vrijdag 17 februari 2017

Tante Betsy blog Giveaway


Hey girls daar ben ik weer met een nieuwe Tante Betsy winactie, terwijl er zelfs nog een andere op mijn Facebook pagina loopt. Wow er doen daar al 177 Tante Betsy girls mee, zo leuk! Doe je nog niet mee ? Ga dan nog dit weekend je kans wagen (klik), maandag maak ik de winnaars bekend!
Maar om alle Tante Betsy girls die altijd zo enthousiast op mijn blog reageren ook een kans te geven om een mooie kadobon te winnen, start vandaag dé Tante Betsy blog Giveaway!


Ik verkocht onlangs twee Tante Betsy setjes op mijn marktplaats account (en ook nog een aantal jurkjes) en van de opbrengst van die twee setjes kocht ik deze week twee kadobonnen twv €55 per stuk bij Tante Betsy. 


Het Bouquet rokje en de blauwe Luna top zijn heel leuk, maar waren toch niet zo mijn smaak, ik denk dat een stoerder rokje me leuker zal staan. 
Léone die het setje kocht is er helemaal happy mee en ik moest wel lachen toen ze schreef "Mijn eerste aankoop van een BN-er" whahaha heerlijk toch. 


De zwarte polypants en de grijze Luna polkadot top waren wel heel gaaf, maar ik sta niet met grijs en die broek was me gewoon te lang...en ik draag toch het liefste een jurkje. 
Ik heb wel hele leuke kortere broeken gezien tijdens de Tante Betsy winter 2017 fotoshoot/dagje achter de schermen, dus wie weet. 
Janna heeft de set gekocht samen met twee vestjes (die me te groot waren), hopelijk wordt die er wel helemaal happy van. 


Maar okay...je kunt hier dus kans maken op een van de twee Tante Betsy kadobonnen twv €55 te besteden bij Tante Betsy in de webshop
Deze keer heb ik andere voorwaarden, deze keer géén verplichte Tante Betsy foto inzending.
Dat wordt me op dit moment te veel werk, ik zou het wel leuk vinden als je straks een Tante Betsy jurk/rok of outfit van de nieuwe collectie koopt, dat je me daar dan een foto/foto's van stuurt.
Zo help je ook andere Tante Betsy girls, zodat ze kunnen zien hoe het diverse typen dames staat. Dat mag ook altijd via mijn Facebook pagina of Instagram account als dat makkelijker voor je is. 


Hoe doe je mee om een kans te maken op een Tante Betsy kadobon twv €55?
* Het spreekt vanzelf dat je mijn blog volgt via Blogger of Bloglovin, Facebook of Instagram.
* Laat onder déze winactie blogpost een reactie achter dat je mee doet (alleen hieronder reageren geldt als deelname!)
* Vertel gezellig even welke jurken/rokken/shirts enzo van de Tante Betsy Spring Summer collectie op je wishlist staan (check hier de SS2017 tag blogposts). 
De actie loopt tót 3 maart 2017 dus vóór die dag moet je aanmelding hieronder geplaatst zijn. 

* Actieve volgers krijgen extra kansen, actief zijn betekent hier op mijn blog regelmatig een reactie achterlaten. 
Ik kan dit alleen checken als je dat hier onder mijn blogposts doet en niet op Facebook of Instagram. Zeker is het leuk als je daar een reactie achterlaat, maar die kan ik niet checken. 
* Delen van de actie op je Facebook profiel en/of instagram account of blog is heel lief (zo bereik ik nog meer Tante Betsy girls). 


Let op! Heb je problemen met een reactie achter te laten onder mijn blogposts?
Lees dan HIER hoe dat op te lossen, het zit er namelijk dik in dat het komt doordat je rechtstreeks vanuit Facebook wilt reageren (klik dan bij delen op 'openen in Safari' bij je iPhone en bij Android klik op de puntjes rechtsboven en 'open in Google'). Succes!


Lots of love from Susan

117 opmerkingen:

  1. Ik doe uiteraard graag mee! :) Ik zag een rood rokje, een zwart jurkje met grijs/witte stippen en een groene zippie of doorknoopjurk met bloemen...Zwijmel Zwijmel...Dat is mijn wishlist! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie , weer een kansje om iets leuks van Tante te kunnen kopen.
    Ik vind de doorknoopjurkjes wel een erge leuke print hebben, maar die met zo'n koortje bij de hals lijken me ook erg leuk.Hoewel die met de borduursels hebben wel een streepje voor hoor:-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk doe ik mee! Van de voorjaarscollectie spreekt mij de vogeltjes jurk erg aan ❤ nu maar duimen dat ik een bon win! Dat zou geweldig zijn! Ik deel je actie verder op facebook! 👍🏻

    Fijn weekend! Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doe ik (weer) mee. Een foto van een nieuw jurkje/rokje is straks geen probleem. Wishlist? Oeps dat is een flinke lijst en wisselt hoe meer ik erover nadenk. Maar groene klavertjes, doorknoopjurk groene bloemen en een groen rokje blijven wel bovenaan staan op het lijstje.

