dinsdag 6 december 2016

Thankful Tante Betsy Tuesday


Hey girls wat leuk al die enthousiaste reacties van jullie, ja het is weer een mooi bedrag hè die Tante Betsy kadobon van €65 die je hier kunt winnen. 
Eva was diegene die via Marktplaats het hoogste bod had op Dress Bibi Flora Green, dankjewel Eva voor je mooie bod! Eva is er helemaal happy mee, leuk :)


En natuurlijk ook dankjewel aan Tante Betsy die indirect deze actie mee sponsert. Ik heb deze jurk namelijk van Tante gekregen, ik vind het een prachtige jurk maar deze vond ik niet zo mij... Ik heb hem wel in het zwart en in het blauw, mooii!


Femke van Urban Hippies heeft weer een leuke kortingsactie voor ons Betsy's. Ze deelde hem vanmorgen op de Facebookgroep Tante Betsy Liefde
Maar ik mag hem natuurlijk ook hier delen met jullie Tante Betsy girls. 
Ze geeft €5 korting op een Urban Hippies Hip Pocket!


Maar dankzij mijn berichtje hoe dat zat als je er nu meerdere zou willen kopen of je op alle €5 korting krijgt...
Is er nu een nog mooiere actie, als je één hip pocket koopt krijg je €5 korting, bij nummer twee krijg je €7 korting en als je ook nog een derde koopt krijg je op die €9 korting! Super actie weer van Femke! Thanks namens de Betsy's :). 
Hij loopt tót 1 januari!
Dus wie weet leuk om op je kerstwishlist te zetten of jezelf kado te doen. 


Vandaag had ik een relaxte werkdag, we vierden vandaag namelijk surprise op het werk. Ik vroeg een collega om even een foto van mijn outfit te maken, ik heb vandaag weer eens mijn Fraulein Winterflower Green aan gecombineerd met mijn groene Apollo panty én ja ook mijn allernieuwste azuurblauwe ZOO Adventure laarzen aan die ik kocht bij Tante Betsy verkooppunt Diezijner in de webshop
En zoals jullie kunnen zien heb ik ook mijn Urban Hippies Hip Pocket om, Pine Blossom. Ik heb altijd op mijn werk een bijpassende hip pocket om, ik maak er niet altijd foto's van...maar ben er dolblij mee. En natuurlijk ook met die geweldige blauwe laarzen :D. 


Een ander collegaatje maakte deze foto van mij hihi. Ik kreeg een Amarylis en een kersthuisje om zelf te schilderen. 


Ik had eigenlijk nog foto inzendingen willen delen, maar dat wordt wat veel van het goede ;). Morgen is een nieuwe dag :). 
Doe je nog niet mee met deze gave winactie, bedenk je dan niet langer, laat HIER een reactie achter. Och weet je wat ik deel alvast de collage die ik maakte van de foto inzendingen die nu al binnen zijn. De foto's krijg je nog in het geheel te zien ;). 


Lots of love from Susan