zaterdag 18 maart 2017

ART Den Bosch Tante Betsy blog giveaway



Hey girls het is weer eens tijd om een winactie de lucht in te gooien, deze keer een winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt ART Den Bosch
Eigenlijk is dit een winactie voor Tante Betsy girls die in het midden en het zuiden van het land wonen en natuurlijk ook leuk voor Belgische Tante Betsy girls.
Maar natuurlijk mogen Tante Betsy girls die verder weg wonen en die graag eens gaan shoppen en cultuur snuiven in Den Bosch ook mee doen.
Bezoek Den Bosch is een mooie overzichtelijke website daarvoor. Ik vind het een heerlijke stad om te struinen, met veel leuke winkeltjes maar ook mooie historische gebouwen. 


ART Den Bosch stelt twee kadobonnen twv € 40 ter beschikking om te verloten aan Tante Betsy girls die mijn blog volgen en aan de winactie mee doen.
Deze kadobon kan vrij besteed worden in de ART Den Bosch winkel in het centrum van Den Bosch aan de Kolperstraat 26.
Het is natuurlijk wel leuk als je er een Tante Betsy jurk/outfit van koopt. Het shoptegoed zal geldig zijn tot het einde van het jaar. 


De dames van ART Den Bosch hebben leuke foto's voor me gemaakt om jullie een kijkje te laten nemen in hun winkel. 
Zoals je op de foto's kunnen zien hebben ze diverse Tante Betsy jurkjes van de eerste lichting van de zomercollectie. 
Dress Senorita Black zie ik en Dress Retro Go Royal Black & Blue en twee zippie jurken.
Dress Summer Zippie Green en Dress Summer Zippie Red zijn beide al bijna uitverkocht bij Tante Betsy in de webshop, maar wel nog te koop bij ART Den Bosch ;).  


Ze verwachten volgende week de tweede lichting van de Tante Betsy zomercollectie te ontvangen. Dus zeker een reden om een bezoekje aan deze leuke winkel en aan Den Bosch te brengen. 
Ook verkopen ze diverse items van Urban Hippies, de bekende roosjes, de dots oorbellen en de Peony armbanden.
Leuke accessoires die heel mooi combineren met de Tante Betsy jurkjes en rokjes. 
Daarnaast verkopen ze ook mooie schoenen, zoals Art en Sanita klompen, vertelde Karin van ART Den Bosch.


Vorige zomer was ik voor het eerst in deze mooie winkel (dat verslag is hier te lezen) en ik hoop er zelf ook deze zomer nog eens heen te gaan. 
Wie weet breng ik morgen nog wel een bliksembezoek want die zwarte Art clogs (the Art company) vind ik zo gaaf! 
We gaan namelijk morgen naar de British cars & lifestyle beurs in Rosmalen (in de buurt van Den Bosch ;)). 


Maar nu naar de winactie, er zijn twee kadobonnen (shoptegoed te besteden in de winkel van ART Den Bosch) van € 40 te winnen.
Ik heb besloten om één kadobon te verloten hier op mijn blogpagina en één kadobon te verloten op mijn Facebook pagina. Je mag met beide mee doen!

Hoe doe je mee?
* Het spreekt vanzelf dat je mijn Tante Betsy blog volgt, dit kan via Blogger en Bloglovin, maar ook via mijn Facebook pagina en mijn Instagram account.
* Daarnaast is het leuk voor de Facebookers onder ons als je de Facebook pagina van ART Den Bosch gaat liken/volgen. 
* Doe je mee met de winactie hier op mijn blog, dan doe je dit door een reactie hieronder deze blogpost achter te laten. Doe je dit anoniem dan wel graag met naamsvermelding (graag ook de eerste letter van je achternaam of volledig). 
* Let op! Vertel in je reactie hoe jouw shop ervaring bij ART Den Bosch gaat zijn. Stel je voor dat je die kadobon wint en maak er een heerlijke verhaal van! Welke Tante Betsy jurk zou je gaan kopen, ga je meteen ook van die leuke klompjes passen en in die prachtige spiegel jezelf bekijken...wie neem je mee? Maak er wat leuks van!
* De winactie loopt van 18 maart t/m 26 maart 2017.
 
