem dit jaar nog meer shops toe te voegen op mijn bezocht lijstje.


Ook kocht ik al jurken bij Hippie Chic Style, SoMuch, Holy Cow, Hippest Dingen en Lillefant, wel allemaal online ;) en natuurlijk koop ik met grote regelmaat bij Tante Betsy in de webshop :p. 


Maar omdat ik natuurlijk niet overal kan komen en ik het wel belangrijk vind om jullie te vertellen over deze leuke winkels, delen Tante Betsy girls hun ervaringen in een gastblogpost
Tante Betsy dinnetje Petra gaat binnenkort heerlijk shoppen bij Tuthola in Markelo. 
Corine die op Texel woont gaat een gezellig verslag schrijven over haar bezoek aan Tomahawk Boots and more te Den Burg. 


Evy deelde haar shopervaring bij Pantalone, ze was winnares van een winactie. 
Heidi ging shoppen bij 38dresses te Leeuwarden én onlangs bij Eigen Stijl te Arnhem.
Wendy bezocht Diezijner te Groningen en Frederike en Joanne gingen heerlijk shoppen bij SoMuch te Heerenveen. Onder het label guestblog kun je ze terug vinden. 


Nu terug naar de samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten, ik heb al een paar keer een leuke winactie kunnen doen. 
Voor mijn eerste blogverjaardag regelde ik een kadobon bij Pantalone en ook een kadobon bij SoMuch (ik regelde toen ook nog meer winacties bij diverse sponsors). 


Onlangs deed ik wederom een winactie in samenwerking met SoMuch en ook met Love, Peace & Joy waar ik gisteren de winnaressen van bekend maakte. 
En binnenkort ga ik een winactie doen samen met Art Den Bosch en ga ik twee kadobonnen verloten. Dus hou mijn Tante Betsy blog en Facebook pagina in de gaten.


Zo leuk dat de Tante Betsy verkooppunten me weten te vinden, en nee girls ik word daar zelf niet rijker van én ik krijg ook geen gratis jurk gesponsord voor het geval jullie dat denken, ik heb er zelfs veel extra werk van maar ik vind het ook leuk om jullie Tante Betsy girls blij te maken met deze leuke winacties. 
De jurken én rok (uit de sale) die ik gesponsord heb gekregen zijn ten goede gekomen van een winactie. 
Ik verkoop zo'n jurk of ander Tante Betsy item op mijn speciaal marktplaatsaccount en koop van de opbrengst weer een kadobon bij het Tante Betsy verkooppunt, die ik vervolgens weer verloot. Het kan wel zo zijn dat we samen besluiten om de waarde van de kadobon hoger uit te laten vallen als de opbrengst van de 'gesponsorde' items. 


Dus in feite kan ieder verkooppunt zo'n leuke winactie doen in samenwerking met mijn blog. 
Ja dames van Tante Betsy verkooppunten ik heb het tegen jullie ;). Je winkel wordt meerdere malen op mijn blog benoemd, de winactie wordt ook gedeeld op Facebook en je staat op die manier toch wel heel leuk in de spotlights op mijn Tante Betsy blog. Lijkt het je leuk om eens een keer een samenwerking te doen, mail me gerust en dan kijken we wat we voor elkaar kunnen betekenen.


Vandaag had ik by the way mijn groene Danefae jas aan die ik kocht bij Tante Betsy verkooppunt (webshop) Pinka, die ik met een leuke korting heb gekocht in ruil voor een gezellige blogpost. 
En ook mijn ZOO Adventure laarzen die ik vandaag aan heb en kocht in de webshop van Tante Betsy verkooppunt Diezijner, heb ik met een leuke korting kunnen kopen.
Ik steek heel wat uurtjes in mijn blog en dan is het toch wel heel leuk als je zo'n leuke samenwerking kunt regelen, daar heeft iedereen wat aan. Mijn Tante Betsy jurk Dress Sporty Roses Blue kocht ik van kadobonnen die ik met kerst kreeg bij Tante Betsy in de webshop.
Wat is die kleur van deze jurk gaaf en hij staat super bij mijn azuurblauwe outdoor laarzen :). 


Heb jij nog een bezoekje aan een Tante Betsy verkooppunt in de planning staan of hoor je er nu voor het eerst over? 
Wat zijn of ís jouw favoriete verkooppunt(en) of shop je altijd online (heb je daar ook favorieten in) ?

Lots of love from Susan