    Knuff Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Suzan,
    natuurlijk doe ik mee!
    De doorknoopjurken zijn prachtig : vooral de groene en zwarte met roze bloemen!
    groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa, ik wil graag een kans maken, dus ik doe gezellig mee. Ik vind de zippie of het rode jurkje met knoopjes erg leuk, dus ik ga duimen voor zo'n fijne bon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaz. Ik doe mee. Ik wil erg graag de roze vogeltjes jurk met knoopjes en de zwarte jurk met bloemen die al op de site van Tante staat.
    Grt. Hennie Rijnders

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee, Susan! Ik viel, volgens mij net als jij, gelijk op de rode zippie met bloemen. Het lukte me eerdere keren niet om op je blog te reageren. Ik zal het nu eens proberen onder anoniem. Fingers crossed. Lieve groetjes, Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Antoinette Vissers17 februari 2017 om 20:25

    Wat ontzettend leuk! Ik doe graag mee. Ben nog zoekende naar de beste jurk voor mijn lijf maar ik zou heel graag het rode jurkje van de zomer preview willen uitproberen!
    Dikke kus!
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yeahhhhh wat een gave actie! Ik zou er een vogeltjes jurk of rok van kopen...zo benieuwd naar de nieuwe collectie!! Volgende week komt de eerste zending binnen hoorde ik vanmiddag bij eigen stijl Arnhem... dus hoop op een lief jurkje of rokje wat mee kan naar Australië in juni 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel graag maak ik kans voor een bon om iets uit de nieuwe collectie te kunnen kopen! Eens kijken, want ik heb af en toe iets langs zien komen en het is allemaal zo mooi! Mooie effen jurkjes met een leuk detail. Mijn eerste zippie jurkje zou ook een feit kunnen worden. Sinds kort weet ik dat dat rood/roze me ook staat, naast al dat groen, dus wie weet wordt het een vogeltjes jurkje. Kortom, ik zal een keuze moeten maken en kijk al uit naar al het moois op de site van Tante Betsy! Liefs van Thea B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha leuk wéér kans op een bon �� Er valt zo veel te wensen hè van de nieuwe collectie. Sowieso de vogeltjes, een zippie en een doorknoop moet er komen... ik kreeg na t delen op iphone trouwens niet de optie openen in Safarie. Heb zelf Safarie geopend en je 365 pagina opgezocht. Hoop dat de reactie zo geplaatst krijg �� lieve Groet Geralda (ps moest toch via gmail account, die van mijn jongste gebruik. Rare naam email adres...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk dat het toch gelukt is. Het is meer zo dat je een menu opent als je op delen klikt en dan moet selecteren 'openen in safari'.
      Anoniem reageren mag ook, maar wel graag met naamsvermelding😉 Maar het is nu ook gelukt👍🏻😃 Knuff!

      Verwijderen
  13. Hi Susan, ik doe graag mee, want die nieuwe collectie ziet er zo veelbelovend uit. Die gebloemde doorknoopjurken, de gebloemde zippies en dan vooral in groen en zwart. Maar wie weet wat er nog meer voor moois aan komt wat ik nog niet heb gezien. Spannend. Superleuke actie weer! Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik.doe mee en ga voor een vogeljurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ja, ik doe ook mee. Zeker weten! Leuk. Oh ik heb zulke mooie dingen langs zitten komen. Ik ben zo benieuwd naar de rest. Alle bloemen printjes vind ik geweldig. En de zippie jurken❤ Wauw, in love...Ik zie mezelf al. En op de site van tante zag ik dat er ook klompjes komen. Ik heb echt serieus een probleem. Ik weet niet eens welke jurk ik uit moet kiezen. En allemaal, jaha ik ben helaas Susan niet 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag weer mee. Een zippie jurk heb ik nog niet en die rood/roze lijkt me heel mooi, maar een favoriet uitspreken als ik de hele collectie nog niet heb gezien, vind ik lastig. Dit jaar ook een jurk aangeschaft die ik van te voren niet had bedacht, maar waar ik heel blij mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf! Ik doe graag mee. En bn'er wel bijna hoor, bij subba zijn ze iig ook op de hoogte van je weblog. Groetjes Sas Kia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohja💋 leuk leuk leuk leuk! Ik doe med hoor! Met een beetje mazzel kan ik dan 5 maart naar Utrecht in mn nieuwe roze Betsy (van de kaart) of die geweldige paarse gebloemde zippie. Het liefst met die schattige klompjes eronder die al in de webshop te zien zijn.... Ik hebberig? Ongeduldig? Hoe kom je erbij ;)
    Knuffel Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat super lief weer Susan!
    En ik zou graag voor een rokje gaan, zo'n leuke rode sportieve.
    Al vind ik wel dat de tante speciaal voor mij best zo'n heeeeerlijke velourse oeranje met roze stippen mag ontwerpen met een hommeltjes applicatie.
    Zal eens een postduif op haar afsturen haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Susan, natuurlijk waag ik weer een kansje! Mijn wishlist is inmiddels zo lang dat ik wel wat extra sponsoring kan gebruiken ;). Met stip op één staat het grijze doorknoopjurkje met zwart/witte bloemetjes en roze biesjes. Verder ben ik een beetje verliefd aan het worden op het zwarte jurkje met het roze lintje. Ik wil ook nog graag een groen vogeltjesrokje met een effen shirtje en voor de warmere dagen lijkt het gestreepte mouwloze jurkje me erg gaaf... En dat is nog maar wat ik gezien heb in de previews, zucht :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yep ik waag een kansje....zou graag een TB uit de nieuwe collectie willen hebben... ze zijn zo gaaf, ik ga voor de doorknoopjurkjes de groene of de zwarte met al die leuke gekleurde bloemetjes 😍 Oohh dat wordt sparen voor de nieuwe collectie😉

