vrijdag 16 december 2016

Tante Betsy 'Xmas' Sale Friday


Hey girls vandaag lekker rustig aan gedaan en op mijn gemak de kerstboom versierd. Hij is nog niet helemaal klaar, maar dochterlief was in de namiddag even thuis en ik wilde het Mila Cornflower Blue jurkje even opsturen naar Tante Betsy girl Jolanda. Morgen is er weer een nieuwe dag ;). Er hangen nu al heel veel ballen en ornamenten in maar her en der mag hij nog wat opgevuld worden hihi. 


De Facebookers onder jullie zullen Tante haar aankondiging wel hebben gezien dat de Sale vanmorgen officieel van start is gegaan. 
Ik ben heel benieuwd of jullie nog wat hebben kunnen scoren bij Tante Betsy in de webshop of wie weet heb je in een van de vele Tante Betsy verkooppunten (klik hier voor de lijst) Tante Betsy items gescoord.
Ik heb weer een Belgisch verkooppunt toegevoegd aan de lijst; Seventy One in Antwerpen en ik heb ook gehoord dat in Roermond een Tante Betsy verkooppunt komt (Our Favourite Shop) miv de nieuwe collectie (dat is alweer wat korterbij ;)).


Vandaag heb ik me gehuld in sweatvest Lotte Jeans (ik draag hem graag als jurk), heerlijk makkelijk om lekker in huis te relaxen...nou ja iedere jurk van Tante is daar voor geschikt ;). Ik draag er een jeanslegging onder van de Lidl.
Ik zie dat de jeansversie uitverkocht is, maar Lotte Green, Lotte Brown en Lotte Blue zie ik hem wel nog in diverse maten. Ik draag gewoon de L in dit vest/jurk en hij heeft een mooie lengte.
Binnenkort maak ik wel een leukere kerstboomfoto mét fleurige jurk. 


Ik kreeg goede zin van mijn kerstbomen versieren, ik heb hem de afgelopen twee jaar niet opgezet (omdat er een kastje in de weg staat) maar ik heb nu voor de kleinere kunstboom gekozen en merk dat ik het gemist heb en dat het veel te leuk is om zo'n überkitschige kerstboom ervan te maken.
Ja ook aan manlief is gedacht, er hangen een aantal classic mini coopers in de kerstboom, twee glazen ornamenten (waar we stad en land voor hebben afgereisd) en wat miniaturen in een plastic kerstbal ;). Met kerst hangen er dan ook nog chocolaatjes in :).


Zo girls ik ga weer lekker verder relaxen, zodat mijn batterij goed kan opladen. Een heel fijn weekend gewenst!
Vergeet niet mee te doen met de Tante Betsy blog Giveaway, laat een reactie achter onder de winactie blogpost én vergeet niet je Tante Betsy foto in te sturen.
Sorry girls vandaag dus ook nog geen foto's, ik denk dat ik die deel na de actie, dan heb ik hopelijk wat meer tijd. Denk eraan de actie loopt tót 19 december!


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke boom Suus, geniet ervan en lekker opladen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kerstboom, I love it! Ik heb twee jurkjes in de sale gekocht ♥ Dress Twiggy Gradica Blue en Dress Ola Takkie Green.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fleurige boom heb je er van gemaakt, gezellig hoor.Ik zie leuke dingetjes bij je hangen.
    Ik heb toch nog de zwarte blouse bij Tante kunnen scoren, ben benieuwd hoe ie zit.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan niet wachten op mijn mooie nieuwe aanwinst Susan! Zodra ik het jurkje heb ontvangen stuur ik je een foto. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave boom! En ja, super gescoord in de sale, zo heb ik meer setjes om aan je acties mee te doen :D <3 en krijgt mijn kast meer fleurige inhoud <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke uitbundige kerstboom. Ik had hem 2 jaar geleden ook niet opgezet. Ik had er totaal geen zin in maar nu wel weer hoor. Ik heb hem al staan van 4 december. Ik moet er ook een kastje voor naar boven verhuizen maar het staat zo gezellig. Het is ook altijd weer wennen als ie weg is, dan is het gelijk zo kaal.
    Wat leuk dat er ook een verkooppunt in Antwerpen zit. Het is een hele grote winkel zag ik van 300m2 en ze hebben heel veel merken. Maar eerst een keer naar Tante Betje en Fem's in Breda😄
    Relax ze. Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie boom heb je ervan gemaakt, geniet ervan! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren mijn tante betsy jurkje uit de sale van somuch.nl binnen gekregen. Zo blij mee!
    Wat is die mooi en de stof is van zulke super kwaliteit dat voel je gelijk. Ik word er bij van.
    Het is er 1 met dots blauw met zakken voorop. Ff de naam kwijt.

    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die boom is echt Susan, wat gaaf! :) Ik geniet van alle kerstbomenfoto's omdat ik momenteel zelf geen ruimte ervoor heb.
    Ik heb het laatste item van mijn wishlist in de sale gescoord en kan niet wachten om hem te passen als ik weer in Nederland ben.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit! Geniet ervan en van het weekend :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat er ook een verkooppunt in Antwerpen is !
    Twee jurkjes gekocht in de sale : ola takkie blue en cornflower red!
    Wat ik wel wat spijtig vond: de hoge verzendkosten naar België:11 euro
    Ik wens je een rustig weekend toe!
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor ons dit jaar geen boom omdat we niet thuis zijn met de kerst maar nu ik die van jou zie heb ik toch wel spijt. Wat een kleurexplosie.
    Prachtig gewoon, alvast fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke decoratie zit er in je kerstboom! Die van mij is ook lekker vol, hou daar ook wel van! Maar, ondanks ik van veel kleur hou, heb ik alleen maar wit en zilver. ;)
    Ik heb nog wel gekeken naar de sale, maar denk dat ik toch liever wacht op de nieuwe collectie. Wat ik al heb gezien van de sneakpreview ziet het er kleurig en fleurig uit! ;) En wat meer romantische en fijnere prints! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).