donderdag 26 januari 2017

Exhausted Thursday


Hey girls vandaag een korte blogpost, vandaag ook een outfit of the day blogpost. Ik had vandaag Dress Ola Bouquet Black aan gecombineerd met een roze top van de Zeeman en een roze thermopanty (heb ik een legging van gemaakt) volgens mij scoorde ik die eens bij de Wibra. Als vest draag ik de hoodie black fit. 
Ook vandaag weer gecombineerd met mijn roze ZOO Adventure outdoor laarzen, deze keer een paar roze die ik scoorde op marktplaats (je komt ze zelden daar tegen hoor, want het zijn laarzen die heel lang mee gaan, maar ik bofte ;)). 
Op de outfit foto (met lapjesdeken) zie je ook mijn Polka Blossom Urban Hippies Hip Pocket (die kocht ik eens met een leuke kortingsactie).


Vandaag ook even een foto van een lapjesdeken die ik vandaag heb afgemaakt...nou ja eigenlijk is het een dekbedhoes. 
De vrolijke monster lapjes zijn van de dekbed hoes zelf en de andere lapjes zijn van overhemden. Aan de achterkant is de monsterprint in het wit. 


Vandaag sta ik niet zo happy op de foto (op die foto thuis in de tuin), vandaag liep ik over op mijn werk door een opmerking van een begeleidster. Ik was daar (en ben dat ook nog steeds) flink over uit mijn huisje, meer ook omdat ik al langer op mijn tenen loop en het allemaal nog steeds erg onrustig is op mijn werk ipv dat er echt iets was voorgevallen.
Nou ja ik vond het niet prettig hoe ik benaderd werd, dat ben ik niet gewend. Maar het komt ook meer doordat ik gewoon al langer niet lekker in mijn vel zit en weer een aantal korte nachten achter de rug is. 


Het is ook dat die deken af moest (is een kraamkado), maar morgen heb ik in ieder geval vrij genomen om een lang weekend te kunnen bijkomen. En van daar uit zie ik wel weer verder, ik ben in ieder geval niet happy hoe alles loopt en daar ben ik niet de enige in en daar hebben wel meer medewerkers last van (dat hebben we ook vandaag te kennen gegeven). 
Ik ga er weer vandoor, geen zorgen girls ik zorg wel goed voor mezelf. 

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:


  1. oeiiii lieve Suus, sterkte hoop dat je het een plekje kunt geven,,,,
    Knuff
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Susan, zorg jij goed voor jezelf! Zoveel spanning is niet goed en gaat helemaal in je zitten. Doe rustig aan, knuffels, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte en hopelijk komt er snel positieve verandering.
    Dikke knuffel!!!
    Bar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och meissie toch wat vervelend dat zo een opmerking er ook nog bijkomt. Goed van je dat je lekker vrij hebt genomen. Heb je tenminste een lang weekend om bij te komen en leuke dingen te doen. Hopelijk komt de lente er snel aan. Een zonnetje doet altijd goed en daar word je automatisch vrolijker van.
    Wat een leuke deken is het geworden! Lekker creatief hoor! Geniet van je weekend.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat er op die manier met mensen omgegaan wordt. En dat jij daar nu mee zit. Het zegt meestal iets over de ander als die meent zo lelijk te moeten doen. Sterkte ermee en pas op jezelf. Liefs,💟 Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Zo'n opmerking doet ook geen goed. Wat heb je een prachtige dekbedhoes gemaakt. Je bent zo lekker creatief. Ik hoop dat je na een relaxte avond met een fijner gevoel naar bed gaat. Hopelijk kan ik deze reactie posten, want gisteren werd het vlak steeds weer leeggemaakt en gaf ik het op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Susan, herkenbaar hoor, dat ineens overlopen, het kan zo plotseling gebeuren, terwijl je al langer niet goed in je vel zit... Toch kan het je overvallen.
    Sterkte en probeer wat te genieten van je rust.
    Pas maar goed op jezelf!
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat naar voor je! Het is heel vervelend als het op het werk de sfeer niet goed is. De dekbedhoes is wel prachtig geworden. Doe rustig aan, zorg even goed voor jezelf. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel lieverds, ik heb in ieder geval goed geslapen. Wel vroeg wakker 6.26uur maar ga hopelijk dadelijk wel weer slapen. De waterlanders komen iedere keer opnieuw en och ik laat ze maar stromen. Ik doe rustig aan hoor en let wel goed op mezelf.
    Petra men deed niet lelijk tegen mij, maar omdat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit pakte de opmerking niet goed uit.

    Het is in ieder geval erg onrustig op het werk en daar heb ik en mijn collega's last van. Aan de ene kant is het een fusie en aan de andere kant is het 'wij en zij'...daar kan ik niet tegen. Er is geen duidelijkheid en ik mis gewoon deskundige begeleiding die verstand van naaien heeft en die ook tijd voor ons heeft. Het is gewoon nog steeds een rommelige tijd en aan een kant wil ik positief blijven en vertrouwen dat het wel goed komt, maar aan de andere kant wil ik het liefst de handdoek in de ring gooien en het opgeven. Bij mij is de maat in ieder geval vol en ik zal een pas op de plaats moeten maken. Zolang er geen duidelijkheid is, geeft mij dat veel te veel onrust.

    Mijn engelen getallen boodschap is in ieder geval positief😃😇
    No matter what is going on around you, keep the faith that it will all work out. Your faith makes a positive difference in the outcome.

    Dus ik zal mijn best doen om vertrouwen en geloof te hebben, dat het allemaal goed komt hoe dan ook. En natuurlijk positief blijven, hoop houden. Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bah wat vervelend voor je. Ik hoop dat je dit weekend even lekker kunt bij tanken. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Take care lieve Susan, luister maar goed naar jezef ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend voor je! Dat heb je niet verdiend hoor! Je hebt een leuke dekbedhoes gemaakt.
    Hopelijk gaat het nu weer wat beter op je werk.
    Sterkte en doe lekker rustig aan, denk aan jezelf!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).