maandag 5 december 2016

Tante Betsy blog Giveaway Monday


Hey girls vandaag is het weer tijd voor een winactie, het is Tante Betsy blog Giveaway Monday!
Yess Tante Betsy girls maar ook Tante Betsy wannabees jullie lezen het goed.
Verderdoor in dit bericht lees je wat je er allemaal voor doen moet.
Een Tante Betsy kadobon ter waarde van € 65 geef ik weg. 
Als je hier niet aan meedoet heb je pech. 
Niet geschoten is altijd mis.
Deze kadobon is geen kattepis.
Doe gezellig allemaal mee.
Met een leuke Tante Betsy foto of wishlist dat is het idee. 
Alle soorten Tante Betsy inzendingen zijn goed. 
Als je nu maar gewoon mee doet. 



Hihi ik ben weer lekker op dreef en moet me inhouden anders maak ik van deze hele blogpost een gedicht. Wie weet worden jullie wel vandaag door de Sint en Piet verwend met een leuke nieuwe Tante Betsy jurk of rokje dan kunnen jullie deze meteen lekker gaan showen. 
Ik verheug me weer op jullie foto's, als je er niet herkenbaar op wilt dan hoeft dat ook niet ;). HIER zie je wat voorbeelden. 


Hoe doe je mee met deze gave blog winactie?
* Het is vanzelfsprekend dat je mijn Tante Betsy blog volgt, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account), of mijn Facebook pagina volgt/liked en/of mijn Instagram account.

* Laat een reactie hier onder deze winactie blogpost dat je mee doet...doe dat meteen als je dit leest girls! Dat is iets waar je niet over hoeft te twijfelen :p. 

* Stuur een Tante Betsy foto/afbeelding/collage naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(at)gmail.com Wel graag eentje die je nog niet met me gedeeld hebt. 

* Je hebt tót 19 december de tijd, maar wacht niet te lang! 

Extra winkansen:
* Ik zou het superleuk vinden als je de Facebook post over deze winactie op je Facebook account deelt. Openbaar is het handigste dan zie ik hem ook ;). 

* Ook heel leuk als je de winactie deelt op je Instagram account, met tags #tantebetsyblog, #tantebetsygiveaway en vergeet niet mijn IG account te taggen @365happytantebetsydresses

* Natuurlijk krijgen actieve volgsters die regelmatig hier een gezellige leuke lieve enthousiaste reactie achterlaten extra winkansen. Dankzij jullie is het een feestje om te bloggen!


De meesten die al vaker hebben meegedaan weten dat het niet gaat om de leukste mooiste foto inzending (ik trek lootjes), maar het is natuurlijk wel leuk als je er iets leuks van maakt en dat hoeft niet altijd een collage te zijn...dat mag wel. 


Het kan ook een foto zijn van je Tante Betsy collectie of als Tante Betsy wannabee je wishlist of ga gezellig jurkjes/rokjes passen in een Tante Betsy verkooppunt en maak daar foto's van. 


Als je dit jaar nog gezellig gaat shoppen in een Tante Betsy verkooppunt, zou ik het leuk vinden om je verhaal, je ervaring als gastblog hier te delen. 
Zo wil ik hier regelmatig een Tante Betsy verkooppunt in het zonnetje zetten en zorgen dat deze leuke stenen winkeltjes blijven bestaan. 
Ik deed al een oproepje in de Tante Betsy Liefde Facebook groep en daar hebben zich al een paar dames gemeld. Leuk ik verheug me er op! 


Lots of love from Susan

58 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi bedrag. Leuk om de actie met Sinterklaas te starten. Die kans laat ik natuurlijk niet voorbij gaan. Ik ga binnenkort creatief aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè Susan, wat leuk weer! Ik doe graag mee!
    Tijd voor meer tante Betsy kleur in mijn kast. Mijn wenslijstje groeit door alle vrolijke dames hier.
    Ik mail je snel!
    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook weer van de partij !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n te gekke actie, natuurlijk waag ik weer een poging! Nieuwe foto volgt spoedig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Susan, hardstikke leuk!! En natuurlijk doe ik weer mee!! Knuffels, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Joepie, weer een gave winactie!
    Wat fijn weer Susan!
    Morgen ga ik weer eens met m'n camera aan de slag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto klaar, ik ga 'm nu insturen, voor geval dat t nog niet duidelijk was :
      Ik doe graag mee ��

      Verwijderen
  7. Ben misschien blond of digibeet. Maar ook mijn zoon weet het niet. Hoe deel ik via instagram?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt gewoon de foto van hier opslaan en dan op jouw profiel plaatsen met die tags erbij.
      Er zijn ook Repost Apps voor ;). Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik doe graag mee! Hoop zo snel mogelijk mijn nieuwe jurk te kunnen showen.
      Sylvia

      Verwijderen
  8. 65 euro is zeker geen kattenpis! Natuurlijk doe ik weer lekker mee!
    Fijne avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al weer een super winactie! Wat gaaf, lief en leuk!
    Ik doe mee, een foto met mijn nieuwe jurkje komt er aan!
    Lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar natuurlijk doe ik mee
    hoe meer tantes in mijn kast hoe beter hoezee hoezee
    Ik zal je weer een nieuwe foto sturen
    en zal het niet te lang laten duren
    Heb alweer en nieuwe favoriet
    oeranja oeranje is wat je dan ziet
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Vlaminck Elke5 december 2016 om 21:37

    Lieve Suzan,
    Natuurlijk doe ik weer mee met deze leuke winactie!
    Groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik ga snel een foto sturen. Ik had al eens een halve jurk gewonnen, wie weet kan ik er nu een hele jurk van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe zeker mee
    Niet geschoten is altijd mis
    Met een nieuwe Tante Betsy ben ik zeer tevree
    Nu maar hopen dat ik niet achter het net vis
    Lieve groet en kus
    Van je jurkenzus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook graag weer mee.Leuk! Nu nog iets leuks voor de foto bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig bedrag Susan! Ik waag ook weer een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke aktie weer Susan! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zal ik de gok weer wagen - om een nieuwe tante Betsy te gaan dragen ?
    Met zoveel dames hier op deze blog - willen we dat gokje wagen toch?
    Dus Brigitte trek iets uit de kast & wees je fototoestel maar weer tot last

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kans, die laat ik niet lopen
    Ik weer al welke jurk ik zou willen kopen
    Mijn inzending komt eraan.
    Even een fotootje maken is zo gedaan,
    Fijn Susan dat je ons zo verwent,
    Geweldig dat je zo gul bent!!
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jasmijn Gerrits-Strijdveen6 december 2016 om 09:12

    Hallo jurkenzus! Wat een leuke actie weer! Ik reageer niet altijd,maar lees met plezier jouw blogs. Dit keer doe ik weer graag mee! Mijn wenslijstje bevat een jurk.... rara,die zie je in mijn foto

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Susan,

    You're the Betsy!
    Eh... the Best!
    Jouw acties
    Zijn beter dan de rest

    Graag doe ik mee
    Maar omdat de tijd in 2016 een loopje met me neemt
    Kan het zijn dat je straks mijn inzending mist
    Vind dat dan niet vreemd

    Liefs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Susan,

    Jaaaa ik doe graag mee!!
    Ik waag graag een kansje voor een nieuwe kerstjurk!
    Want kerst in een tante Betsy is pas echt een feestje!!!!
    Net als het lezen van jouw blog altijd een feestje is!!!
    Groetjes Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, dit is wel een hele gave give away! Tuurlijk doe ik mee! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaaaaaa, natuurlijk n doe ik weer mee. Op mijn collage moet je nog wel even wachten want ik ben druk bezig om bij mijn nieuwe tante betsy shirt een rok te naaien... ik hoop maar dat ik het op tijd klaar heb.....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Maar natuurlijk doe ik mee. Ik ga ff nadenken over de foto. Ik pas mijn jurken namelijk nog niet.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaa! Speciaal voor deze reactie mijn laptop onder het stof vandaan gehaald (op telefoon lukt het niet). Kwebbel regelmatig wel wat op je IG account maar dat is toch anders..Heerlijk om iedere keer je gezellige blog te lezen en het is altijd weer genieten van alle foto's met de mooiste jurkjes! Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: Hihi, moet ik er wel bijzetten dat ik deze keer ook weer graag meedoe he? Dus bij deze!