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het gestreepte jurkje vind ik heel gaaf maar ook de jurkjes met de vogelprint. Lastig hoor!! 5 maart maar even een wishlist maken na t passen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er zijn zpveel mooie zomer items. Het antraciet jurkje met zwarte bloemetjes met wit hartje en het subtiele roze randje langs de kraag...fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Susan, hi hi het is volgens mij gelukt! Heerlijk altijd je gezellige inspirerende post! Ik zou ook gaan voor een gezellige rode zippy of de rode met de knoopjes. Heel veel succes & een prettig weekend Groets Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Uiteraard doe ik ook mee. De roze vogeltjes met veel hals, de rode zippie met bloemen, de zwarte zippie met bloemen en er zitten er vast nog meer bij die ik leuk vind. Lastig kiezen!!! Maar ik hou zo van kleurtjes!!!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee, denk dat het een vogeltjesjurk wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O die anoniem was ik, Sylvia dus ��

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je toch weer een geweldige actie! Ik doe heel graag mee. Ben nog steeds helemaal verliefd op mijn groene Peacock jurk...meest gedragen jurk afgelopen maand! (Want in de zomer en in de winter een opvrolijkende jurk) de jurk met de vogeltjes lonkt al naar me sinds de eerste foto die ik zag.. dus oh ja...ik doe heel graag mee. En nogmaals complimenten voor al je blogposts. De liefde voor Tante Betsy straalt !
    Groetje Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag doe ik ook mee. Het rode jurkje met rits en kraagje vind ik helemaal gaaf. Dat is echt genieten.
    Groetjes,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik waag graag een gokje.... het vogeltjes jurkje, wat een heerlijk kleurtje, word hier helemaal vrolijk van! Laat het voorjaar maar komen, I love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk! Ik doe graag mee. Ben alleen niet actief genoeg ben ik bang. Ik reageer niet altijd. Maarja we zullen zien. Ik ga voor de zippie jurken. Kan niet wachten.
    Groet Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sylvia Langens ben ik hihi ��

      Verwijderen
  32. Ik doe mee Susan! Er staat heel wat op mijn wishlist, maar heb reuze zin in de klompjes, een roze jurkje ( wegens geen één roze jurk, belachelijk hè?!) en in een groene doorknoopjurk met bloemen.
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De wishlist is eindeloos, dus ik doe graag weer mee Susan! Klompjes, zippie, doorknoopjurkje, vogelrokje of toch die grote bloemen? Ga er nog een nachtje over slapen. Maar die foto van de nieuwe collectie komt er wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor het geval al die andere Margreeten ook mee doen, die eindeloze wishlist is van Margreet B��

      Verwijderen
  34. Jolanda Frima-Lukens17 februari 2017 om 21:53

    Ik doe ook graag mee! Ik ga voor een groene jurk met vogeltjes denk ik... Maar helaas vind ik er teveel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ben je toch een leuke bn'er sinterklaas hopelijk brengt mijn klavertjes jurk van mijn lijstje me geluk en die foto's krijg je sowieso hoor met dr martens liefs kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Moeilijk kiezen hoor, ik zag een zacht perzik achting rokje met bloemen die ik erg mooi vind. De zippie jurken in rood maar ook de groene (mijn lievelings kleur ) zijn prachtig. Ik zag ook nog een rode jurk met knopen ook errug mooi. En wie weet wat we allemaal nog niet gezien hebben.....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. WoW!! Love all Tante Betsy dresses! At last past winter can buy the ola flora green so for this spring I'ld like the red with daisies.Thanks Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jaaaaah!! Graag doe ik mee! Mijn wenslijstje groeit hoe meer ik zie. Heel graag de zwarte en/of groene zippie met bloemen. En het zwarte vest en de groene doorknoop en de roze en de vogeltjes jurken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jeeeetje.... jij houdt niet meer op! :-)))
    Na het ontvangen van jouw lieve kaartje, is het alleen maar duidelijker geworden: de rode zippie!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh m'n wishlist. Als eerste een mooie zippie, maar m'n moeder blijft maar zeggen dat de vogeltjes zo leuk zijn �� dus bij deze doe ik mee, wie weet kan ik er 2 kopen... Liefs Bernice Luiten

