zondag 5 maart 2017

Dé SoMuch Betsy Lovers meeting


Hey girls vandaag is het dan zover dé SoMuch Betsy Lovers meeting georganiseerd door Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen. 
Ik was bewust gisterenavond niet online gegaan zodat ik vannacht beter zou slapen, maar nee hoor die tactiek is niet gelukt ;). 
Ik lag alsnog stuiterend in bed...en nee Edith niet van de stress hoor...ik heb geen moeite met dit soort meetingen...maar ben gewoon erg enthousiast ;). 
Ook al ken ik maar enkele Tante Betsy girls die vorig jaar eens tijdens een Jurkjesdag ontmoet heb, ik heb er geen moeite mee om nieuwe mensen te leren kennen. 


Vandaag wordt het gewoon een heerlijk feest van herkenning, ik ben dat vrouwtje van anderhalve meter (en een zevental centimeters) die rondstuitert tussen al die Tante Betsy girls. 
Ik zal vast door veel Tante Betsy girls herkend worden, mijn keel zal af en toe gesmeerd moeten worden want die mond van mij zal overuren maken whahaha. 


Vannacht besloten dat ik toch mijn Dress Sporty Roses Black aan zou doen, ik heb nog even getwijfeld over mijn Dress Bibi Cornflower Red. Maar het is toch leuk om een jurk van de nieuwe collectie aan te kunnen doen, ook al zit het er dik in dat er een heel aantal girls dezelfde aan doen. 
Wel zonder top met lange mouwen eronder, maar gewoon heerlijk in mijn fuchsia roze hoodie vest van een hele oude collectie van Tante Betsy, met een fuchsia roze thermopanty (nu legging) en mijn fuchsia roze Tante Betsy cowboy laarzen. 


Nou girls dit stukje hierboven schreef ik onderweg in de auto naar Utrecht, inmiddels zijn we weer onderweg naar huis. 
Wat was het leuk om zoveel Tante Betsy girls bij elkaar te zien, zoveel bekende Tante Betsy girls die ik heb leren kennen door hun OOTD's (outfit of the day) en door mijn Tante Betsy blog. 


Ik was al vroeg daar en ging gezellig samen met Femke (van Urban Hippies) en haar dochter naar binnen. Heb even de tijd gehad om dress Senorita te passen en gewoon in mijn eigen maat hoor. En hij is zo mooi, maar ik wilde al die Tante Betsy girls de mogelijkheid geven om te passen. Corina stond hem prachtig en volgens mij heeft ze die ook gekocht. 


Oh Binnie had ook de groene zippie, Sporty Roses Army, als ik dat had geweten had ik die bij haar gekocht, ik heb hem namelijk bij Tante Betsy zelf gekocht. 
Later tegen het einde van de dag heb ik de jurk toch nog eens even aangehad, hij is wat minder knalgroen als ik normaal heb maar hij is mooi! En girls deze jurk valt tot L op maat, ik had bewust mijn meetlint mee en naar mijn idee valt XL als L en XXL als XL en dan nog strak. 


Ook heb ik Dress Penny Poppy aangehad, in mijn eigen maat, ja staat ook mooi, maar die heb ik liever in het groen of lichtblauw. 
Blauw staat me mooi, maar is wat klassieker. 


Uiteindelijk heb ik zelf geen jurk gekocht, wat ik wel had gewild, ik heb echt over de Senorita zitten te twijfelen.
Maar volgens manlief die halverwege de dag was gekomen zou ik die niet zo snel aandoen omdat hij helemaal zwart is. 



Ondertussen heb ik gewoon heerlijk genoten van al die ontmoetingen met dames die ik al bloggend heb leren kennen. 


Wat was het leuk! Ik sta samen op de foto met Corina, rechts samen met Corine. Beneden met Alma en vriendin en rechts zie je Margreet en Karin. 


Soms waren er dames die op me af kwamen en die zeiden 'Susannn!' en waar ik van dacht 'oh wie is dit?' hihihi, maar de meeste dames herkende ik wel...zo leukkk! Hierbeneden vlnr Karin, Susan en twee keer Margreet. En nog een keer Karin, Corina en ik. 


Mijn Tante Betsy dinnetje Petra was er ook, zo leuk dat ze er toch bij was. Whahaha kijk haar eens heerlijk gek doen bij de ingang (na fotoshoot). 


En Neeltje was er ook, zo leuk! Zij volgt me al heel wat jaren. 


Heidi, heerlijke spring in 't veld...was er samen met haar zus...zo leuk om elkaar in het echie te onmoeten. Beneden met Miranda erbij. 


