zaterdag 11 februari 2017

I'm gonna kiss you all over


Hey girls het is weer zover de niet plakken, maar smakken valentijnactie van PostNL is er weer. 


Ik deed de afgelopen jaren ook al mee, vorig jaar kon je dat hier op het blog zien en deze keer speciaal voor de foto een rode jurk aan gedaan. 
Tante Betsy Dress Ola Flora Red met rood en roze gecombineerd en mijn rode ZOO Adventure laarzen.


Hihihi vandaag dus een keer per jaar met lippenstift ;). Speciaal voor de #nietplakkenmaarsmakken actie. 


Mijn roze Tante Betsy cowboy boots waren ook heel hard aan het roepen, maar toch liever met dit weer mijn rode outdoor laarzen aan ;). Inmiddels ook een roze hoodievest van Tante Betsy aangedaan want het is toch wel frisjes. 


Ik ben me weer aan het amuseren met 'valentijn' kaartjes te schrijven, ik heb al een raffel geschreven aan dames uit mijn adresboek, zo'n twintig stuks. 
Maar wie weet vind jij het ook wel leuk om een Tante Betsy kaartje te ontvangen en mij ook een kaartje te sturen ;). 
Ik heb er nog 20 over, als jij me een mailtje stuurt met je adres (in Nederland!), dan mail ik je mijn adres terug. 
Ik heb er nog wel meer, maar ik moet natuurlijk ergens een lijn trekken en kan geen honderd kaartjes versturen, dan komen ze straks niet aan en dat willen we niet. Dan denken ze dat het een promotie is en dat is het natuurlijk niet ;). 


Natuurlijk kun je ook andere lieverds in je omgeving verrassen met een valentijn kaartje, je hebt misschien nog wel wat liggen of je maakt er zelf ;). 
Ik heb een la vol kaartjes, wat zeg ik twee...drie...nee zelfs vier lades vol met kaartjes (niet dat ze allemaal toepasselijk zijn hoor hihihi). 


Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die actie kende ik nog niet! Ik sta helaas net op het punt NL weer even te verlaten, maar ik hoop dat je een hoop lieve kaartjes gaat krijgen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd! Ik zal vast een paar kaartjes krijgen van wat blogdinnen, ik ga dadelijk nog een paar schrijven en ben de rest van de dag niet thuis. Jullie gaan het zien. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke actie! Daar had ik nog nooit van gehoord. Heb je gelijk een goede reden om je lippen nog eens te stiften. 💄💄💄genoeg maar ik draag het nooit haha. Staat jou trouwens ook mooi die rode lipjes💋
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Monique dan weet je wat je volgend jaar te doen staat, lekker gaan smakken ipv plakken! Ik heb ook nooit lippenstift op en ik kocht deze eens voor carneval of elfia hihi. Maar zo een keer per jaar doe ik het dan heel veel keren achterelkaar op, want na drie keer kussen moet ik weer bijstiften whahha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat leuk, ik had het ook gelezen ergens van deze actie, echt leuk! Meteen wat kaartjes gepost. Mooi je rode lippen, je ziet er uit om te zoenen ;-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijke actie is dat hè. Ja ik vind lippenstift zo vies dus niks voor mij, maar voor zo'n goed doel om gratis kaartjes te kunnen versturen is altijd leuk :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke actie, nog niet eerder van gehoord. Die lippenstift staat je trouwens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks :). Jazekers leuke actie, doen ze al drie jaar inmiddels als ik dat goed heb. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Er hangt hier al een prachtige TB kaart op de koelkast, dus bij deze gewoon een 💋 voor jou. Omdat je zo goed bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel dank voor de tip. Zal morgenochtend ook de la met kaarten eens opentrekken. Adresboek erbij en een lipstick. 😗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Have fun! Ik ga dadelijk ook nog een paar schrijven...de rest van de dag ga ik met manlief mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Leuke actie van post nl. Ik zal ook eens wat kaarten gaan versturen!
    Rood staat jou toch zooooo mooi! Ook de lippenstift!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leukk! Altijd leuk om mensen te verrassen ;). En thanks ja ben ook zo blj dat er meer rood en roze in de nieuwe collecties gaat komen. Yihaa! Heel veel plezier ermee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Oh deze jurk staat je zo prachtig! Leuk die lippenstift! ;)
    Ik heb ook wat liefdespost verstuurd! :) Zo leuk om mensen te verrassen!
    Voor het weekend al klaargelegd, aangezien ik afgelopen weekend niet thuis was.
    Dus, vandaar ook nu mijn reactie(s).
    Dikke kus! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).