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe graag mee en ik vind de vogeltjes jurk leuk maar ik zou mijn bon weg geven aan mijn nicht ze vindt mijn jurken zo leuk maar te duur voor haar en leg ik het bedrag erbij wat ze te kort komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe graag mee en ik vind de vogeltjes jurk leuk maar ik zou mijn bon weg geven aan mijn nicht ze vindt mijn jurken zo leuk maar te duur voor haar en leg ik het bedrag erbij wat ze te kort komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Natuurlijk doe ik heel graag weer mee. Ik ben al sinds je eerste preview helemaal verliefd op het grijze mouwloze gestreepte jurkje. Echt alles wat ik nog op mijn verlanglijstje had staan voor een jurkje komet daarin samen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hahaha BN-er geweldig!!! :D
    Graag doe ik ook mee, aangezien ik die bon wel kan gebruiken nu mijn wishlist alleen maar groter wordt!! Hahaha!! :D
    Daar staat oa een zippie en/of doorknoopjurkje met bloemenprint, rokje of jurk met vogeltjes en een paar klompjes op! ;)
    Zodra de nieuwe collectie binnen is bij Keizerin, ga ik passen en zal ik wat foto's maken! :)
    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh Susan wat leuk weer! Ik doe zeker mee! Wat word ik toch bij van je blog.
    Op mijn wenslijst staat in ieder geval een Zippie en die met streepjes en, en, en...... Kortom mijn ernstigst groeit! Liefs EstherM

    Ps. Tip voor andere tante betsy Girls! Ik was gisteren bij keizerin in amersfoort daar hangen nog een aantal jurkjes en rokjes allemaal met 50%!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow Susan, alweer zo'n toffe actie!! Ik doe uiteraard weer mee!
    Mijn wishlist: een blauwe jurk zou een mooie aanvulling zijn op mijn collectie ;) en die met de klavertjes lijkt me ook zo schattig!! Ik heb een grotere kast nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor alle duidelijkheid, dit ben ik: Marjon de B

      Verwijderen
  47. Fijn weer die win kansen. Ik doe natuurlijk weer graag mee. Kan het goed gebruiken nu we net weer 400€ kosten aan de auto hadden😞. Ik ga zeker allereerst voor de doorknoop jurkjes de groene en zwarte hebben mijn voorkeur😀
    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe heel graag mee. ik ben verliefd op de groene en zwarte dorknoopjurk met prachtige bloemen print, maar de zwarte die je hierboven laat zien (met het roze strikje en de bloem) vind ik ook echt n droomjurk voor mij!!!
    Trouwens, weet iemand wat de tattoo op de arm van dit mooie model betekent? Vraag het me al n tijdje af.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo dat loopt hier alweer storm! En geen wonder met weer - en zo snel! - een nieuwe winactie. Super! Ik waag graag weer een kansje. Ik ben heel benieuwd naar de zippies en doorknoop jurken in de nieuwe collectie. Die zijn nu wel mijn favorieten. Misschien dit keer in een print ipv effen?! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. He Susan, natuurlijk doe ik mee, je bent echt een bn er aan het worden, hihi, zelfs nu aan de andere kant van de wereld. Heb een aardige lijst van deze collectie, de doorknoop jurken in groen en zwart, groen vogeltjes jurk en de madeliefjes groene of blauwe zippie jurk, yeah kan niet wachten, knuffels van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een winacties Susan, het lijkt wel sinterklaas. In de oude collectie had ik een paar toffe rokjes gevonden, de polyskirt bleu en de bouquet bleu. Maar in de nieuwe collectie ga ik toch voor de jurkjes, vooral de streepjes jurken, wauw wat zijn die mooi.
    Nu maar hopen en duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik doe graag mee☺ wordt enorm blij van de collectie van dit jaar...mijn man en bankrekening minder. Want ja de vogeltjes jurk moet echt en de zipper rood en de doorknoop en....

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Loraine Schoonens18 februari 2017 om 08:44

    Ik doe graag mee met deze leuke winactie�� De urkjes met vogeltjes en madeliefjes vind ik ge-wel-dig�� Staan hoog op mijn wishlist��

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ja! Ik doe ook weer mee! En er zitten zo ontzettend veel leuke jurkjes en rokjes in de nieuwe collectie, ik kan eigenijk niet kiezen..... de vogeltjes vind ik super leuk, maar ook de grijze met bloemen, én de rood/roze bloemen, en en en....... ik bijna alles mooi. En 3 maart is mijn verjaardag, wat zou het een ontzettend leuk verjaardagscadeau zijn als ik mocht winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat lief van je deze aktie ! Ik volg je pas een weekje. Ik wist niet eerder dat Ik een betsy was ������
    Ik straks dus lekker rondneuzen op je blog ! Heidi C