* Wil je ook mee doen aan de Facebook winactie, klik dan hier om mee te doen en lees de voorwaarden aldaar hoe mee te doen. 
* Delen van deze winactie is lief. Zo vinden meer Tante Betsy girls mijn blog en kan ik meer van deze leuke winacties doen. 


Op maandag 27 maart (in de loop van de avond) maak ik de twee winnaressen (één blog winnares en één Facebook winnares) bekend hier op mijn blog. Succes!

Lots of love from Susan

33 opmerkingen:

  1. Zeker meedoen weer. Het is een hele gezellige winkel met leuke medewerkers. Wat ik zou kopen? Ik wacht met spanning op de nieuwe levering deze week en hoop op de vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou op een mooie lentedag afreizen naar Art den Bosch, met in mijn kielzog Zandra en Corine, mede TB liefhebbers. Aldaar zouden wij ons, na een gezellig autoritje vol Tante Betsy geklets, vergapen aan de prachtige collectie, niet wetende waar te beginnen! Passen dan maar. Ik zou graag nog eens de Retro go Royal nog eens passen, die vind ik top. Of een van de doorknoopjurken. Of de Senorita, maar dan met bloemen. (Komen die echt of heb ik het gedroomd? :P ) Na uren gluren kijken en passen, rekenen we alledrie onze jurkjes af. Arme arme bankrekeningen. Omdat ik met een kadobon kon shoppen trakteer ik mijn jurkenzusters op een lekker drankje om even uit te puffen en bij te komen van een middagje shoppen bij ART! :D��❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zou toch tof zijn als we elkaar gewoon op deze manier weer ontmoeten....liefs je jurkenzusje -x-

      Verwijderen
  3. Graag doe ik oom aan deze winactie mee. Ik zou gezellig met man en kinderen afreizen naar De Bosch, we wonen niet in de buurt dus de stad is niet bekend bij ons (des te leuker, er valt vast vanalles te ontdekken). Na eerst ergens lekker geluncht te hebben, drop ik man en kinderen in de stax en ga zelf naar ART, want dat lijkt me een te gekke winkel. Ik hoop de mooie Zippie Sunny aan te treffen, in welke kleur weet ik nog niet, misschien wel allemaal. Alhoewel de vogeltjesjufk mij ook erg mooi lijkt. We zullen zien of het er van komt.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ik zou met een vriendin in Den Bosch afspreken (doen we vaker, het ligt precies tussen ons in). Na de hele winkel gepast te hebben (en ook die prachtige Art sandalen), gaan we beiden met het mooiste setje naar huis. Dat kan bij mij maar zo een doorknoopjurkje zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik doe mee. Ik zou met dochterlief er een middag den bosch van maken. Die art schoenen lijken me super. Dus die moet ik echt ook passen. Een outfit moet natuurlijk wel compleet gemaakt worden. Ik ben erg benieuwd naar hun collectie. En uiteraard wordt het een TB outfit. What else?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag kom ik samen met mijn zus shoppen���� bij Art in Den Bosch! Dat hebben we al eens eerder gedaan, maar is al weer een tijdje terug, hoog tijd voor een herhaling. Ik denk dat de Tante Betsy Dress Retro Go Royal Blue een leuk model voor me zou zijn en een mooie kleur!! En natuurlijk passen we nog meer en kijken we ook naar al die andere leuke merken en spulletjes. En daarna gezellig samen lunchen in één van die leuke tentjes en cafeetjes in Den Bosch, keuze genoeg. En om een gezellig dagje Den Bosch af te sluiten is het leuk om nog even een museum te bezoeken!
    Terwijl ik dit schrijf, krijg ik steeds meer zin in deze leuke dag!! ��❤️��

