zondag 19 februari 2017

The Tammy sisters


Hey girls vandaag heb ik Dress Tammy Bouquet Brown weer eens aan en ik verbaas me eigenlijk waarom hij nog in zoveel maten te koop is bij Tante Betsy
Ik combineer deze print graag met fuchsia en heb vandaag mijn fuchsia roze ZOO Adventure laarzen eronder.


Okay ik weet dat deze jurk groter uitvalt als de eigenlijke maatvoering, dus als je niet zo fors bedeeld bent zoals ik van boven dan moet je hem zekers in een maatje kleiner nemen. 
Ik draag van deze jurk zelf gewoon een L zoals ik altijd doe, hij zit me iets ruimer maar niet te groot, maar ik heb al van meerdere girls gehoord dat ze hem in een maat kleiner hebben genomen. 
Ik kwam al scrollend Tante Betsy girl Monique tegen in Dress Tammy Bouquet Blue


Ik heb zelf ook even de Tammy Wildflower Brown en ook Blue gehad, maar heb die uiteindelijk verkocht omdat ik mijn zinnen had gezet op Dress Fraulein Wildflower waar ik nog steeds enorm blij mee ben. 


Kijk je met me mee naar de diverse Tante Betsy girls in de verschillende Tammy jurken. Ik weet niet of ik dezelfde girls ga terugvinden in mijn filmrol tussen die duizenden foto's ;). Ik vond deze Tante Betsy girls ook al scrollend toen ik mijn collage aan het samenstellen was.


Blogster Marloes van Love, Peace & Joy zie je ook in een Tammy jurk en ook daar in de webshop vind je nog een enkele Tammy jurk te koop.


Hilde van Hillybilly Beauty staat ook in mijn collage, zij is mede Tante Betsy blogster en heeft dress Tammy Wildflower Black aan.


De foto van Tante Betje blijf ik ook geweldig vinden, heerlijk!


De jurken met grote bloemen print is de bouquet reeks :D. Hieronder Tante Betsy girls Evy en Heidi. 



En de Tammy jurken met de kleine bloemenprint is de Wildflower. Hieronder Tante Betsy girls Hanne en Petra. 



Vanavond is het allerlaatste moment om mee te doen met de winactie die ik organiseer met Binnie van SoMuch, Binnie is ook een van de Tante Betsy girls waar ik heel blij mee ben dat ik foto's van haar mag delen als de nieuwe collectie binnen is. 
Ik zie dat ze ook nog wat Tante Betsy sale heeft, als jij een van die twee kadobonnen wint twv €50 ga je dan voor de sale of wacht je geduldig op de nieuwe zomercollectie? Doe je nog niet mee...klik dan hier.


En natuurlijk is er hier op mijn blog zelf de nieuwe Tante Betsy blog Giveaway, blader even terug...in de mobiele versie swipe je twee keer naar rechts ;). 
Waarbij je kans maakt op een van de twee Tante Betsy kadobonnen twv €55, leuk als je mee doet! http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.com/2017/02/tante-betsy-blog-giveaway.html


Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Leuk weer hoor om zoveel verschillende mensen in hetzelfde model jurk te zien.
    Ik blijf het een leuke vinden ondanks dat de hals wat aan de wijde kant is. Maar ben super blij met mijn bruine jurk en draag hem ook vaak.
    Van de bonnen zou ik voor de nieuwe collectie gaan aangezien ik een gigantische wishlist heb!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn inderdaad nog genoeg Tammy's te krijgen. Tis ook een hele leuke jurk vind ik,alleen de hals vind ik { als koukleum} te wijd.Heb hem in zwart maar draag hem dan met een longsleeve eronder.
    Ik ga voor de nieuwe collectie !! :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel blij met mijn bruine tammy! Echt een plaatje... lang getwijfeld uiteindelijk via fb gekocht en geen seconde spijt van gehad👗❤
    Heerlijk om al die leuke jurkenzussen te zien stralen...
    Fijne avond
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Susan, goed om de Tammy op zoveel mooie dames te zien. Ik vind de print erg leuk, maar was bang dat dit een wat minder figuurvriendelijk model was. Hij verhult niet veel dacht ik. Maar nu ik de foto's zo zie denk ik of al deze dames hebben een superlijntje of de Tammy staat ook dames goed die geen slank/dun modellenmaatje hebben. Goed nieuws. Misschien dan toch nog maar even een bestelling plaatsen. Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor. Ik zie mezelf! En ik heb vandaag de andere Tammy met de kleine bloemen aan. Ik vind de Tammy een prachtige jurk En ook zo'n mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook een fan van het Tammy model! Ik heb de winterflower Brown in een maatje kleiner dan normaal, en ben er erg blij mee! Leuk om al die foto's te zien!
    En ik wacht ook op de nieuwe collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het ook een superleuk model. Ik heb ook de winterflower brown en Bouquet in blauw!groetjes Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk de Tammy, heb hem zelf ook! ��
    Groet Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de Tammy een heel leuk model, en ook een leuke naam, koosnaampje van mijn vriendinnen voor mij, hihi .......
    Leuk weer om al die jurkenzusjes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk juist hè de Tammy! Heb de groene. Beetje mijn lievelings 😍 De andere kleuren zijn ook super! Leuk dd jurken te zien op al de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap t ook niet. Heb ze allebei in zwart en woon er bijna in. Mocht je nog iemand weten die de blauwe in xxl heeft, houd ik me aanbevolen 😁
    X carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om al die Tammy's weer te zien. Het is niet mijn favoriete model maar de print en de knoopjes maken veel goed😉
    Zo, ik ga de weer verder met de dagen af te tellen voor de nieuwe collectie!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap het ook niet. Het is zo'n geweldig modelletje. Kijk maar eens hoe mooi hij al die verschillende dames staat. Voor mij echt de favoriet deze winter. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh ik wil deze jurken niet zien!!! Had 'm zo graag gewild!!!
    Maar rare maarvoering. De normale S was veel te groot. Maar ook de kleinere Xs was veel tw wijd bij hals en schouders!!!! Dit is misschien wel de reden...... Dus zelfs een maar kleiner niet te doen voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een erg leuke jurk en model, maar helaas was hij van boven te wijd voor mij.
    Dus, heb hem daarom weer verkocht.
    De Fraulein is meer mijn model! ;)
    Ben benieuwd hoe de jurken vallen van de nieuwe collectie qua maat en modellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).