donderdag 26 januari 2017

Exhausted Thursday


Hey girls vandaag een korte blogpost, vandaag ook een outfit of the day blogpost. Ik had vandaag Dress Ola Bouquet Black aan gecombineerd met een roze top van de Zeeman en een roze thermopanty (heb ik een legging van gemaakt) volgens mij scoorde ik die eens bij de Wibra. Als vest draag ik de hoodie black fit. 
Ook vandaag weer gecombineerd met mijn roze ZOO Adventure outdoor laarzen, deze keer een paar roze die ik scoorde op marktplaats (je komt ze zelden daar tegen hoor, want het zijn laarzen die heel lang mee gaan, maar ik bofte ;)). 
Op de outfit foto (met lapjesdeken) zie je ook mijn Polka Blossom Urban Hippies Hip Pocket (die kocht ik eens met een leuke kortingsactie).


Vandaag ook even een foto van een lapjesdeken die ik vandaag heb afgemaakt...nou ja eigenlijk is het een dekbedhoes. 
De vrolijke monster lapjes zijn van de dekbed hoes zelf en de andere lapjes zijn van overhemden. Aan de achterkant is de monsterprint in het wit. 


Vandaag sta ik niet zo happy op de foto (op die foto thuis in de tuin), vandaag liep ik over op mijn werk door een opmerking van een begeleidster. Ik was daar (en ben dat ook nog steeds) flink over uit mijn huisje, meer ook omdat ik al langer op mijn tenen loop en het allemaal nog steeds erg onrustig is op mijn werk ipv dat er echt iets was voorgevallen.
Nou ja ik vond het niet prettig hoe ik benaderd werd, dat ben ik niet gewend. Maar het komt ook meer doordat ik gewoon al langer niet lekker in mijn vel zit en weer een aantal korte nachten achter de rug is. 


Het is ook dat die deken af moest (is een kraamkado), maar morgen heb ik in ieder geval vrij genomen om een lang weekend te kunnen bijkomen. En van daar uit zie ik wel weer verder, ik ben in ieder geval niet happy hoe alles loopt en daar ben ik niet de enige in en daar hebben wel meer medewerkers last van (dat hebben we ook vandaag te kennen gegeven). 
Ik ga er weer vandoor, geen zorgen girls ik zorg wel goed voor mezelf. 

Lots of love from Susan