woensdag 22 februari 2017

Tante Betsy shops and the new SpringSummer collection


Hey girls vanmorgen heb ik de Tante Betsy shops lijst helemaal bijgewerkt.
Ik kreeg namelijk de complete lijst toegestuurd van het agentschap van Tante Betsy met de actieve Tante Betsy verkooppunten. Heel dankbaar ben ik daarmee, zo is het overzicht compleet. 


Ik had mezelf de wekker gezet dat ik er een uur mee bezig zou zijn, maar dat ene uur werd snel dik anderhalf uur. Eerst alle verkooppunten aangekruist die ik in mijn lijst had, twee verkooppunten verdwijnen (Catootje en Sjiek Harlingen). 
Maar er zijn ook een aantal ontbrekende Tante Betsy verkooppunten toegevoegd, alsmede een aantal die met ingang van de zomercollectie (SS2017) Tante Betsy verkooppunt worden (zie mijn lijst voor de links).
Bibliss Mode te Gouda, Break Out te Lemmer, Happy Heart te Gent (BE), Het Zwaailicht te Domburg, Indeed Fashion te Alkmaar, Le Sjalerie te Sliedrecht, New Inch te Zelhem, Poortman Mode te Bemmel, Seventy One te Gent (BE), Signature te Leuven (BE), Stijl Iconen te Doesburg en XP Clothing te Woerden.


Hebben de Facebook dames onder jullie al gezien dat de Tante Betsy collectie bij verschillende verkooppunten binnen aan het komen is?
Ik deel de foto's van Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem, oh ik zou morgen meteen in de trein willen springen. 
Ik heb vrijdag al vrij genomen om naar Pantalone in Eindhoven te kunnen (een van de dichtstbijzijnde).
UPDATE om 1.19 uur Ik heb net op mijn whatsapp gelezen dat Tante Betsy toch vrijdag in de winkel hangt bij Pantalone 🎉💃🏼🎉dus even de tekst aangepast. 
Alleen één probleem ik ben net enorm rillend wakker geworden.
Ik had gisteren al enorme keelpijn gekregen én gisteravond over mijn hele lijf spierpijn. 
Dus ik ben bang dat ik geveld ben door de griep😏.


Maar nu terug naar de winkel Eigen Stijl van Marjan in Arnhem, zo te zien een hele mooie grote winkel en oh ik zie mooie zippies hangen! Poink poink poink...


Maar ik ga toch maar even snel verder met deze blogpost af te maken en te zorgen dat hij online komt, dan kan ik daarna heerlijk gaan genieten van al dat moois wat ik bij Eigen Stijl in de winkel zie hangen en wie weet wat ik in de loop van de avond op de Facebook pagina´s (te vinden op mijn lijst) van de diverse verkooppunten zie. 


Als je nu naar de webshop vliegt van Tante Betsy zelf, zul je toch nog echt even geduld moeten hebben.
De Tante Betsy verkooppunten krijgen voorrang, Tante zelf zal pas later alles online zetten (reken op minstens een week).


Er zijn er heel wat Tante Betsy shops door het land en ook in Belgie die de moeite waard zijn om een bezoekje te brengen, zo kun je zelf gaan kijken en passen hoe deze zomercollectie bij jou valt en natuurlijk ook kopen. 


Ik verheug me op jullie foto´s en het zou super zijn als ik die hier mag delen, zodat we met ons allen kunnen zien hoe de jurkjes, rokjes, shirts enzo bij diverse Tante Betsy girls staan.

Lots of love from Susan

29 opmerkingen:

  1. Super dat er enkele verkooppunten in België bijkomen!
    groetjes van Elke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè toch weer drie extra (Retro Verso had ik al eerder verwijderd bij de vorige update). Knuff!