      Verwijderen
  26. Leuk, ik doe graag mee! ik volg je op Bloglovin, Facebook en Instagram en ga de winactie even voor je delen op Facebook. Ik ga even mijn mooiste Tante Betsy foto opzoeken en naar je mailen :-) Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig heb ik net mijn állereerste Tante Betsy binnen, gekocht via de Tante Betsy Liefde fb site. Tweedehands & als nieuw, dat past altijd! Dus straks even 1van de kids een foto laten maken en dan posten.
    De waardebon gaat in januari mee naar So Much in Heerenveen, die zal ik nodig hebben want ik denk dat ik alles wil..��
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Susan, wat een mooi kado weer, je lijkt wel Sinterklaas! Heb je actie gedeeld, en mijn foto is naar je onderweg. Ben benieuwd wie er een nieuwe Betsy onder de kerstboom vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Natuurlijk doe ik weer graag mee, zo'n kans laat ik niet lopen. De foto komt er aan.
    Groeten, Hennie Rijnders

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik ga weer een poging wagen ! Ik ben in 2 maanden tijd van 0 naar 5 gegaan ��
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag weer mee! Wil graag nog een jurkje in XS!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee Susan,natuurlijk heb uk wel een wens :) een bruine of groene TB, knus, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe weer mee susan! We gaan er weer voor!!! Heb nog genoeg wensen!! Haha
    Knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag weer mee Susan!!! Mooi bedrag! Op mijn verlanglijstje staan nog wen hele reeks tante betsys. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi bedrag Susan! Ik wil graag een keer een poging wagen! Op mijn wishlist staat nog een bruine Tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Susan,
    Ik doe graag mee! Na een gezellige ruilavond met toffe meiden afgelopen weekend, heb ik zeker weer een plekje voor een nieuw tantetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jaaaa!!!! Ook ik ben weer van de partij. En man man man de nieuwe collectie gaat me geld kosten. Hihi...dus een bon zou goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee, gave actie! Mijn TB collectie kan nog wel wat aanvulling gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Susan!
    Wat een super giveaway wederom dit keer, ik doe natuurlijk weer mee! Ik heb nog genoeg jurkjes die ik graag zou willen aanschaffen van Tante Betsy. M'n man herkent de jurkjes zelfs al tussen mijn andere vrolijke gekleurde jurkjes (dit is zeker positief)!
    Ik heb de post gedeeld op facebook en de foto stuur ik zo snel mogelijk.

    Ga zo door met je leuke, inspirerende site! Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe mee met de actie, want het wordt hoog tijd dat ik in een betsy jurkje rondloop! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jaaaa ik doe weer graag mee Susan!! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik.doe.mee!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Toch maar overstag gegaan....Ik ben niet zo origineel maar niet geschoten is mis geschoten ��

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe graag mee met je winactie, maar kan je helaas (nog) geen foto sturen, omdat er nog geen Tante Betsy in mijn kast hangt helaas... Ik moet met mijn kleine budget een tijdje sparen, maar dat er een Tante Betsy in mijn bezit komt dat weet ik zeker! Sinds ik van maat 52 naar maat 44 ben gegaan heb ik mijn voorzichtige stapjes in jurkjesland gezet...en wat vind ik jurkjes leuk! En toen ontdekte ik Tante Betsy! Su-per-leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe op de valreep nog graag even mee.
    Sinds kort een paar kilo's kwijt en moest op zoek naar nieuwe kleding. Kwam Tante Betsy tegen en was gelijk verkocht. Inmiddels 4 van de zomercollectie in de kast maar wat winteroutfits zouden ook erg welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jaaaaa, ik doe graag mee!! Ik heb nog maar drie jurkjes en zou graag wat uitbreiden, hihi...maar wie niet natuurlijk !!
    Vrolijke groetjes voor iedereen van Tamara ��

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi hoi, ik doe graag mee. Tante Betsy is een een heerlijk merk. Ik stuur je per mail een foto van mijn lievelingsjurk.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. JaaaaH! Tuurlijk doe ik mee Susan!
    Ik ben inmiddels verslaafd aan Tante Betsy jurkjes.
    Nu probeer ik via de computer te reageren lukt het nu wel. Met die mobiel ging het dus niet.
    Groetjes, Karen Hoedjes

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Pfff... was even stress!!! Ik dacht dat je tot 19 December je inzending kon insturen en net zag ik pas dat het voor 19 December is! Heb gelukkig nog net voor 12 uur hem ingezonden!
    Heb het de laatste tijd echt giga druk gehad, dus geen tijd voor blog, Facebook en Instagram. Niet alleen die van jou, maar eigenlijk alles en iedereen!
    Hoop het in het nieuwe jaar weer een stuk rustiger te krijgen.
    groetjes, Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Eens kijken of het nu werkt ;)
    Super leuke actie. Heel veel succes iedereen!

    Groetjes,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.