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik hoop dat ze de zippie steaks hebben, uit de nieuwe collectie
      Die wil ik graag

      Verwijderen
  56. Hallo, ik doe ook graag mee, vind de Zippie jurken erg leuk en staan me ook goed, Ina van Splunter - Stegeman

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hé susan, Ik doe heel graag mee! Ik waag een kansje. Ik wil heel graag een doorknoopjurk van de nieuwe collectie. Zowiezo de groene maar misschien ook wel in een andere kleur. Groetjes adriette

    BeantwoordenVerwijderen
  58. De keuze uit de komende collectie is lastig..... De roze vogels zijn eerste keuze maar de zippie ook of toch allebei?? Lastig zoveel leuks

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe graag mee natuurlijk! Tja en wat staat er op mijn wishlist...... iets in het rood en/of met een rits..... maar eigenlijk vind ik zoveel mooi dat kiezen vast nog heel moeilijk gaat worden ;-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jaaa ik doe graag mee. Moet ik 1 favoriet kiezen?? Dat kan niet. Ik zie al een hele gave roze en blauwe jurk met vogeltjes. Er is ook een gave groene doorknoopjurk met bloemetjes. En zo zijn er vast nog veel meer leuke dingen. Ik ben zo blij met de vrolijke zomerkleurtjes, dat kan ik wel gebruiken na de zwangerschap en de slapeloze nachten. Nu gelukkig helemaal blij met ons dochtertje (die waarschijnlijk later ook in tante betsy gaat lopen) Dus nog ff de kilo's eraf en dan een vrolijke jurk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh..Sorry.. ik heb mn wishlist nog niet klaar. Ik wacht onze Buitengewoon Beste Binnie & Betsy-meeting af en pas dan alle modellen op 5 maart. En nadat ik van iedereen advies heb gehad kies ik de mooisten eruit! Zó veel zin in. Leuk ook om iedereen daar te ontmoeten. Alvast bedankt voor je aktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Doe graag mee! Zo'n kans om mijn kast met meer tante Betsy te vullen last ik niet lopen!
    Ben vooral fan van de vrolijk gekleurde jurkjes en rokken! Heb net mijn zwarte zippy verkocht! Om n kleuriger exemplaar aan te schaffen! Denk dat ik van de nieuwe collectie de roze met vogeltjes wil! Maar eerst afwachten wat er straks allemaal in de collectie zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Zo leuk Susan, je lieve winacties elke keer! Ik lees elke dag eventjes je blog, zo gezellig ��! Ik doe graag mee met de winactie! Ik wil sowieso heel graag de groene doorknoop met bloemen, maar zag ook een paar keer het Lola model voorbij komen, ik vind die halslijn zo mooi! En nu net zag ik op je nieuwe blogbericht opeens een foto voorbij komen die ik nog niet eerder heb gezien, mooie bloemenprint in lichtblauw...... ben bang dat ik niet kan kiezen straks haha, zoveel moois! Nu maar heel hard duimen dan �� Fijn weekend en groetjes Anneke Peters

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh zo moet dat dus haha, nu niet meer anoniem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat ontzettend leuk weer Suzan! Met mooi weer op komst, vind ik een rode/roze zippy erg leuk en de rode rokjes vind ik ook super. Staat vast leuk met mijn rode clumpy slippers. Elke dag is het een feestje om je blog te lezen, waar haal je de inspiratie vandaan? Groetjes Wendy V.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik wil graag mee doen. Het zal.dan de roze vogeltjes worden of de zwarte ... of groene (kan niet kiezen) bloemenjurk
    Groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hi Susan , ik doe graag mee aan deze winactie. Had net een reactie gepubliceerd met een lange wishlist maar die is weer verdwenen, dat is de reden waarom ik bijna nooit meer reageer, het plaatsen van een reactie mislukt vaak, hoop dat het nu wel lukt, dan voeg ik de list nog toe. Lees in ieder geval nog steeds je blog met veel plezier, lieve groet Nicky (S)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukt!,,, nu nog de wishlist: met stip bovenaan groene en blauwe madeliefje , zippie rood en groen , even rood jurkje en rokje, hopelijk een lange rode hoody of Lotte vest, leuk shirt vogeltje rood/roze, zwart met geborduurde bloem......