      Verwijderen
  2. Zo leuk allemaal! Ik heb voor vrijdag een bezoekje gepland aan mevrouw Janne in Enschede. Nog nooit geweest, maar lijkt erg gezellig! En ik zag net dat daar morgen de nieuwe collectie binnenkomt, dus wat een timing! Ik ga daar vast niet met lege handen weg haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel plezier vrijdag maar dat gaat vast lukken ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Jippie ... de eerste jurkjes zijn er.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grrrrr.... jammer van Pantalone...
    Wel kei blij dat je het hebt laten weten, scheelt me een ritje :-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik baal echt enorm, maar dan maar kijken of er een ander leuk verkooppunt in Noord Brabant is die vrijdag de collectie binnen heeft. Knuff!

      Verwijderen
    2. Wilde je net inseinen :-))
      Beterschap lieverd, hoop dat je morgen lekker kunt shoppen xxx Sandra

      Verwijderen
  5. Ohhhh die blauwe zippy ❤❤❤ ik word daar zo blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja te leuk hè. Ik zie al een heleboel wensjurkjes😉 Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik ben trouwens een keer bij een winkel in Ter Apel geweest. 2jaar geleden. Daar verkochten ze ook Tante Betsy. Ik weet niet welke winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan zijn dat die er niet meer is ;). Anders hoor ik het graag. Knuff!

      Verwijderen
  7. Ik mis Si-Sa-Soep in Middelburg op het lijstje, ook al hebben ze niet zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die staat er toch echt bij hoor onder Zeeland ;). Hierboven in de blogpost is alleen maar een opsomming van toegevoegde verkooppunten! Knuff!

      Verwijderen
  8. Die nieuwe collectie ziet er zo super uit. Maar ik wacht even tot de tante Betsy meeting 5 maart in Utrecht (als ik zoveel geduld heb) Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zo jammer van Pantalone in Eindhoven, anders was ik ook daar heen gekomen... Misschien toch maar naar Arnhem dan, ik denk nog ff na.
    groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh, stuiter, stuiter Susan ..... wat balen dat de collectie vrijdag nog niet bij Pantalone hangt. Nog eventjes geduld hebben toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee, wat leuk dat er in het Zwaailicht in Domburg ook TB verkocht wordt, dat is dan nieuw. En ik kom ook wel eens in Gent en ziedaar, ook een adresje. Dankjewel! Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!! ZIT ER EENTJE IN ALKMAAR??? Whahahaha, haleloejaaaa! de hemel gaat open hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, leuk. Ik denk dat ik ergens volgende week eens ga kijken. Moet wel een beetje droog weer zijn hoor want met zo een weer heb ik geen zin om te passen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een verkooppunt in Alkmaar!!! Ik ben ook helemaal enthousiast. Ik ben wel eens langs die winkel gelopen maar heb nog niet eerder een Tante Betsy jurkje zien hangen. Ik ga daar snel eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zal dit weekend eens gaan kijken bij Subba hier in Nijmegen. Op de website zie ik nog niks staan van de nieuwe collectie. En Fifth wellicht. Veel passen koopplezier allemaal 😄😄

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier een hele gelukkige TB fan, Tante Betsy komt naar Gouda!! Hoe fijn is dat! Bedankt voor de info Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf dat het Zwaailicht in Domburg ook Tante Betsy gaat verkopen. Ik had het er afgelopen zomer over met de eigenaresse. Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihihi, geduld lieve Susan!! :D
    Ik moet ook nog geduld hebben, aangezien de nieuwe collectie vandaag ook nog niet is geleverd bij Keizerin! :( Hopelijk morgen!
    Meid je hebt het er maar druk mee met onze Tante! ;) Leuk dat er veel nieuwe verkooppunten bij komen. Helaas niet hier in de buurt.... Dus, hopelijk heeft Keizerin genoeg keus!
    Ik zag op de onderste foto een shirt met de vogeltjes!!! Wat leuk!!! :)
    M'n wishlist wordt zo nog groter...!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel beterschap! Hoop dat je morgen fit genoeg bent om toch te gaan. Ik zou ook graag naar een stenen winkel willen, maar het zit er voorlopig niet in. Dan maar de webshops in de gaten houden. Gelukkig zijn die er genoeg. De combi van het groene jurkje met het rode vestje van eigen stijl is trouwens echt wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel beterschap! En ik kan niet wachten om de collectie in real life te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).