woensdag 7 december 2016

Social media influencer Wednesday


Hey girls ik kwam pas de term 'social media influencer' tegen en bedacht me dat ik dat toch eigenlijk ook wel ben met mijn Tante Betsy blog. 
Ik probeer om mijn blogposts niet te laten klinken als een commercial, maar dat lukt niet altijd als ik ze achteraf nog eens doorlees ;). 
Ik probeer om er gewoon een gezellig kletsblog van te maken, een plek waar je je thuis voelt tussen de andere Tante Betsy girls. 


Zoals gisteren dat ik de leuke kortingsactie deel van Urban Hippies, dan denk ik niet 'oh laat ik reclame maken voor die leuke hip pockets'. 
Maar meer van 'hey girls loop deze actie niet mis' als je ook zo'n hip pocket zou willen of op je kerstwishlist hebt gezet (die je natuurlijk ook als schoudertasje zou kunnen gebruiken). 


En natuurlijk show ik hier jurkjes van Tante's nieuwe collectie.
Van deze collectie heb ik een vijftal jurken zelf gekocht (bij Tante en ook bij Tante Betsy verkooppunten) en ik heb er inmiddels ook een heel aantal van die lieve Tante gekregen. 
Doordat ik ook van Tante jurkjes krijg kan ik op mijn beurt dan wel weer zo af en toe een leuke winactie doen, met een jurk die ik niet meer draag of een nieuwe jurk die niet helemaal mij is. 


En ja jullie hebben vast in de gaten dat ik opeens schrijf over de ZOO Adventure laarzen. Maar het is niet zo dat ik ZOO Adventure nu als mijn nieuwe sponsor mag benoemen. Ik heb alle drie de laarzen zelf gekocht, ja je leest het goed drie paar...de roze op marktplaats, de azuurblauwe bij Diezijner en de rode die heb ik bij ZOO Adventure zelf gekocht.
Maar ik heb wel een leuke korting kunnen bedingen :). Dus voor mij is dat toch een soort sponsoring en tsja als ik nu eenmaal ergens verliefd op ben schreeuw ik dat van de daken ;). En ik ben nu eenmaal verslaafd aan laarzen :D. 


Sommige mensen in mijn omgeving hebben wel eens zoiets van 'hey heeft ze alweer een gratis jurkje' of oh krijgt ze haar tassen ook gesponsord?!
En wellicht denken jullie wel dat ik alles gesponsord krijgt. 
Nee girls niet alles dat ik deel is gesponsord, mijn De Kunstboer tas heb ik zelf gekocht (ik mocht voor mijn blogverjaardag wel een tas weggeven en mijn eerste tas heb ik wél gesponsord gekregen). 


De RJ Bodywear items heb ik ook zelf gekocht (die dan wel ook weer met een leuke korting in ruil voor een review...oh ik moet toch echt even tijd maken voor de onderjurkjes review). 


De Apollo panty's die ik zelf kreeg van Sokken-online is nog geweest bij de jurkjesdag in februari ;). 
Maar ik heb jullie al een aantal keer blij mogen maken met een leuke winactie...dus het draait bij een sponsoring voor mij echt niet erom dat ík alles gratis krijg, ik vind het ook leuk om met jullie te delen en te geven!


En daarnaast ben ik dus minstens twee uur per dag bezig met een blogpost, met mijn blog...maar vaak ook veel meer uurtjes met contacten onderhouden etc etc. 


De 'reclame' die ik maak is ook vaak voor kleine bedrijven. Tante Betsy is geen groot concern, De Kunstboer ook niet, Urban Hippies, Sokken-Online...ga maar zo door. 
Er werken vaak maar één enkele of enkele mensen achter de schermen. In de Duitse webshop van ZOO Adventure bleek ik contact te hebben met een Nederlandse ;). 
Net zoals dat ik de Tante Betsy verkooppunten graag in het zonnetje zet, kleine stenen winkels met hardwerkende dames. 


Ik vind het in ieder geval leuk hoe mijn Tante Betsy blog gewoon lekker rustig groeit (dus vertel gerust over dit blog aan andere Tante Betsy girls), altijd leuk om van 'nieuwe' Tante Betsy girls te horen en te zien dat er weer nieuwe dames mee doen aan de winacties en ik hun Tante Betsy foto's mag delen. 


