zondag 5 maart 2017

Dé SoMuch Betsy Lovers meeting


Hey girls vandaag is het dan zover dé SoMuch Betsy Lovers meeting georganiseerd door Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen. 
Ik was bewust gisterenavond niet online gegaan zodat ik vannacht beter zou slapen, maar nee hoor die tactiek is niet gelukt ;). 
Ik lag alsnog stuiterend in bed...en nee Edith niet van de stress hoor...ik heb geen moeite met dit soort meetingen...maar ben gewoon erg enthousiast ;). 
Ook al ken ik maar enkele Tante Betsy girls die vorig jaar eens tijdens een Jurkjesdag ontmoet heb, ik heb er geen moeite mee om nieuwe mensen te leren kennen. 


Vandaag wordt het gewoon een heerlijk feest van herkenning, ik ben dat vrouwtje van anderhalve meter (en een zevental centimeters) die rondstuitert tussen al die Tante Betsy girls. 
Ik zal vast door veel Tante Betsy girls herkend worden, mijn keel zal af en toe gesmeerd moeten worden want die mond van mij zal overuren maken whahaha. 


Vannacht besloten dat ik toch mijn Dress Sporty Roses Black aan zou doen, ik heb nog even getwijfeld over mijn Dress Bibi Cornflower Red. Maar het is toch leuk om een jurk van de nieuwe collectie aan te kunnen doen, ook al zit het er dik in dat er een heel aantal girls dezelfde aan doen. 
Wel zonder top met lange mouwen eronder, maar gewoon heerlijk in mijn fuchsia roze hoodie vest van een hele oude collectie van Tante Betsy, met een fuchsia roze thermopanty (nu legging) en mijn fuchsia roze Tante Betsy cowboy laarzen. 


Nou girls dit stukje hierboven schreef ik onderweg in de auto naar Utrecht, inmiddels zijn we weer onderweg naar huis. 
Wat was het leuk om zoveel Tante Betsy girls bij elkaar te zien, zoveel bekende Tante Betsy girls die ik heb leren kennen door hun OOTD's (outfit of the day) en door mijn Tante Betsy blog. 


Ik was al vroeg daar en ging gezellig samen met Femke (van Urban Hippies) en haar dochter naar binnen. Heb even de tijd gehad om dress Senorita te passen en gewoon in mijn eigen maat hoor. En hij is zo mooi, maar ik wilde al die Tante Betsy girls de mogelijkheid geven om te passen. Corina stond hem prachtig en volgens mij heeft ze die ook gekocht. 


Oh Binnie had ook de groene zippie, Sporty Roses Army, als ik dat had geweten had ik die bij haar gekocht, ik heb hem namelijk bij Tante Betsy zelf gekocht. 
Later tegen het einde van de dag heb ik de jurk toch nog eens even aangehad, hij is wat minder knalgroen als ik normaal heb maar hij is mooi! En girls deze jurk valt tot L op maat, ik had bewust mijn meetlint mee en naar mijn idee valt XL als L en XXL als XL en dan nog strak. 


Ook heb ik Dress Penny Poppy aangehad, in mijn eigen maat, ja staat ook mooi, maar die heb ik liever in het groen of lichtblauw. 
Blauw staat me mooi, maar is wat klassieker. 


Uiteindelijk heb ik zelf geen jurk gekocht, wat ik wel had gewild, ik heb echt over de Senorita zitten te twijfelen.
Maar volgens manlief die halverwege de dag was gekomen zou ik die niet zo snel aandoen omdat hij helemaal zwart is. 



Ondertussen heb ik gewoon heerlijk genoten van al die ontmoetingen met dames die ik al bloggend heb leren kennen. 


Wat was het leuk! Ik sta samen op de foto met Corina, rechts samen met Corine. Beneden met Alma en vriendin en rechts zie je Margreet en Karin. 


Soms waren er dames die op me af kwamen en die zeiden 'Susannn!' en waar ik van dacht 'oh wie is dit?' hihihi, maar de meeste dames herkende ik wel...zo leukkk! Hierbeneden vlnr Karin, Susan en twee keer Margreet. En nog een keer Karin, Corina en ik. 


Mijn Tante Betsy dinnetje Petra was er ook, zo leuk dat ze er toch bij was. Whahaha kijk haar eens heerlijk gek doen bij de ingang (na fotoshoot). 


En Neeltje was er ook, zo leuk! Zij volgt me al heel wat jaren. 


Heidi, heerlijke spring in 't veld...was er samen met haar zus...zo leuk om elkaar in het echie te onmoeten. Beneden met Miranda erbij. 


En wat is die Binnie een lieverd, wat heeft ze het leuk georganiseerd!
Ze had een hele achterban bij zich die haar meehielpen, Joanne en Frederike hielpen mee, Binnie haar zus maakte foto's, haar man zat bij de ingang en nam het entree geld in ontvangst en haar dochter verkocht lootjes (daar kwam ik pas later achter, ik was natuurlijk al eerder binnen ;)).
Ook was er een heuse kapper, Hikmet Kuskal, er waren een aantal dames die zich lieten knippen of stylen. Wow prachtige metarmorfoses gezien (ik durfde niet ;)). Zoals Hendrikje, Corine, Evy, Eva en Natasja.



En toen won ik ook nog twee keer achter elkaar een paar oorbellen gesponsord door Femke van Urban Hippies (ik had op het laatste moment vijf lootjes gekocht ;)). Ik kocht de Peony armband en een roze roosje :). 


En er waren ook een aantal andere winnaars, Karen, Heidi en Edith. 


Oh ja we gingen ook nog met heel wat Tante Betsy girls op de foto, er waren namelijk een aantal dames die weggingen. Dus snel een fotoshoot buiten gedaan, een aantal dames zaten binnen te lunchen...de locatie was de winkel van sinkel in hartje Utrecht :). 


Nou girls de foto's door dit blogbericht heen spreken voor zichzelf, ik kan denkelijk wel twee blogposts vullen met foto's. 
Binnie dankjewel voor dit geweldig leuke event en natuurlijk ook aan alle Tante Betsy girls die zijn gekomen, het was een feestje om jullie allemaal te ontmoeten! 
Zo leuk ook hoe Heidi het beschrijft op de Facebook groep van de meeting; zo bijzonder als je niemand kent en je het gevoel hebt dat je thuis komt. 


Lots of love from Susan

Ps. We kregen ook allemaal een kortingsbon van Binnie en een tasje van Urban Hippies als kadootje (ik kreeg ook nog bonbons uit Texel van Corine en Karen :)).