dinsdag 21 februari 2017

Get Inspired


Hey girls wat leuk ik zag vandaag een nieuw berichtje van Tante Betsy verkooppunt (online boetiek) Love, Peace & Joy op Facebook met de link naar hun inspiratiemagazine, daarin stelt hun nieuwste blogger Jolinda zich voor. 
Wat schrijft ze heerlijk en ja leuk een goede aanvulling voor het team (ze deden onlangs een oproep). 


Ze gaat bloggen over fashion, verrassende combinaties en hoe je een outfit helemaal af kunt maken met de leukste accesoires.
Dit stukje tekst hierboven heb ik even overgenomen uit het blog, hier kun je het gaan lezen. En wat leuk de Peony armband van Urban Hippies zie ik als een van haar favorieten langskomen. 


Ik ken Jolinda van Missforty al, mijn oog was al eens eerder gevallen op een blogpost van haar (zo kwam ik via haar blog er vorig jaar achter dat er in Den Bosch ook een Tante Betsy verkooppunt zit). 
Alleen lukte het me destijds niet om zichtbaar een reactie achter te laten. 
Maar ik dacht ik ga weer eens gezellig kijken op haar blog en oh wat leuk ze blogde ook over Tante Betsy (klik hier) en laat een paar prachtige foto's zien van de de nieuwe zomercollectie. 
Ook zocht ik even een foto van Jolinda op in een Tante Betsy jurk (Dress Colar Red) en oh wow op deze foto staat ze met een paar prachtige Tony Mora cowboylaarzen, I love them!


En oh ik heb toch weer een jurkje erbij op mijn wishlist of misschien nog wel een paar. 
De foto van het zwarte jurkje deelde ik al eens, maar niet in zijn geheel (hier zie je alle Tante Betsy SummerSpring 2017 foto's die ik gedeeld heb).
En nu ik de foto van deze prachtige jurk bij Jolinda zie, heb ik zoiets van Hebbennnn! Zo gaaf ook met dat bloemen borduursel. 


Ik deelde gisteren de fleurige variant en die stond nog niet op mijn lijst.
Maar nadat ik de foto van de zwarte en die mooie halslijn heb gezien ben ik verkocht. 
En ik kan jullie verklappen dat die er deze lichting bij gaat zijn! Yihaa!


Ik heb zo'n zelfde jurk ooit eens gehad maar op een of andere manier was het niet mijn ding en heb ik hem verkocht. Maar nu ben ik over de streep en duim ik heel hard dat deze jurk me prachtig zal staan. Ik vind de print ook veel leuker. 


Naar alle waarschijnlijkheid zal mijn interview door Ellen van Love, Peace & Joy volgende week in het inspiratie magazine staan, samen met foto's van de fotoshoot. Stiekem vind ik het toch wel heel leuk en verheug ik me erop :). 

Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Ik heb het blog van Jolinda even gelezen. Leuk! Ben zo benieuwd naar die nieuwe collectie. Op de foto's zie ik steeds een printje of kleurtje meer zo lijkt het wel. Ik word al nieuwsgieriger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zwarte jurkje is gaaf! Zo benieuwd naar de hele collectie. Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zwarte jurkje is zeker leuk! Wel kleurig genoeg voor jou? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leest weer lekker weg Susan! Het zwarte jurkje staat bij mij ook hoog op de wishlist. Fijn voor als de winterkilo's er nog niet helemaal af zijn straks, zwart kleedt zo lekker af. Maar ik ga ook zeker voor kleur. Ben dan ook reuze benieuwd naar je fotoshoot! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh! Wauwww! Maar ik vind de vrolijke bloemen je ook erg leuk staan Susan, maar inderdaad de zwarte ziet er ook uit als een musthave it! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk hoe je het allemaal bij houdt! Ziet er weer leuk uit die printjes! En wat grappig dat je ooit al een soort van jurkje hebt gehad uit de nieuwe collectie! Je schrijft leuk! 🌺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. T schiet nu echt op he?!!!!!!
    Can't wait🤗
    Goh dat je die blauwe hebt weggedaan... Stond leuk joh! En toffe laarzen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en vrolijke blog van Jolinda en die van jou natuurlijk! ;)
    Lijkt mij ook wel leuk om fashionblogger te zijn! :)
    Ik ben ook zoooo verliefd op die blauwe bloemetjes jurk!!!
    Hopelijk kan ik deze of andere wishlist Betsies woensdag gaan passen bij Keizerin! :D
    Ik zal dan ook wat foto's maken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die met.die roosjes prachtig maar ik vind de blauwe die je al had en verkocht ook super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had die foto van dat zwarte jurkje maar niet laten zien 😉, nu ik het totaalplaatje zie, ga ik twijfelen. Die borduursels zijn wel erg leuk. Het blog van Jolinda had ik ook gelezen. Ze schrijft erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk ook de goede contacten onderling tussen bloggers en verkooppunten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog maar éven wachten. Ben benieuwd naar het interview!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog van Jolinda. En toch een zwart jurkje tussen al dat vrolijks ertussen door vind ik hartstikke leuk, en dat geborduurde daar hou ik wel erg van :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).