      Verwijderen
  68. Te gekke actie weer <3 <3 ik voor het roze vest wat je gisteren op FB hebt gepost en de zwarte zippie met roze knoopjes en biesjes <3 er is zoveel leuks, te veel bijna ben ik bang :D

    Sylvia de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik doe graag mee, tante Betsy is een soort van "troostvoer" voor me. De kleuren de printen ze maken me vrolijk en opgewekt. Uit de komende zomercollectie viel m'n oog gelijk op de roze jurk met de vogeltjes erop, en die zou ik graag eens willen passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw, dat zou toch wat zijn, mocht ik een give away winnen. Ben voor het eerst op je site, zie dat mijn kansen klein zijn, maar altijd groter dan het winnen van een staatslot... Mijn favoriet van het moment is de ola flora dress, in het zwart, dat omknopen moet een figuur toch flatteren... (helaas niet meer terug te vinden op de site, maar ik wil m zo graag....) Ook de blauwe takkie vind ik erg mooi, maar de Tammys zijn ook prachtig... Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe collectie, er zit vast een mooie jurk bij die heel goed bij mijn nieuwe functie zal gaan passen!
    Stel je nou voor dat ik nog win ook.... ik ga er van dromen! Minke AV

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Jaaaaa, natuurlijk doe ik ook graag mee ❤😍❤️
    Ik vind zoveel leuk, keuzes, keuzes .... Laat me eens denken; een zippie, een doorknoopjurk, de vogeltjesjurk, de jurk met de bloemen en oh ja dat prachtige blousje ook nog en zó een leuke rokjes gezien ook nog!! Hellup 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ooooo, Onder welke steen heb ik gelegen de afgelopen jaren? Ik ontdek Tante Betsy nu pas en ben dol op jurkjes. Ik ga los in de nieuwe collectie denk ik. Ik zag een grapie vogeltjes jurkje, zwart gebloemd jurkje met roze knoopjes, een rood bewerkt jurkje.Ze zijn allemaal leuk! Ik kan niet wachten tot ze te koop zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe heel graag mee met de actie! Ik dacht in eerste instantie vooral te gaan voor de roze jurk met de vogeltjes of het zwarte gebloemde jurkje, maar toen zag ik een foto van de jurk met streepjes: zo leuk! Dus dat wordt hoe dan ook mijn eerste aankoop. Heb nog niet zoveel rokjes gezien, maar hoop er daar ook eentje van te scoren. Vind die altijd super fijn in de zomer en ben met mijn rokje Bouquet ook heel blij! Leuke actie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Tuurlijk doe ik mee. Leuk! Misschien is het makkelijker om door te geven wat niet op de wishlist staat. 😉 Ik tel tot nu 3 verschillende doorknoopjurkjes met bloemen (de grote, de kleinere en de gekleurde), de streepjesjurk, de effe groene jurk met knoopjes en dan ben ik ook nog heel benieuwd naar de zippies en het klaverprintje en zodra de nieuwe collectie er daadwerkelijk is, komt er vast nog wat bij. Lang genoeg? 😁 Groetjes Esther Kuepers

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe graag mee! Ik fleur op in tante betsy jurkjes en kan momenteel wel even wat extra kleur gebruiken!!! Iets met roze en rood, of met vogeltjes! Genoeg leuks!!! Dus ik duim hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Daar ben ik ook weer :-) Spannend zeg, nog een paar nachtjes en dan kunnen we los haha. Oh wat hoop ik dat het zippy model mij staat. De roze/rode met wit vind ik werkelijk fantastisch! Na de carnavalsvakantie staat een dagje shoppen met vriendinnen bij Pantalone in Eindhoven op de agenda. Superleuk ook om al die foto's van andere Betsy lovers te zien! groetjes Saskia van Stokkom. Hoe krijg ik nu een bericht geplaatst als mezelf en niet als anoniem???

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lieve Susan, je bent er maar weer druk mee.
    De set zit heerlijk, ben er zo blij mee😃.
    Wie weet kan ik straks ook nog een korte broek aanschaffen of een super leuk rokje. . Spannend allemaal met die wedstrijden.

    Gr Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe graag mee. Ik ben pas sinds kort tante betsy fan. Ik ga sowieso voor een mooi zwart jurkje met bloemen en de rode zippy. Maar wellicht volgt er nog meer, want de jurkjes zitten echt heerlijk! Gr. Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik durf bijna niet meer te doen, nu ik net een bon heb gewonnen. Maar ik ga het toch maar doen. Natuurlijk ga ik een foto plaatsen van de jurk die ik ga bestellen! Al vind ik dat wel soa6. Ben niet zo van de foto's van mezelf maken. Ben altijd een beetje jaloers als anderen dat gewoon doen.
    Maar aan de andere kant, in zo'n leuk jurkje ziet iedereen er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Yeah, ik doe ook graag weer mee.
    Een zippie, een jurkje met een ronde hals in een fel kleurtje, keuze genoeg. Dat wordt nog lastig... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Net iets geplaatst maar zie niets dus weet niet of het goed gegaan is ��
    Ik doe heel graag mee!!
    Vind de klavertjes heel mooi.
    Wil graag een leuk jurkje waar ik me mooi in voel deze zomer ��

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe graag mee en als ik win ga ik voor een rokje deze keer.
    Ik zou heel graag het rode printje met bloemen willen. Ik weet zo niet hoe die
    heet en of er wel een rokje van komt. Zo niet is er vast wel iets anders leuks!
    XX Esther K van Pippa's-Hus. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Er is iets fout gegaan, wat heb het verkeerd geplaatst geloof ik. Ik zou graag meedoen en kans maken op een van de fleurige lichtblauw turqouse jurkjes van tante betsy. Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. jaaa,leuk ik wil nog steeds een rokje met t liefst een beetje zwart of een doorknoopjurkje maar ik zag ook een leuk ff groen jurkje en als ik nog langer kijk.....haha word ik toch nog hebberig.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Nou, ik waag ook graag een kans :-) leuk hoor de acties van jou. Ik heb een enorme liefde voor Tante Betsy, mijn Wishlist voor de nieuwe collectie zijn eigenlijk alle jurkjes. Alles wat ik tot nu toe voorbij zag komen vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Myrthe Kooistra :-) Voor als er nog meer Myrthe's meedoen.....

