zaterdag 24 december 2016

Tante Betsy Christmas Eve Saturday


Hey girls vanavond is het kerstavond, Christmas Eve. Voor velen van ons Tante Betsy Christmas Eve, in een leuke Tante Betsy jurk of in een andere Tante Betsy outfit met misschien wel een Tante Betsy shirt/blouse en rokje. 
Ik besloot dé jurk van vorige winter aan te doen, Dress Forrest Black. Zo is mijn overleden oma er ook een beetje bij. Toen ik deze jurk kocht van geld van mijn vader, moest ik aan het Schwarzwald denken en daarmee aan mijn oma die Duits was. 
Hopelijk vier je het met je geliefden om je heen, je familie en/of vrienden, of misschien vier je het wel niet met anderen en ben je alleen of wie weet ben je aan het werk...
Ik wens jullie hele mooie feestdagen lieve Tante Betsy girls, hoe je het ook viert. 


Wij vieren het eigenlijk alleen vanavond samen met dochterlief en haar vriend, geen groot kerstdiner maar lekker ongedwongen op de bank. De mannen zijn allebei groot fan van de All You Need is Love kerstspecial dus daar kijken we al een aantal jaren samen naar. 
Vooraf eten we wat (ik maakte gisteren al 'Knien in ut Zoer' oftwel Konijn...eigenlijk had ik gezegd dat ik dit nooit meer zou maken, maar dochterlief wilde het zo graag en als moeder strijk je dan over je hart hihi) en tussendoor als het pauze is pakken we onze kadootjes uit, we genieten gewoon heerlijk ongedwongen van deze kerstavond. 




De andere kerstdagen hangen manlief en ik heerlijk op de bank of in bed, kerstfilms te kijken...ik zorg voor de catering. 
Ik hoef niet te koken die twee kerstdagen want ik heb lekker eten mee gekregen van de Imbisstube waar we vaste klant zijn. 
We hebben trouwens gisteren heerlijk steak gegeten en een gezellige avond gehad samen met andere stamgasten.
Wederom heerlijk ongedwongen, manlief gewoon in zijn werkkleding en ik was dolblij dat ik me toch even snel die andere Tante Betsy jurk aangedaan had.


Lieverds geniet van de lieverds om je heen, er zullen ook vast mensen gemist worden, wellicht is het contact verbroken of heb je overleden geliefden...heel veel sterkte! 
Ik hoop dat jullie met een lach kunnen terug denken aan de mooie en leuke momenten samen. 
Heb een mooie avond! Dikke knuffels!

Lots of love from Susan

26 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel lieverd ook voor jou en je gezin! Dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik heb nu al heerlijk genoten samen met ons gezinnetje. Ik heb hele leuke kadootjes gekregen en natuurlijk stond Tante Betsy centraal bij mijn kado's hihi. Jij ook een mooie kerst! Dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
  3. Voor jullie ook een hele fijne kerst maar dat gaat goedkomen als ik dat zo lees!
    Wie heeft er van die kleine voetjes?😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja heerlijk gewoon lekker niks doen. Vanavond heb ik wel ook super genoten van de relaxte avond. Dochterlief en haar vriend vonden de knien in ut zoer heerlijk, altijd fijn als je iets wat je zelf gemaakt hebt lekker wordt bevonden :).
      Hihi ja die voeten van manlief lijken zo enorm klein, zijn ze ook hoor hihi manlief heeft precies dezelfde schoenmaat als ik heb, maat 39 ;). Fijne dagen lieverd! Dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
    2. Oh dat is wel heel klein! Op de foto lijken het net kinder voetjes😉

      Verwijderen
    3. Whahahaha laat hem dat maar niet horen hihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Een mooie avond gewenst en leuke film voor de kerst! Wij hebben vorig jaar een pyama dag gehad op eerste kerstdag. Pietje bell gekeken en heerlijk op de grond aan de salontafel gegeten met de kids. Ongedwongen is zooooo genieten. Dus lekker doen. Knuff Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè zo lekker ongedwongen je kerst vieren. Vandaag wel nog in de weer geweest, maar vanmiddag ook heerlijk genoten van een kerstfilm op tv. Hoop dat jullie er deze kerst ook weer zo heerlijk van kunnen genieten. Dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
  5. Klinkt heerlijk jullie kerstdagen, heerlijk genieten maar 🎄🎅🏼❤️!! Hele fijne kerstdagen, en een mooi geschreven boodschap voor iedereen! Daar kan ik helemaal bij aansluiten ❤️
    liefs Tamara

    Ps.die kerstfilms hou ik toch zó van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja we hebben er inmiddels al heel wat gezien sinds sinterklaas, manlief is een groot liefhebber en we gaan er zeker de komende dagen ook nog een aantal kijken. Geniet van deze dagen! Dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
  6. Hihihihi, weet je wat wij gisterenavond hebben gegeten? Limburgs zuur vlees! Geen knien :-))) Heerlijk!
    Ben we een beetje jaloers op jouw chilllll-kerst.
    Het zal vast allemaal gezellig worden, maar ook druk. Voor mij altijd tropen-dagen. Gelukkig heb ik 'derde kerstdag' vrij :-)))
    Fijne Kerst lieverd!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lekker zoervleis, jammie...daar ben ik gek op. De zoere knien heb ik zelf niet gegeten...maar een lekker stuk biefstuk wat nog over was uit Duitsland ;).
      Ja mijn ouders zijn jarenlang weggeweest met kerst en waren aan het overwinteren in Portugal. Mijn vader geeft er nog steeds niks om en mijn moeder wel, maar die heeft haar eigen manier gevonden en viert het samen met mijn broer en met vrienden.
      Manlief is helemaal niet van kerst...komt denkelijk door het gemis van zijn kids dus vieren we verder helemaal niks of in ieder geval op onze eigen relaxte manier. Zo er is alweer een kerstfilm begonnen...dikke kerstknuffels!

      Verwijderen
  7. Ook heel veel kerstgroeten
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele fijne dagen lief!! Tot donderdag!!!!!!,!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd! Yeahhhh! Nu nog twee nachtjes slapen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ik had een TB aan naar de kerk! :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).