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ina van Splunter - Stegeman18 maart 2017 om 15:26

    Ik zou graag met mijn oudste dochter wel willen gaan, maar zij is begin juni uitgerekend van haar eerst kindje en ons eerst kleinkind, dus zal wel krap worden, maar ik zou er leuk dagje van maken, de St jan bekijken en Bossche bollen eten en bij Art een leuke TB jurk kopen, een Zippie of doorknoopmodel, vind ook de Dahlia erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elk jaar mag mijn dochter kiezen en elk jaar gaan wij op meisjesdag SHOPPEN!!! Heerlijk met mijn moeder en dochter. Drie generaties in een nieuwe jurk. Gelukkig ook allemaal dezelfde smaak dus kom maar op wij weten wel raad met zo'n geweldige cadeaubon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Susan, naar ART in Den Bosch gaan zou een mooie aanleiding kunnen zijn om weer eens met mijn moeder te gaan shoppen. Pak ik gewoon vanuit Nijmegen de stoptrein en ontmoeten we elkaar in Ravenstein. Ik ben heel benieuwd naar de tweede lichting van de nieuwe collectie. Ik zag daar al wat moois tussen bij de preview foto's. Ik heb een screenshot gemaakt dus die zal ik er bij de Facebook winactie bij zetten. Verder ben ik ook heel benieuwd naar de ART schoenen waar velen van jullie zo positief over zijn. Ik heb ze nog nooit aangehad en heel nieuwsgierig.
    Veel succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vanuit Friesland is het een hele trip naar Den Bosch maar dat heb ik er graag voor over.
    Hoe gaat de dag eruit zien?
    Eerst thuis een voedzaam ontbijt samen met mijn dochter nuttigen want we moeten natuurlijk de hele dag shoppen. Na een lange reis verwacht ik dat we rond lunchtijd daar aankomen. Gelijk naar ART natuurlijk, leuke jurkjes en accessoires scoren bij die gezellige dames daar. Betalen, kaartjes eraf en in de nieuwe outfit de stad in. Volgens mij redden we het niet om dan nog terug naar Friesland, dus wie weet nog een tof hotelletje daar in de buurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik laat deze actie aan me voorbij gaan, ik vind het te ver vanuit Alkmaar. Maken de andere dames meer kans, ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas woon ik in het hoge noorden! Succes dames. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Femke v. Oudheusden18 maart 2017 om 18:09

    Ik zou naar het mooie Den Bosch(werk ik ook maar nu in het weekend) gaan met die super mooie stenen winkel genaamd Art. Ik zou kijken of ik hier mijn wensenlijstje bij elkaar kan kopen. O.a. De groene birdy jurk en die mooie roze/rode mat rits van de promotiefoto en nog een leuke (of 2) mouwloze jurkjes. De outfit is natuurlijk niet af zonder van die heerlijke zomerse schoentjes in een mooi kleurtje erbij. En ja, dan proberen de heerlijke verleiding te weerstaan van al dat andere smulwear in de winkel. Laat de nieuwe levering maar komen zou ik zeggen, ik ben er klaar voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik waag hier graag ook een kans. Ik ga hier een ander scenario bedenken dan op Facebook.

    Manlief wordt niet altijd blij van blije jurkjes dus vandaag ga ik winkelen met mijn onlangs aangenomen zusje. We ontdekken steeds meer overeenkomsten en appen vaak over mooie jurkjes maar dit gaat onze eerste shoptrip worden.

