maandag 27 februari 2017

Love, Peace & Joy Tante Betsy blog Facebook Giveaway


Hey girls vandaag weer een blogpost van eigen hand, na twee dagen gastblogposts, thanks girls!
En ook eentje die jullie wel leuk zullen vinden, nou ja de Tante Betsy girls die Facebook hebben dan. 
Vandaag start weer een Facebook winactie, deze keer in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Love, Peace & Joy.
Het is geen stenen winkel, maar een webshop, een online boetiek noemen ze het zelf en ze hebben ook al enkele items uit de nieuwe zomercollectie te koop.


Ik verkocht onlangs twee gesponsorde items, Dress Ola Takkie Green en een rok van de zomer 2016 collectie, Skirt Sakura White. Ik kreeg die toen ik samen met Ellen een lunch en fotoshoot had in het centrum van Heerlen.
Wie weet kunnen jullie dat interview en de fotoshoot morgen zien en lezen in hun Inspiratie Magazine :).
En samen met Ellen en Ester van Love, Peace & Joy is besloten dat er twee kadobonnen twv € 50 te winnen zijn.


Volgens mij zijn er toch ook wel heel wat Tante Betsy girls bekend met shoppen in hun online boetiek Love, Peace & Joy. Leuk als jullie hieronder deze blogpost je ervaringen delen


En weet je wat ook wel heel handig is dat ze de afmetingen vermelden per jurk/rok en in alle beschikbare maten. Deze kun je dan met een goed passend kledingstuk vergelijken. 
Ook fijn dat je in hun Tante Betsy pagina/overzicht in een oogopslag kunt zien in welke maten een jurk/rok nog beschikbaar is. 


Nu kan het zijn omdat ik deze blogpost plaats en dus reclame maak voor deze leuke webshop, dat straks opeens veel minder op voorraad is en er maten opeens uitverkocht zijn.
Maar niet getreurd dit is pas het eerste plukje van de Tante Betsy zomercollectie dat te koop is, er volgt nog veel meer leuks!
Natuurlijk hebben ze bij Love, Peace & Joy maar een kleine selectie van de hele Tante Betsy Spring Summer 2017 collectie.
Ik deelde al wat previews onder label SS2017.


Nu terug naar de Love, Peace & Joy Tante Betsy blog Facebook Giveaway

Wat kun je winnen?
Ik ga twee cadeaubonnen twv €50 weggeven te besteden in de webshop van Love, Peace & Joy.

Hoe doe je mee?
* Laat een berichtje achter onder de winactie op mijn Facebook pagina 365 days of happy Tante Betsy dresses dat je mee doet (klik op deze link).
* Delen van de winactie op je Facebook profiel is lief :).
* De winactie loopt tot en met 7 maart (op 8 maart maak ik de winnaars bekend)
* Leuk is als je even verteld wat je graag zou gaan kopen van de nieuwe collectie (zie de Love, Peace & Joy shop of wat hoop je dat ze nog binnen krijgen)


Oh en vergeet niet mee te doen aan de Tante Betsy blog Giveaway, die ik hier zelf houdt op mijn Tante Betsy blog (ik verkocht twee setjes uit mijn eigen collectie tbv deze winactie).
Doe je nog niet mee? Reageer dan vóór 3 maart (t/m aanstaande donderdag dus) onder de winactie blogpost dat je mee doet (klik hier). Ik geef twee Tante Betsy kadobonnen weg twv €55.


Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Succes voor de dames die Facebook hebben! Ik wacht hier in spanning af op de uitslag van de 'blog' giveaway. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie niet waagt wie niet wint dus......:-)
    Dat vind ik zo prettig met deze webshop dat de maten erbij staan.
    En zeker nu alles weer wat anders valt.
    Lfs en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh...De rode zippie in de webshop van Love,Peace & Joy shop is ook heel leuk zeg! Die wishlist groeit gestaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik doe ook weer mee, wat een leuke acties weer en wat heeft Tante, een prachtige collectie, heel goed van deze webshop vind ik dat meteen op overzicht de beschikbare maten erbij staan en de maat tabel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee voor het mouwloze jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, al die winacties zijn niet meer bij te houden. Maar mij hoor je niet klagen hoor😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh ik doe ook zo graag mee! Ik heb Sl zoveel mooie prints voorbij zien komen in de preview... het liefst ga ik dit keer voor een rood-roze Betsy jurk, maar ik zal ook zeker een lichtblauwe kopen.... het is ook zo fijn om een jurkje te dragen (en complimentjes te krijgen van mijn❤) Lieve Susan, bedankt voor de leuke blogs en winactie xxx Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het er maar druk mee weer zo,n leuke winactie is inderdaad overzichtelijk met de maten per jurk erbij verdoezelen jeje tenminste niet zo gauw susan nog bedankt voor het advies betreffende de jurk groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer een winactie! Ik duim.
    Groet Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n leuke winactie!! Wat regel je dat toch telkens weer tof voor ons Susan!! Je bent een topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Margreet Hietkamp27 februari 2017 om 22:19

    Na mijn eerste teleurstelling dat ik niet meer in een tante Betsy sporty roses zal passen richt ik me graag op de doorknoop variant met bloemetjes. Streng op dieet de komende periode want die zippie dress blijft maar roepen naar mij ��. Wat weer een superleuke win actie Susan! Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk. Ik doe natuurlijk mee. Duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve actie weer. Ik doe ook weer eens mee. Ik vind de zomercollectie nu al helemaal geweldig. Zoveel prints en modellen die ik gaaf vind en anders dan eerder valt deze collectie (voor zover gepast) voor mij PERFECT op maat. Dat moet een teken zijn.... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan niet op de winacties leuk! Ben heel benieuwd naar het artikeltje over jou. Ik hou de nieuwsbrief in de gaten.

    De rozenzippie staat je erg leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker nog ff lezen ;-) Ik doe graag mee en wacht op de vogeltjes jurk. Of de rode zippie (in maatje groter dan) ook super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).