      Verwijderen
  86. twee weken geleden eindelijk mn eerste TB jurk kunnen kopen en ik ben fan!!!! heerlijke vrolijke jurkjes en kan niet wachten tot mn volgende jurkje maaja dan had ik een rijkere kerel moeten strikken Haha ...nee ik spaar geduldig en in de tussentijd hopen dat ik zo'n beauty kan winnen....De roze vogeltjes jurk...waanzinnig !!!! of de doorknoopjurkjes. ....prachtig! !!! of de bloemenjurkjes. .....wauw!!!! teveel moois ����! !! en nu maar hopen�������� liefs jennifer tenda

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat leuk toch Suzan, zoveel reacties op je blog!! Ik vertelde het he al vaker, ik blijf je lezen, iedere dag, héérlijk! En ik heb wel een wens, het groene jurkje, net kraagje en knopen, enne, gisteren zag ik een eenvoudige zwarte, met koordje boven aan en bloemapplicatie :) geweldig!! Ik wacht rustig even de reacties op de maatvoering af, hihi!
    Lieve groetjes, dikke knus, Ingrid Hietkamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Natuurlijk doe ik deze keer ook graag mee! De nieuwe collectie is zo leuk, ik kan bijna niet kiezen. De rode met witte knoopjes lijkt me gaaf. Een zippie is ook welkom. Ik moet maar eens gaan passen, ben zo benieuwd hoe alles staat bij jullie!
    Succes met de actie Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Susan,

    Alweer zo'n leuke winactie, wat ontzettend leuk!
    Ik doe dus heel graag mee! Mijn wishlist is lang, maar mijn hartje gaat zoveel sneller kloppen van de mooie doorknoopjurkjes, en dat met name de groene, maar ook de zwarte vind ik te gek! Volgens mij heet dat model Poppy, supercute! En ik heb tegenwoordig een goed doel om mijn jurkjes aan te kunnen, ik heb namelijk een nieuwe baan, joehoee! Dus een superreden om stralend voor de dag te komen :).

    Fijne dag en ga zo door met je blog, topper ben je!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een enorme berg aan reacties al Susan goed bezig jij. Ik heb nog steeds de klavertjes print op mijn whislist. Dikke kus en beterschap. Doe rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi Susan, wat leuk zeg, alweer een actie. Ik lees je blog steeds vaker. Stiekem best leuk, een kijkje in andermans leven.
    Tja, welke jurk.... Ik vind de doorknoop wel erg leuk.
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Jihoeoeoe ik doe mee hoor! En ga voor die groene of die lichtblauwe of die rode ��

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik doe graag mee :). Ik heb al heel wat leuks voorbij zien komen. Vooral de doorknoopjurkjes zijn erg leuk, en met bloemetjes met rits. Genoeg keuze in iedergeval. Nou duimen maar :) groetjes Lydia van der vleut

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik doe weer heel graag mee! De donkerblauwe zippie met bloemen heb ik net besteld maar ik wil nog heel graag een mouwloos jurkje. Die van vorig seizoen zit zo lekker daar moeten er dus meer van komen. Zo lief suus dat je dit weer allemaal regelt! Ik ga snel zitten duimen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee! Als ik zou winnen dan zou ik kiezen uit de zwarte zippy dress met bloemen, of een van de doorknoopjurken, of de blauwe poppy dress of een van de jurken met vogeltjes. Eigenlijk zou ik van elk model wel een jurk willen hebben... Maar dat is wel heel erg veel! :)
    Veel liefs,
    Wendy Fedorus Vels

    BeantwoordenVerwijderen
  96. groenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippiegroenezippie
    ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat gaaf weer een winactie Susan! Ik zou voor de streepjes jurk, de vogeltjes jurk of de blauwe zippe jurk gaan!!!