    Zij valt op de meer klassieke jurkjes, ik ga los op de kleuren en bloemen. Allebei trekken we veel aan en maken we leuke foto's. Twijfelkonten als we zijn blijven we maar jurkjes, rokjes en shirtjes uitproberen. Gelukkig krijgen we hulp van het leuke personeel van Art en zij helpen ons om de outfits ad te stylen. Met de leuke schoenen en sieraden erbij weten we het wel. Allebei gaan we voor een mooie gekleurde Zippie. Wat was het weer een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi excuus om met Zusje lief weer een wkend DenBosch te doen, deden we 2 jaar geleden ook incl 2 hotelovernachtingen. Heerlijk was het dus als ik win heb ik 3 vliegen in 1 klap! Met zusje weg, ontspanning en en nieuwe tante! Haaaaah
    Ik duim......
    Oja we nemen look-a-like Feline (13) natuurlijk ook mee
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee! Art Den Bosch is een geweldige winkel met heel leuk en vriendelijk personeel! Graag ga ik samen met mijn moeder Gracia weer een lekker dagje shoppen. En een bezoekje aan Art hoort daar zeker bij. Naast het passen (en kopen!!) van een mooie Tante Betsy ga ik dan meteen mijn vilten bloemen collectie van urban hippies aanvullen.
    Ik weet nog niet welke Betsy ik ga kopen. Ik ga alles passen en laat me graag adviseren door de lieve dames van Art.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh leuk een dagje naar Den Bosch prachtige stad. Dan ga ik een dagje slenteren zondigen met een bosche bol van Jan de Groot en mijn klavertjes jurk scoren. Lekker passen zwieren zwaaien rondjes draaien voor de spiegel. En een bijpassend stel oorbellen kiezen. En verder natuurlijk snuffelen in de rekken. Ja leuk. Brabantse gezelligheid kom maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Samen met mijn vriendin Marleen een dagje Den Bosch, met de trein. We beginnen met een heerlijke Bossche bol bij De Groot, maar gaan daarna snel naar de Art winkel! Marleen heeft een jurkje uit de tweede lichting Tante Betsy jurken op het oog, dus die kan dan aangeschaft worden! 😍🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sla een keertje over. Heel veel succes voor de dames die meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 1x per jaar probeer ik naar Den Bosch te gaan met de trein. Hoofddoel is ART natuurlijk. Bij Karin is het altijd reuze gezellig, je kunt er passen tot je een ons weegt (val op, val af :) ) en dan ga je altijd met meer naar huis dan je van plan was. ik ga maar vast weer sparen. als ik een jurkje mag kiezen, wordt het absoluut een zippie ! groejes, Hei Di

