zondag 5 februari 2017

Thankful Tante Betsy girls


Hey girls Esther liet pas op Instagram weten dat ze nog steeds haar foto niet had gezien, dus laat ik nu weer wat foto inzendingen zien van Tante Betsy girls die meededen aan de Thankful Tuesday Tante Betsy blog giveaway
Ik heb zo'n 25 van de 59 inzendingen laten zien, en van de Facebook reacties moet ik er ook nog zo'n 36 van de 82 laten zien. Vandaag dus 18 foto inzendingen van de inmiddels verlopen blogwinactie, in de vorm van twee negenluiken. Maar verderop vind je de foto's terug van alle dames, zonder persoonlijke tekst, maar ik zal wel de naam van de jurken vermelden als me dat lukt. 


Vandaar ook dat ik bij de winacties die ik doe samen met de Tante Betsy verkooppunten ervoor kies om het anders te doen, makkelijker voor mezelf en laagdrempelig voor Tante Betsy girls en wannabees om mee te doen. Het wordt anders een beetje teveel van het goede voor mij, ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Dus sorry voor de Facebookloze dames, maar niet getreurd er komt wel weer een blogwinactie. 
Wat wel heel leuk is dat er toch al heel wat Tante Betsy girls mee doen met de SoMuch Tante Betsy blog Giveaway, waarbij er twee kadobonnen ter waarde van €50 verloot worden, te besteden bij SoMuch in de winkel in Heerenveen of in de SoMuch webshop

Bernice draagt hier Dress Tammy Bouquet Green, wow ik vind hem haar geweldig staan. Toevallig zag ik vandaag ook een foto van mezelf in Dress Ola Bouquet Green langskomen en bedacht me wat voor een geweldige print en kleur het is. Zo te zien is Bernice er ook heel blij mee. 

Corina staat hier op de foto in Shirt Dress Petrol van de zomercollectie, wat ik me kan herinneren dat ze schreef dat het een vergeten jurkje was en dat ze de jurk herontdekt heeft hihi. 
Ik ben benieuwd of dit model er deze zomer ook weer bij is. Ik weet wel dat hij er met de wintercollectie bij zal zijn, deze keer met print en niet zoals deze winter in zwart en blauw als Button Down Dress. Dus girls die weg zijn van dit model jurk, jullie hebben wat om naar uit te kijken!

Christel staat hier te stralen in Dress Mila Cornflower Green (hihi wij zien dat natuurlijk niet, maar ik ga daar gewoon vanuit dat ze daar met een big smile staat te staan ;). Een foto van haar allereerste Tante Betsy jurk schreef ze. Zo blij mee!! De verslaving is begonnen ;). Hihihi heel herkenbaar als je merkt dat de Tante Betsy jurkjes je geweldig staan. 

Maaike staat hier lekker te genieten van een leuke combinatie van een Tante Betsy rokje uit de wintercollectie '15/'16 samen met haar Puma classics sneakers. Cosy en sportief schrijft ze met een lekker dik vest erbij. 

Tamara is nog steeds op zoek naar deze Bibi Cornflower Red in maat M. Heb je die en doe je hem niet aan, laat me wat weten, dan neem ik wel contact op met Tamara. Hihi wat een leuke smilies heb je erbij gemaakt!

Thea is helemaal smoorverliefd geworden op Tante Betsy en is zo blij dat ze deze Dress Fraulein winterflower blue in XXL heeft kunnen scoren. Ze schrijft dat ze met dat herfstachtige weer buiten, met haar Tante Betsy binnen de bloemetjes wel neer zet!

Esther heeft haar Dress Twiggy Dot Blue gecombineerd met een rood vestje en ze schrijft dat ze heel blij is dat dit jurkje lange mouwen heeft. Model Twiggy en model Tammy zijn haar favoriete modelletjes van deze collectie schrijft ze. 

Karin in dress Mila/Bibi Cornflower Grey gok ik zo, gok ook dat dit het Mila model is, samen met haar nieuwe roze laarsjes. 

Patricia staat hier te stralen in Dress Tammy Winterflowe Black, ze heeft zich weer geamuseerd door er een creatieve inzending van te maken :). 

Petra stuurde deze Tante Betsy Love collage in, in haar Dress Twiggy Gradica Black. Ik kan niet zo goed zien of het roze of rode laarsjes, panty en vestje zijn. Maar volgens mij kan dat beide ;). 

Marjon (die trouwens winnares was van de Facebook winactie) stuurde deze collage in met Dress Bibi Flora Black. Ze schreef in haar mailtje dat ze heel blij wordt van al mijn vrolijke posts en al die andere gezellige dames. Zoveel positiviteit, elke dag een lach!
Hihi leuk om te horen, ja zoals vandaag had ik even zoiets van oh wat moet ik er weer van maken, en ik ben er dan toch snel weer twee uur mee bezig. Manlief zit...nou ja ligt geduldig te wachten totdat hij eindelijk wat te eten krijgt...oops nog acht foto's te gaan...dat gaat minstens nog een half uur duren...zoeff. 

Jolanda stuurde twee foto's in van Sweatvest Lotte Blue, ik maakte er een collage van. Zo te zien draagt ze hem hier als jurk...fijn hè dat dat kan :). Zo draag ik de mijne ook regelmatig!

Nicolette stuurde een hele lange mail in, sorry lieverd dat ik die nu even niet erbij neem, dan ben ik zo nog een kwartier verder. Nicolette wist deze leuke paarse Bambi jurk uit een hele oude collectie te scoren en is er heel blij mee...dat weet ik dan weer wel hihi. 

Ook Margreet stuurde twee foto's in, waar ik voor het gemak maar even een collage van gemaakt heb. Ze staat hier heerlijk te stralen in Dress Ola Flora Blue en kijk die kat eens parmantig naar het vrouwtje kijken op de rechtse foto, leukk!

Henrike heeft een maffe badkamer fotoshoot gedaan in haar Dress Fraulein Winterflower Blue. 

Daar ben je dan Esther :). Ik weet nog dat Esther helemaal weg was van mijn Mila Cornflower Blue en toen ik die verruilde (nou ja ik verkocht de mijne) voor een Bibi Cornflower Blue is de hare er dan toch ook gekomen. Esther is gek op blauw en dit is inderdaad de perfecte jurk voor je!

Corine heeft hier Dress Ola Bouquet Blue aan met een 4FF vestje dat bij nog veel meer jurkjes mooi staat schreef ze, als ik me dat goed herinner...en gekocht bij 38Dresses (sorry Betty even geen link, die heb ik alleen in de tekst bovenin kunnen zetten).

Oh ik ben toch al bij de laatste foto aangekomen van Alexandra ook in Dress Bibi Cornflower Blue, zo te zien heeft ze er een top met lange mouwen onderaan gedaan, samen met een vest dat ook perfect bij een ander Tante Betsy jurkje past. 
Zo girls ik ga er vandoor, ik ga eens kijken om mezelf en manlief van de catering te voorzien, wij hebben vandaag weer een luie bed dag en gaan zo weer gezellig film kijken. Ik ben nu wel weer lang genoeg ongezellig geweest ;). Maar manlief heeft zich geamuseerd op Facebook hihi. 

Lots of love from Susan