    Liefs Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Volgens mij deed ik al mee maar ik twijfel. Ik zou heel graag iets fris groene en de zwarte zippie met bloemen kopen. En misschien n doorknoopjurk.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  99. ik doe heeeeeeeeeeeeel graag mee.......kiezen??.... dat kan ik niet hoor...;-)....(ben ook nog eens een weegschaal). maar de sporty dress in het zwart mag van mijn wishlist af want deze heb ik inmiddels. Maar mijn favoriet op dit moment is de rood/roze doorknoopjurk met van die prachtige zakjes op de borst.g....de rokjes in het rood en groen zijn ook prachtig met de bijpassende shirtjes. Ook de jurk met rits in het rood/roze met die bloemen is mooi.....nou dat bedoel ik. Weegschaal en keuzes maken...Geweldige blog heb je Susan. Kan best dat ik al een bericht heb achter gelaten hoor...maar wist het niet meer zeker dus vandaar snel achter de laptop......want wie wil niet winnen....:-)
    nou GreetZZ from de tante Betsy fan met haar 3 meter sjaal....x

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wendy Verdooren2 maart 2017 om 20:20

    Tuurlijk doe ik graag mee, al is de kans op 2x winnen achter elkaar wel heel klein. En gun ik de andere TB fans ook een bon. Maar er zijn nog zoveel leuke jurkjes die blauwe met de retro print vind ik erg gaaf! Susan succes met de lootjes schrijven en knippen. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Op de laatste nipper maar ik doe graag mee. Ik lees je blog altijd met plezier. Blijf zo doorgaan, Susan! Oh en als ik iets win, ik ben verliefd op zo'n rood/witte blommerige zippie.... 😍
    Groetjes! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Jeetje wat doen er veel dames mee! Maar ik waag ook nog een kansje. Door alle foto's die ik voorbij xie komen krijg ik enorme keuze stress ik vind de zippie met die bloemen prachtig maar ik hoop dat hij me past. Ik kijk enorm uit naar zondag om lekker te kijken, te passen en hopelijk te kopen. En natuurlijk om jou eindelijk eens in real life te zien!! De aanstichter van het Betsy virus!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een hoop reacties Susan. Dat je maar weer een paar leuke dames blij mag maken. Ik wacht nog geduldig tot de klavertjes print in de winkels komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Natuurlijk wil ik je mijn wishlist wel geven...... heb je effe??? De zippy vind ik uiterst gaaf, de dahlia van de eerste sneakpreview, de vogeltjes. ... Ik heb eigenlijk afgelopen winter voor het eerst gedurfd tante Betsy te gaan passen. Ik ben door ziekte 16 kilo afgevallen afgelopen jaar, en mijn wintergarderobe moest dus verplicht uitgebreid. Nou hebben we een heel leuk winkeltje in Almere Haven: Lady Colors. Ik liep er altijd voorbij want: niet voor mijn figuur. Tot ik er in november toch binnen durfde te stappen omdat ik een geschikt jurkje moest hebben voor een minder leuke bezigheid. Ik ben kleurenblind en kan geen kleuren combineren. (Ik zie wel kleur en ben er dol op!) Mijn man moest werken, dus mijn hulplijn normaal gesproken, kon niet helpen. Ik kwam uiteindelijk naar buiten met een prachtig stemmig strak jurkje met kant, maar had onderwijl ook de tantes zien hangen! ! De lieve winkeleigenaresse had zo de tijd voor me genomen, en ik was verliefd geworden op de mooie jurken in haar winkel. In december met haar hulp een geweldige tante Betsy aangeschaft, met bijpassende legging. Door mijn man werd ik acuut teruggestuurd. ....om er meer te gaan halen. Dus nu trotse eigenaar van drie tantes, en volkomen verliefd!!! Op mijn verlanglijstje staat met stip bovenaan: tante Betsy cadeaubonnen! (April jarig) Morgen maar vast eens even spieken wat ze nu al binnen heeft. Een rok met shirtje is misschien ook wel leuk voor de afwisseling. Ik duim!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik wil heel graag de penny poppy welke kleur dan ook. En de Snappie Dahlia in t groen? En misschien nog een shirt in een print voor als ik een rok aan wil? Want 1 ding is zeker; mijn billen gaan niet meer in een broek ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik doe nog graag op de valreep mee met deze winactie. Want net als jij heb ik ook een lange wishlist. Groetjes Brenda de Lange

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar niet dus blijkt nu ;-) Dus ik kom me op de valreep nog even aanmelden. Er staan een aantal beauties op mijn wishlist, om te beginnen de Sporty Dress Roses in het lichtblauw. Ik doe iedere avond een schietgebedje dat hij me gaat passen, ik ben zo benieuwd! En ook het rode doorknoopjurkje met de mooie bloemen en de witte knopen gaat er hoe dan ook komen. Desnoods ga ik er een paar kilo voor afvallen, hihihi! En kadobon van Tante Betsy zou heel welkom zijn, maar als ik naar de reacties kijk, denken er meer dames zo over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Tineke de Wilde2 maart 2017 om 21:14

    Daar doe ik graag aan mee!Groetjes van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik heb nog nooit aan zoiets meegedaan, ben al wel lang een tante-fan. In mijn kast nog oude jurkjes en rokjes. En dan komt de voorjaarscollectie 2017. Met vogeltjes! Oh die vogeltjes, zo mooi! In mijn plaatsnaam zit ook een vogel, dus wat zou het gaaf zijn als het beestje, uh de bon, hierheen vliegt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).