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom niet vaak in het zuiden......(mijn auto komt er toevallig vandaan...en we vliegen van Eindhoven)...maar shoppen voor kleding dus niet echt. Kortom dat wordt dan wel eens tijd. ART is the place to be begtijp ik. Ik zou er samen met jurkenzusje Wendy een geweldige gezellige dag van maken. Naast shoppen in ART van absoluut een tante Betsy jurk ook uren kletsen en lekker eten samen met jurken zusje Wendy. (wat zal mijn auto zich ook stiekem weer ff thuis voelen).... Zou tof zijn Susan.... als jij ook even aan kan schuiven want het lijkt me ook erg leuk om jou een keer in het echt te treffen. Ik ga absoluut voor de rode met bloemen doorknoop jurk. dan ook samen met Wendy weer ff op de foto, die traditie houden we erin. Of niet Wen!!!!Maar eerst alles passen van de nieuwe collectie gaan we natuurlijk ook doen. Want die 3 meter lange sjaal moet absoluut mee.....en die moet ook staan bij de outfits. De rode gebloemde doorknoopjurk zal er absoluut bij staan. Maar ik ben aan het sparen. Koop vanwege de val op val af veel in de 35% bij AH... wat ik uitspaar gaat in de tante Betsy spaarpot. Want ik ben toch zo verliefd op de jurkjes van Tante Betsy. Niet alleen ik, ook Wendy en mijn 3 meter lange sjaal. Pfffffffffffff....wat een verhaal. :-)Liefs van mij -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig! Art is de leukste winkel van Den Bosch. By far! Superaardig personeel dat je goed adviseert en een prach-ti-ge collectie. Dit samen zorgt voor een geweldig sfeervolle winkel. Ik doe regelmatig op zaterdag met mijn man een rondje Den Bosch. Dan gaan we altijd even langs Art. Dus als ik win, ga ik snel weer eens heen zodra het me lukt op zaterdag (ik moet veeeeeeel zaterdagen werken de komende tijd). De rode jurk met bloemen en ritsje staat op mijn verlanglijstje, maar misschien ga ik toch ook nog een sporty dress roses kopen. Blijft een beetje in mijn hoofd zingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O jee, zou ik bijna nog vergeten mee te doen. Mocht ik winnen, spring ik mijn auto in en scheur naar den Bosch. Met piepende banden parkeer ik mijn auto voor de winkel (als die mogelijkheid er is natuurlijk) zet mijn knipperlichten aan. Parkeerkaartje koop ik niet, kost alleen maar tijd en ren de winkel in. Als ik rennend binnenkom roep ik waar hangen de Tante Betsy's en ruk alle maatjes S uit het rek. Als ik ze eenmaal veilig in mijn armen hou kom ik tot rust. Loop naar een paskamer en kan het feest beginnen. Natuurlijk pas ik er ook leuke schoentjes bij. Als ik dan het jurkje van mijn keuze heb, vervolg ik mijn weg naar een bakkerij waar ik voor 's avonds 2 overheerlijke Bossche bollen haal en ga fluitend van geluk op weg naar huis.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag ga ik dit voorjaar naar Den Bosch. Heerlijke sfeervolle stad. Ik kom met mijn zus Jeanet en misschien wil Marianne ook gezellig mee. Beiden ook èchte Betsys 😊 We beginnen natuurlijk met een cappuccino met Bosche bol. Daarna snel naar Art lijkt me een heerlijke winkel! Ik zal de Signorita met bloemen passen en natuurlijk wil ze mee naar huis. Met de Art sandalen want ik zag kleurtjes 😍 Mijn zus zal rokjes willen. En elke jurk verdient een vestje zei Yvon Jaspers eens dus die moeten ook mee! Na passende assisoires gevonden te hebben gaan we zielsgelukkig lunchen bij Downies en Brownies omdat dat erbij hoort als we in Den Bosch zijn. Dan nog lekker de stad door struinen en terrasjes pakken. Oh ja ik voel het al, we komen sowieso met of zonder bon 😊 Tot snel 😘 Geralda S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mmmm, ik zie het voor me een heerlijk zonnig dagje Den Bosch! Wat natuurlijk gaat starten met een lekkere cappucino met Bosche Bol (oehh! de val op val af race...) hihi Heerlijk struinend opzoek naar Art om eindelijk The dress Summer Zippie Red te gaan proeven en hopelijk extra zeer lief (met winactie) gezellig op te fleuren met bloemige accessoires etc...jahhh! let this dream come trueeeee :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben een grote fan van ART. Zo'n 30 jaren geleden al ontdekt. Leuk dat een aantal ART winkels nu ook Tante Betsy en KL verkopen, daarmee sla ik 3 vliegen in 1 klap! ART Den Bosch is sowieso top, maar als ik nu ook nog met een bon in de hand de winkel kan bezoeken, dan ben ik extra blij! Natuurlijk pas ik de songbird in het groen, die moet haast wel geweldig staan!! Vanwege de verkoop van laarzen en jurkjes op Marktplaats mag ik van mezelf ook een paar leuke klompjes bij het jurkje uitzoeken. Natuurlijk pas ik verder nog wat leuke jurkjes om te zien hoe ze staan en dan hangt het er vanaf of ik me kan beheersen of niet... Sowieso wordt het een geweldige dag. En bij deze dag mag een koffie verkeerd met een Bossche Bol van Jan de Groot niet ontbreken... <3 Groetjes, Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben nog nooit bij ART geweest maar ik heb dan ook pas net de overstap naar leuke kleurige kleding gemaakt. Zodra je iets fleurigs aantrekt, word je vanzelf blij :)
    Ik zou dan een leuk dagje Den Bosch doen met mijn moeder die ook wel eens wat kleurtjes mag gaan aantrekken. Die kiest ook altijd lekker veilig voor donker blauw en zwart. We hebben dezelfde maat dus wie weet kunnen we het eens worden over een jurkje... zo niet dan koop ik er wel twee (balen!) ik ben slecht in combi's maken dus ik kan vast wel
    Wat goede adviezen krijgen in die leuke winkel :) we sluiten de dag af met een lekkere Bossche bol van Jan de Groot. Na al dat shoppen hebben we vast genoeg verbrandt om er eentje te eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee met deze winactie!
    Ik ga samen met een vriendin naar Art, waar we ons vergapen aan al die leuke Tante Betsy jurkjes en rokjes. En gaan er zo veel mogelijk passen! Vooral die op de wishlist staan...
    Hopelijk gaan we met een superleuke dress naar huis met een voldaan en blij gevoel na een middag tussen al die leuke Tante Betsy's te hebben doorgebracht!!
    Groetjes Monique Verploegen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee met deze actie. Samen met mijn lieve collega/vriendin ga ik elke schoolvakantie op zoek naar leuke winkeltjes met mooie jurkjes en rokken. Bij ART zijn we nog niet eerder geweest. Dus hopelijk win ik een bon zodat ik op school bekend blijf als de juf met de blije rokjes en jurkjes ;-) Misschien zo'n leuke zippy of zo'n vogeltjes TB-jurkje?? Ik duim!