En wat is die Binnie een lieverd, wat heeft ze het leuk georganiseerd!
Ze had een hele achterban bij zich die haar meehielpen, Joanne en Frederike hielpen mee, Binnie haar zus maakte foto's, haar man zat bij de ingang en nam het entree geld in ontvangst en haar dochter verkocht lootjes (daar kwam ik pas later achter, ik was natuurlijk al eerder binnen ;)).
Ook was er een heuse kapper, Hikmet Kuskal, er waren een aantal dames die zich lieten knippen of stylen. Wow prachtige metarmorfoses gezien (ik durfde niet ;)). Zoals Hendrikje, Corine, Evy, Eva en Natasja.



En toen won ik ook nog twee keer achter elkaar een paar oorbellen gesponsord door Femke van Urban Hippies (ik had op het laatste moment vijf lootjes gekocht ;)). Ik kocht de Peony armband en een roze roosje :). 


En er waren ook een aantal andere winnaars, Karen, Heidi en Edith. 


Oh ja we gingen ook nog met heel wat Tante Betsy girls op de foto, er waren namelijk een aantal dames die weggingen. Dus snel een fotoshoot buiten gedaan, een aantal dames zaten binnen te lunchen...de locatie was de winkel van sinkel in hartje Utrecht :). 


Nou girls de foto's door dit blogbericht heen spreken voor zichzelf, ik kan denkelijk wel twee blogposts vullen met foto's. 
Binnie dankjewel voor dit geweldig leuke event en natuurlijk ook aan alle Tante Betsy girls die zijn gekomen, het was een feestje om jullie allemaal te ontmoeten! 
Zo leuk ook hoe Heidi het beschrijft op de Facebook groep van de meeting; zo bijzonder als je niemand kent en je het gevoel hebt dat je thuis komt. 


Lots of love from Susan

Ps. We kregen ook allemaal een kortingsbon van Binnie en een tasje van Urban Hippies als kadootje (ik kreeg ook nog bonbons uit Texel van Corine en Karen :)). 


33 opmerkingen:

  1. Klinkt als een geweldige dag! Wat leuk zoveel Tante Betsy girls bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk en wat heerlijk om te lezen en te zien. Ik heb vandaag lekker meegegekeken en gelezen al op de groep.
    Ik kon helaas niet komen ivm ziekte en oh oh oh wat baal ik daarvan. Maar dit maakt veel goed hoor, leuk die bekende koppies en jurkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was super! Vond het zo leuk je eindelijk eens in het echt te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er ontzettend gezellig uit, het is ook zo'n leuke locatie daar. Die gebloemde zippie ziet er eerdere keer dat ik hem zie weer leuker uit. Binnenkort toch maar eens live gaan passen ergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien!!! Dan toch wel een beetje spijt dat ik het niet geprobeerd heb... ziet er zo leuk uit! Ben blij dat jullie allemaal zoveel delen, ben ik er toch een beetje bij! Knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk om te lezen, vandaag al lekker meegekeken via FB, leuk al die verschillende berichtjes en foto's. Ook jouw verslag is weer leuk om te lezen. Ik hoop dat er nog een keer zo'n leuke dag georganiseerd wordt, dan hoop ik er ook bij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat was het gezellig. Zoveel gekwebbeld, gepast & gelachen. Mooie metamorfoses gezien. Zelf een leuke jurk, panty's en een armband gekocht. Super blij mee. En helemaal blij dat we elkaar weer hebben gezien. Next time in Eindhoven!!!


    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk verslag , een superdag was het zo te zien aan al de gezellige foto's.
    Complimenten aan de organisatie !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En het mooiste is nog dat er een man van één van de dames in d Proloog was en an mijn Lief vroeg of ik er ook was hahahaha nee dus......werken
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dit klinkt en ziet eruit als een superdag! Mijn man vroeg me al waarom ik nog steeds thuis was toen ik de hele dag de foto's aan volgen was. Ziek, helaas.. Maar de volgende x ga ik zeker mijn best doen om erbij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was het geslaagd! Zo leuk om al die bekende gezichten eens in het echt te zien. En ook zeker jou Susan. Hoewel als ik het zo lees, was ik er voor jou een in de categorie 'oh, wie is dit?' Hahaha... lekker geslaagd, fijn jurkjes gepast. Groot compliment voor de organisatie!
    Knuffel Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whaaaa wat een geweldige dag! Vast voor herhaling vatbaar bij een volgende nieuwe collectie!!! En dan ben ik er zeker bij.
    Heb vandaag natuurlijk wel mijn nieuwe groene Betsy blouse gedragen met vogels op een groene rok van Froy and Dind. Ik kreeg er helemaal een blij lentegevoel van. En ik kreeg super veel complimenten. 😀😀
    Je schrijft dat de zippie Roses Army etc. tot L op maat valt maar lijkt mij t/m L. De XL paste mij ook prima (en leek dus bij het lijf qua maat bijna een L) behalve de mouwen waren te wijd en hij viel ietsje langer.
    Slaap lekker na deze gezellig drukke dag! 😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat fantastisch! Het klinkt als een super feestje! Helaas kon ik er deze keer niet bij zijn, wie weet een volgende keer. Al likt het net of ik er toch een beetje was door je blog, Susan, en door al die leuke berichtjes op Facebook de hele dag door!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk en heerlijk kleurrijk! Fijn dat iedereen zo heeft genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk verslag en wat een super dag was dit. Tja die foto van ons. Ik moet toch eens gaan oefenen op een foto glimlach, want deze lijkt nergens op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Elke De Vlaminck5 maart 2017 om 21:21

