zaterdag 4 februari 2017

SoMuch Tante Betsy blog Facebook Giveaway

 
Hey girls vandaag gaat weer een winactie van start, de SoMuch Tante Betsy blog Facebook Giveaway in samenwerking met Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen
 
 
Jullie herinneren je vast wel dat ik twee jurkjes uit oudere collecties kreeg gesponsord om te verkopen op mijn speciale marktplaats account, de opbrengst zou ten goede komen van een winactie. 
 
 
Beide jurkjes zijn reeds verkocht en gisteren heb ik samen met Binnie kunnen overleggen hoe we de winactie gaan doen. 
Het wordt jammergenoeg voor de Facebookloze Tante Betsy girls een Facebook winactie, deze keer zonder verplichte fotoreactie zodat ook de Tante Betsy wannabees makkelijk mee kunnen doen.
 

Wat kun je winnen?
Ik ga twee SoMuch cadeaubonnen weg geven twv €50 te besteden in de stenen winkel of webshop van SoMuch

Hoe doe je mee?
* Laat een berichtje achter onder de winactie op mijn Facebook pagina 365 days of happy Tante Betsy dresses dat je mee doet (klik hier)
* Delen van de winactie is lief
* De winactie loopt tot en met 19 februari 2017
* Leuk is als je even verteld wat je graag zou gaan kopen van de nieuwe collectie (zie mijn blogposts met SS2017 preview)
 
http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2017/01/another-tante-betsy-preview.html
 
http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2017/01/tante-betsy-spring-summer-2017-preview.html
 
De uitslag van deze SoMuch Tante Betsy blog Facebook Giveaway, maak ik bekend op 20 februari (in de loop van de avond) hier op mijn Tante Betsy blog, maar natuurlijk ook op mijn Facebook pagina. 
 
 
Ik hoop dat veel Tante Betsy girls gezellig gaan mee doen, je mag natuurlijk altijd als reactie een leuke wishlist delen van die gave zomercollectie die voor de deur staat. Zoals hierboven en beneden de wishlists van Petra.
 
 
En straks als de zomercollectie er is doe ik vast weer een blogwinactie!
Ben je een Tante Betsy verkooppunt en lees je mee ik sta altijd open voor een leuke samenwerking om je stenen winkel, je webshop in de picture te zetten.
Zie ook mijn Tante Betsy shops pagina waar een lijst staat van diverse Tante Betsy verkooppunten. 

Lots of love from Susan
 



20 opmerkingen:

  1. Wat lief alweer van binnie en van jou susan! Ik ga weer mee doen want ik heb zo'n zin in de vrolijke nieuwe collectie van tante betsy! Ik wil weer het modelletje van vorig jaar, de doorknoopjurk en de groene met bloemetjes! X jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee. Ik had beide sites al geliked, hoop dat dat ook geldt. Ik wil heeeeel graag een vogeltjesjurk van de nieuwe collectie van Tante. Ik denk de blauwe, maar misschien kan ik de groene ook wel niet weerstaan.
    Liefs Cindy Olde Kalter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, Susan wat weer een leuke actie, dit keer samen met Binnie! Natuurlijk doe ik weer mee, de voorjaarscollectie is prachtig, war een vrolijke kleuren! Ik denk dat ik ga voor de rode of groene met zippie! Succes met de actie! Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LIEVE TANTE BETSY GIRLS ALS JULLIE MEE WILLEN DOEN GRAAG REAGEREN ONDER DE WINACTIE OP FACEBOOK!
    Natuurlijk vind ik het ook heel leuk als jullie hier een berichtje achterlaten, ik lees ze dolgraag, maar je reactie onder de winactie op mijn Facebook pagina telt als deelname.
    Succes girls! Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo susan wat een leuke acties ik doe mee mijn wenslijst de gebloemde zwarte zippie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie! <3 <3 duimen maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas, geen Facebook. Wel gisteren een gokje gewaagd voor de laarzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hardstikke leuke actie!!! Jullie doen het toch maar, wordt zeer gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige actie!! We doen zeker mee, wat superleuk weer ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke De Vlaminck4 februari 2017 om 20:41

    Ik doe zeker weer mee! Vorige week pas een jurkje gekocht van So Much via de webshop : eentje uit de vorige wintercollectie, een Bibi model zwart met felblauwe bloemen. Ben er heel tevreden van! groeten van Elke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op mijn wishlist: groene doorknoopjurk met roze bloemen!

      Verwijderen
  11. Ja natuurlijk doe ik mee. Ik heb al gereageerd op feestboek bij je. Mijn wishlist bevat al enkele jurkjes/rokjes. Maar ben erg benieuwd naar de hele collectie straks. En hoe die qua maat valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb net op je fb gereageerd, maar ik wilde even laten weten hoe leuk ik deze samenwerking tussen jou en Binnie vindt! Dikke duim voor beiden πŸ–’

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk weer Susan, nog zo,n mooie winactie. Ik doe mee...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke actie! Ik merk nu al dat ik moeite heb met een keuze te maken welk jurkje ik graag zou willen kopen. Dat wordt weer wat 😁.

    Zit je alweer iets lekkerder in je vel?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog even voor de zekerheid hier ook even reageren. Ik doe natuurlijk weer mee. Ik heb de actie op Facebook al gedeeld. Alvast bedankt weer voor de kans Binnie en SusanπŸ‘ŒπŸ»πŸ‘πŸ»❤
    Lieve groetjes? Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf!! Hmmm.... Wishlist... Ik ga reageren!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die nieuwe winactie en deze samenwerking met SoMuch! ;)
    Ik heb me al via Facebook aangemeld en mijn wishlist toegevoegd! En de winactie gedeeld! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tuurlijk doe ik graag mee ! Ik ga voor iets blauwgroen denk ik Heidi C

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).