    Groetjes, Lindsay van Gorkom

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Yeah Den Bosch! Wat kun je daar niet? Samen met mijn zus of vriendin of samen met mijn 8-jarige dochter die heerlijk'out of the box'kan denken en ongezouten haar mening geeft. De auto parkeren op het Transferium en dan met de bus naar de stad. Alleen dat al is voor dochterlief een feestje!
    ART is zo'n winkel waar we met z'n allen moeten blijven kopen, want persoonlijk en eerlijk advies blijft een must. Welke jurk ik zou kopen? Dat weet ik pas als ik ze aan heb gehad en zie wat me het beste staat. Ik zou ook schoenen passen, met mijn kleine maat altijd een uitdaging. Gewoon lekker beleven en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zou ik bijna vergeten om hier ook te reageren, maar ik doe graag mee!

    Op de shopdag stappen mijn man en ik lekker op de fiets (Rosmalen - Den Bosch is goed te fietsen) en al fietsend bedenk ik welke mooierds ik ga passen. We parkeren onze fietsen en we willen eerst ergens wat koffie drinken met iets lekkers, maar ik bedenk me, eerst naar Art Den Bosch en daarna maar koffie! Ik ben gek op bloemen, denim, groen en zwart dus dat moet goed komen, want de vorige keer toen ik er naar binnen wipte, zag ik al wat mooie tante Betsy jurkjes hangen! De medewerksters zijn vriendelijk en geven een prettig en eerlijk advies, heel erg fijn! Na een uitgebreide pas-sessie, met toekijkende man op het leuke bankje voor die geweldig mooie spiegel, wordt het de dress senorita black! Ontzettend happy loop ik de deur uit, met een man snakkend naar koffie. Neergestreken op een terras, in de late middagzon, pak ik mijn mooie aankoop uit de tas. Hij grapt over m'n liefde voor die gekke tante. Maar ik weet wel, deze liefde is blijvend want deze mooie jurkjes van die tante laten mij stralen!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oef, door alle drukte bijna vergeten te reageren. Ik doe natuurlijk graag weer mee Susan. Art Den Bosch volg ik al een tijdje want ze hebben van die ontzettend fijne schoenen. Dus als ik mag gaan shoppen, zoek ik graag een paar schoenen bij zo'n mooie Birdy, of een ander fijn jurkje bij de schoenen? Ik zou er graag een weekendje van maken, met een vriendin uit het noorden van het land; een dagje shoppen, lekker uit eten en een dagje naar de sauna. Kan zij ook eens Betsy's passen en verliefd worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.