    Ziet er supergezellig uit! Spijtig dat ik zo ver woon...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er gezellig uit dames! Jammer dat ik niet kon. Super leuk verslag Susan, top!! Wij meeten vast ook snel wel weer een keertje. Kus kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er super uit! Fijn dat het zo leuk was. Hoop er een eventuele volgende keer bij te zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het was zo'n fijne dag. Vond het super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat was het leuk!!! Ik blijf maar op fb ed kijken om na te genieten!
    Zoveel herkenning en zo leuk om gezichten en stemmen bij de hoofden te zien!
    Ik heb genoten en leuk je te hebben ontmoet! Samen met een aantal dames geluncht! Gewoon een top dag!!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lang gewacht op deze dag en O wat was die dag snel voorbij. Leuk om de de BN-ers van onze Facebook groep te ontmoeten �� en te genieten van alle Tante Betsy outfits, oud en nieuw. Wat een vrolijk gezicht! Ik kijk al uit naar de volgende meeting! Dikke knuffel! XCorina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het was een super leuke dag! Zo leuk om jullie "live" te ontmoeten! Nu nagenieten met alle foto's. Veel herkenning en we delen toch allemaal onze tante Betsy liefde in deze groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh dat klinkt en ziet eruit als een heerlijk gezellige dag! Fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben! Als er nog eens zo'n dag georganiseerd wordt, hoop ik er zeker bij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige blog en de foto's zijn enig. Toch beetje meegenieten op deze manier! Wat een vrolijke bende zo bij elkaar 😊😊
    Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat hadden jullie een heerlijke dag! Wat een feest van herkenning zal dat zijn geweest. Al die dames die gek zijn op tante Betsy, echt leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het was leuk! Om iedereen te ontmoeten maar ook om met alle verschillende dames een gemeenschappelijk iets te hebben; een jurk. Het twijfelen, zal ik wel, zal ik niet, zal ik deze of die.. Erg gezellig, en erg voor herhaling vatbaar. Nu slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Met mijn vriendin gekomen...zij had nog nooit van Tante Betsy gehoord. Is dus wel met een Betsy naar huis gegaan! Ik dus weer niet..maar wel 2 Halsoverkopjurkjes :) Misschien dat vogeltjesblousje in t groen, die vond ik erg leuk. Het was een superleuke dag en de dames waren net zo lief als op de Facebookpagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het was super! En wat ben jij in het echt ook lief en nog mooier dan op al je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gezellig blog. Ziet eruit als een superleuke dag. Ik hoop zo dat ik er een volgende keer wel bij kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een fijne dag hebben jullie gehad. Ziet er super gezellig uit.En idd de foto's spreken voor zich, één en al kleur en vrolijkheid! Wil bij deze ook ñog even zeggen dat ik blij ben dat ik jou blog heb ontdekt, want door jou inzicht in je zelf en de verhalen van anderen, heb ik de moed gekregen om ook TB te gaan dragen. Dus lekker doorgaan zo! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat n feest Susan; al die foto's zijn even gezellig. Ik vind de kapsels fantastisch!!!
    Ik draag elke dag TB en volg jouw blog en de fb sites. Had t wel heel leuk gevonden om erbij te zijn realiseer ik me achteraf. Maar zag t niet zo zitten om alleen te komen. Mijn vriendinnen zijn geen TB meisjes. Volgende x spreek ik gewoon met iemand af via fb😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja doen Caro, ik was ook alleen, feest van herkenning. Superleuk :-)

      Verwijderen
  32. Het was een heerlijke dag, feest van herkenning. Superleuk om andere jurkenzusjes te zien ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).