vrijdag 13 januari 2017

Tante Betsy girls Facebook giveaway entries


Hey girls vandaag kom ik weer gezellig wat foto's delen die diverse Tante Betsy girls als reactie achterlieten op mijn Thankful Tuesday Tante Betsy Facebook giveaway.
Doe je nu nog niet mee...dan laat onder de Facebook winactie je Tante Betsy foto reactie achter.
Tante Betsy wannabees natuurlijk kunnen jullie ook mee doen, maar dat vraagt wat meer creativiteit!
Zonder Tante Betsy fotoreactie, geen deelname! Dit om dames te weren die alleen maar 'iets' willen winnen ;). Een foto van alleen een Tante Betsy item uit de webshop geldt niet, een leuke wishlist wel!

Tante Betsy wannabee Nancy ging creatief aan de slag, nadat ik reageerde dat ik wel een Tante Betsy foto reactie nodig had en gaf haar een link met wat tips; http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/08/tante-betsy-wannabees-wednesday.html. Heerlijk vind ik dit, dit is by the way Dress Mimi Green van de wintercollectie 2015. 

Monique in Dress Tammy Bouquet Blue met een groen vest dat ze zelf gehaakt heeft, ja er zijn heel wat creatieve Tante Betsy girls

En als je nu wel creatief bent, maar liever niet zelf op de foto gaat, dan mag dat ook hoor. Ik zie even geen foto's met alleen een haak of breiwerk op de schoot...but you get the picture. 
Hier Thea in haar Dress Fraulein Winterflower Green. 

Maar je kunt ook zonder je hoofd op de foto gaan (of eraf snijden...niet in het echt hè) zoals Margreet in haar Dress Twiggy Gradica Green.

Hennie staat er wel weer helemaal op in haar Dress Bibi Cornflower Green en je hoeft natuurlijk biet van die knalkleuren panty's aan zoals ik aan heb. Dit is ook een mooie combinatie!

Petra draagt hier Dress Collar Grey met een vestje van WTG, schrijft ze zelf ;). Ik hou er wel van zo'n knalkleurtje erbij :). 

Saskia staat er ook niet helemaal op, toch kan ik zien dat het een Flora Green is...maar niet of het een Bibi model is of een Ola model, maar dat is geen enkel probleem. Natuurlijk is het leuk als we bij elkaar kunnen kijken hoe de diverse Tante Betsy jurkjes staan bij de diverse type dames, Tante Betsy girls ;). 

Sylvia staat er ook niet helemaal op, maar zo te zien draagt ze een Tammy Winterflower Blue. Altijd fijn hè als je een bijpassend of contrasterend vest voor erbij hebt. 

Karin maakte een selfie in de spiegel in haar Dress Ola Bouquet Blue. En gewoon heerlijk in een paar Dr. Martens eronder ;). 

Linda staat hier volgens mij Dress Tammy Winterflower Black te passen in een Tante Betsy verkooppunt, ik zou bijna zeggen dat dit bij Pantalone in Eindhoven zou kunnen zijn, maar het kan ook zomaar in een ander verkooppunt zijn. Ze maakte zich al zorgen dat de foto bewogen is, maar je wint dus niet op basis van de mooiste Tante Betsy foto hè...ik trek lootjes, dat is wel zo eerlijk ;). 

Op mijn blog kun je ook terecht voor een hele lijst met Tante Betsy verkooppunten, er zijn er meer dan vijftig in Nederland en ook een aantal in België. 
Even geen doorklik links, maar ga naar de tabbladen boven in mijn blogposts en klik de Tante Betsy shops aan. 


Er zijn by the way meer webshops als ik heb aangegeven in mijn lijst, dus klik ze stuk voor stuk aan als jij nog die ene Tante Betsy jurk of Tante Betsy rokje, shirt of sweatvest zoekt. Er zijn er natuurlijk ook genoeg zonder webshop, die zouden stiekem nog wel eens een flinke voorraad kunnen hebben!

Marjon maakte een selfie waarop het niet uitmaakt wat voor een gezicht je trekt, het staat er niet op hihi...dus zo kan het ook girls! Ze draagt hier Dress Mila Cornflower Red. 

En kijk nu die Bernice die heeft humor, die trekt gewoon een heerlijk gek gezicht...ja zo kan het ook en wow zo leuk die combinatie van die knalroze ketting op haar Birdie Black. 

Kim is lekker creatief aan de slag geweest met een collage, waarop ze laat zien dat een Tante Betsy jurk altijd en overal kan. En ik ben het helemaal met je eens...ik draag er zelfs eentje in bed whahaha. 

Léone liet deze Tante Betsy foto reactue achter, kijk je hoeft er echt niet op te staan hoor, dit is ook goed. 

Andrea heeft naar alle waarschijnlijkheid hier een Tante Betsy rokje aan, Skirt Cornflower Green en natuurlijk is dit ook goed!

Dinah liet ondertussen ook een nieuwe foto reactie achter, diegene die ze eerst deelde had ze al eens eerder gedeeld voor de vorige winactie ;). Dinah heeft hier Skirt Bouquet Blue aan. 

Miranda maakte een downunder foto van haar Bibi Cornflower jurk. 


Een aantal van deze Tante Betsy girls deelde ik al in een collage in de blogpost van gisteren, Thank you so much!
En ik heb er nog veeel meer om te delen ;). Doe je nog niet mee, twijfel niet langer en klik op de link helemaal bovenaan deze blogpost :). Reageren kan t/m 15 januari!

Lots of love from Susan