woensdag 29 maart 2017

Be Yourself


Hey girls dankjewel voor jullie reacties op mijn bericht van gisteren, Tante Betsy happiness in a dress, ik heb er mijn best op gedaan om op mijn manier een blogpost neer te zetten zodat jullie er allemaal wat mee kunnen. 
Het is belangrijk voor mij om ergens een positieve draai aan te geven, zo zit ik nu eenmaal in elkaar, ik ben Miss (Mrs) Positive. 
Zo'n blogpost zet je ook niet zo 123 in elkaar, ik schrijf allereerst vanuit mijn hart en lees het dan nog eens door en nog eens en tussendoor pas ik wat aan of herschrijf ik iets. 
Ik ben inmiddels toch een beetje de spreekbuis geworden van Tante Betsy en dan is het belangrijk om iets goed te verwoorden, maar vooral ook om zelf ook het happiness in a dress principe hoog te houden. 


Daar is natuurlijk niets moeilijks aan want ik word prompt happy van de jurkjes van Tante Betsy. 
Gisteren kreeg ik nog een mailtje van winnares Claudia die vroeg hoe het nu met me ging, ik gaf er nog geen antwoord op. 
Maar het gaat dus op en neer met me, afgelopen zaterdag toen ik bevriend blogster Sandra onverwachts tegen kwam bij Pantalone sprak ik heel even met haar en ik moest enorm mijn best doen om niet ter plekke te gaan huilen. 
Ik ben sinds twee weken ziek thuis, het is me allemaal teveel geworden al die maanden van stress op het werk, teveel verantwoordelijkheden op me genomen, er heerste maanden veel onrust en onduidelijkheid. Het is me allemaal niet in mijn koude kleren gaan zitten.


Naast het feit dat ik enorm blij ben met deze gave zomercollectie, zit ik niet zo lekker in mijn vel en lig ik soms midden in de nacht wakker, ik heb moeite met doorslapen. 
Maar geen zorgen hoor dames ik zorg goed voor mezelf en neem de tijd die ik nodig heb, ik heb gisteren voor het eerst gepraat met een psychologe die verbonden is aan onze huisartsenpraktijk en heb volgende week weer een afspraak. Alles komt goed schatjes alleen moet ik een pas op de plaats maken. 


Ik merk dat als ik niet lekker in mijn vel zit snel terug grijp naar roze en ook wel groen in mijn garderobe, nou ja naar mijn Tante Betsy jurkjes ;). 
Roze en groen zijn hartchakra kleuren en doen me gewoon goed, natuurlijk ook mijn favoriete kleur rood en stiekem doen alle jurkjes me goed. 
Ik word vrolijk van de Tante Betsy jurkjes en ze brengen een glimlach op mijn gezicht. 
Vroeger vroeg ik vaker aan meisjes of ze die jurk ook in mijn maat hadden...maar tegenwoordig hoef ik dat niet meer te vragen en hangt mijn kast vol met vrolijke jurkjes. 
Ik heb dan ook nooit keuzestress en neem gewoon op gevoel een jurk uit mijn kast en daarna ook een ketting met bijpassende edelstenen. 
Mooi vind ik dat hoe dat werkt en daarmee kom ik weer terug op mezelf zijn en dat ik handel vanuit mijn hart en tsja dat is altijd positief. 


Ik zit nu als ik de rest van mijn blogpost schrijf op de bank in mijn slaaptenue, ik heb gelukkig wel kunnen uitslapen en dat heeft me goed gedaan. 
Ik draag een roze jurkje uit een van de vroege Tante Betsy collecties, door de vorige eigenaresse of die daarvoor ingekort, maar als jurkje voor thuis is het nog steeds prima. 
Ik draag ook een roze Energetix sportarmband, ik had ergens gelezen dat dit goed zou zijn voor hooggevoelige mensen/kids. Ik was de laatste tijd zo onrustig en zonder energie en ik hoop dat deze armbanden me helpen (ik heb ook een blauwe). Ik voel me in ieder geval niet meer zo onrustig en ik slaap ook al beter. 



Eigenlijk had ik nog wat anders willen schrijven, ik kreeg gisteren het blad Vintage Lifestyle met daarin het interview met Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl eigenaresse Marjan. Maar daar kom ik binnenkort op terug ;). 


Lots of love from Susan