dinsdag 28 februari 2017

Live to inspire


Hey girls hebben jullie al gezien dat ik vandaag in het Inspiratie Magazine sta van Tante Betsy verkooppunt en online boetiek Love, Peace & Joy?!
Natuurlijk wist ik dat het eraan zat te komen en ik wist in grote lijnen ook wat in het interview zou staan, maar toch ben ik blij verrast. 
En wat zijn de foto's leuk geworden en wat hebben we die dag geboft met het prachtige weer. Je kunt het gaan lezen onder deze link: Op bezoek bij Tante Betsy fan Susan


Leuk dat er al zoveel van jullie enthousiast mee doen met de Love, Peace & Joy Tante Betsy blog Facebook Giveaway
Doe je nog niet mee, ga dat dan vooral even doen.
Klik hier om naar de winactie te gaan op mijn Facebook pagina
Laat een gezellige reactie achter wat je graag zou willen kopen in de webshop van Love, Peace & Joy en het is natuurlijk wel een Tante Betsy winactie ;).
Zie hier wat ik tot nu toe deelde van de Spring Summer 2017 collectie.


Mooi zo'n leuke samenwerking samen met een Tante Betsy verkooppunt. 
Ellen benaderde me naar aanleiding van mijn nieuwjaarskaarten die ik begin januari naar heel wat Tante Betsy verkooppunten stuurde.
Ik stuurde die om ze een Happy Tante Betsy Year toe te wensen, maar ook om te zien of we samen wat konden betekenen. Voor elkaar, maar natuurlijk ook voor jullie. 
 

Zo kwam ook deze mooie winactie tot stand en het interview met fotoshoot :D. 
En straks mag ik dan twee Tante Betsy girls of wellicht ook wel Tante Betsy wannabees blij te maken met zo'n mooie cadeaubon van €50.
Maar ik vind het ook leuk om kleine ondernemers te steunen met mijn blog.
Ik zag dat er al een paar Tante Betsy girls de leuke spullen van Urban Hippies in de webshop van Love, Peace & Joy hadden gespot. 
Gisteren droeg ik toevallig de Peony armband bij mijn outfit, zo leuk en ik draag vooral op mijn werk graag de Urban Hippies Hip Pockets die ze ook verkopen. 


Ik vind het leuk om jullie te mogen inspireren op mijn blog, leuk om te laten zien hoe de jurken van de nieuwe collectie staan bij diverse Tante Betsy girls. 
Ik heb op dit moment nog niet zo heel veel om te laten zien van de nieuwe collectie, ik heb zelf รฉรฉn jurk van de nieuwe collectie, Dress Sporty Roses Black, die ook te koop is in de webshop van Love, Peace & Joy. 


Ik heb vrijdag een paar jurken gepast (zie en lees hier) en de meesten vallen netjes op maat zoals we gewend zijn van Tante Betsy (de wintercollectie was daarop een uitzondering).
Maar ik hoop snel meer verschillende modellen te kunnen laten zien van de nieuwe zomercollectie en ook foto's van diverse Tante Betsy girls. Ik hoor graag of ik jouw foto's ook mag delen, dit kan per mail maar via mijn Facebook pagina of Instragram account kan ook.

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. ps het is natuurlijk geen enkel probleem dat er sommige girls zo'n leuke Urban Hippies Hip Pocket bij hun wensen noteerden op mijn Facebook pagina, maar een jurkje van een ander merk is natuurlijk een ander verhaal. Vandaar dat ik schreef het is wel een Tante Betsy winactie ;). Dikke knuffels van Susan die nu haar mannetje aandacht gaat geven, ik hoor hem al zuchten op de achtergrond hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las d ereportage wat gaaf en zulke mooie foto's ook he. Je staat er prachtig op. Ik vind ide armbandjes ook erg schattig. binnenkort maar eens kijken bij tante Janne die verkoopt ze geloof ik ook.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto met Sneeuwitje en haar dwergen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk interview, en de foto's erbij zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk interview en de foto's zijn ook super. Je bent dan ook heel fotogeniek!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Leuk ook om te lezen hoe je blog tot stand is gekomen, een beetje achtergrond informatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig interview is het geworden. Heel leuk om te lezen. En een paar mooie foto's maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gezellig stukje om te lezen en voor de stenen winkels een aanwinst ben benieuwd wanneer je de stenenwinkel in Roermond of venlo komt bezoeken kom dan zelf ook kijken mits het niet rond 20-25 april is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog steeds aan het nagenieten van een leuke dag bij jou Susan. En inderdaad, je bent echt fotogeniek, gewoon bijna alle foto's waren gelukt. Zo leuk om al die reacties te lezen en de sporty dress die je draagt was gewoon al uitverkocht! Gelukkig hebben we ze nog aan kunnen vullen vandaag, kunnen we hopelijk nog meer Tante Betsy girls blij maken. Super bedankt voor al het delen! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is inderdaad een heel erg leuk en kleurrijk interview geworden!groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genoten van het verslag en de mooie foto's :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's ook zeg! En een ontzettend leuk en mooi artikel! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig lees/kijk momentje weer thx ๐Ÿ˜Š Mooie vrolijke foto's! Heb je BN-er intervieuw ook gelezen. Leuk om te weten hoe je liefde ontstaannis ๐Ÿ˜Š Grts Geral

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk interview, maar de foto's springen er echt wel uit. Ik vind juist de foto in het klaslokaal zo leuk. Daar spring je er echt uit. ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk weer, mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga het interview nog lezen. Leuk! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeee, mooie meis!! Je staat er goed op xxx
    En het interview is ook super leuk!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi is ie he...de sporty dress in het zwart.....ik ben dr ook zoooo blij mee. Gaaf ook die roze laarzen erbij.... ik heb van de zomer van die rode glimklompjes.....hihihi......hoop dat deze er ook prachtig onder staan. Laat het mooie weer maar komen. (anders doe ik mijn roze lange kniekousen erbij aan)....lekker KEK vind je niet??...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lekkere kleurige foto's!! Leuk je BN-er interview te lezen! En hoe je Betsy liefde onsyaan is! Grts Geral

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).