Vandaag heb ik by the way Dress Bibi Flora Blue aan met mijn Sweatvest Lotte Jeans als vest. 
Ik draag een Apollo panty Jolly Green (nu legging) met mijn azuurblauwe ZOO Adventure laarzen en oh ja ik heb mijn blauwe Urban Hippies Hip Pocket om.  

Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. Oooohhhh.... Drie paar van die heerlijk kleurige laarsjes... bofbips! Super gaaf! Staat je goed!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa als ik eenmaal verliefd ben ga ik los. Ik bestelde de Fuchsia in de Duitse webshop van ZOO Adventure (maar moest een aantal weken wachten totdat ze weer geproduceerd waren) en kwam toen opeens de roze tegen op marktplaats. Besloot dan toch maar voor de rode te gaan bij ZOO Adventure en inmiddels dan ook met een leuke korting (als een soort sponsoring). En tsja toen reageerde Diezijner dat ze er in de sale hadden en die blauwe tsja die stonden ook hoog op mijn lijstje. Nu maar nodig spullen op MP plaatsen om mijn saldo weer positief te laten worden whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Het is ook superleuk om elke dag je blog te lezen. Die kleurige laarzen zijn echt te gek, ben zelf ook gek op kleur. Alleen jammer dat er geen hak onder die mooie gekleurde laarzen zit. Reclame maken voor al die leuke bedrijfjes is toch niet erg, zo weten we gelijk waar we al die leuke dingen kunnen halen! Ik hoop dat je nog lang doorgaat met je blog.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja bij jou had ik dat gelezen over die hak, ze zijn niet helemaal plat hoor en hebben wel wat hak. Zal straks eens meten ;). Oh ja hoor ik ben nog wel heel lang van plan Tante Betsy verslaafd te zijn, het is ook gewoon te leuk allemaal. Ergens in februari of zo komt er misschien dan toch eindelijk ook nog een Tante Betsy dag (niet door mij georganiseerd hoor) dus leukkk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Die laarzen zijn heel leuk, staat je goed! Leuke foto's weer.
    Groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er mooi uit. Ja toch werkt het wel zo als jij beschrijft. Al die mooie merken en winkels kende ik nog niet voor jouw blog. Maar nu. Er hangt een hip pocket aan mijn schouder. En die leuke roosjes van Urban Hippies die ik tegen kwam op de website heb ik ook. De armbandjes zijn ook uber gaaf. En zo weet ik ondertussen een heleboel mooie dingen te vinden dankzij jou. Niet helemaal goed voor mijn portemonnee maar ja. Ik ben dol op mooie dingen, dus ik neem je niets kwalijk 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja zo werkt het inderdaad hihi, maar op jullie beurt zorgen jullie ook weer dat ik me bedenk van hey dat is toch wel een hele gave jurk of laarzen of clogs (als ik jullie foto's krijg en deel) hihi. En het is toch gewoon fijn om te weten waar je van die gave kleurtjes panties/leggings kan kopen. In de meeste winkels in ieder geval niet (als het niet in de mode is dat jaar). Dus yihaaa voor al die leuke online shops die wel voor kleur gaan en voor dat geweldig leuke merk dat er voor ons bijzondere vrouwen is. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Weer zo'n mooi paar laarzen, geweldige kleur. Dat je 'reclame' maakt, stoort mij niet en dat je sommige dingen gratis krijgt ook niet. Zo zijn we op de hoogte en jij bent per dag ook veel tijd kwijt aan dit blog. En hier en daar geef je nog eens wat weg met je leuke acties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo leuk ook dat de merken of shops waar ik regelmatig iets over deel ook mee doen aan leuke winacties. Met mijn blogverjaardag was het een groot feestje en hoop dit zeker nog eens te kunnen doen. Dus laat die Tante Betsy liefhebsters ook maar allemaal hierheen komen zodat ik nog meer leuks voor jullie kan doen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hè Susan,
    Ik lees nu een paar weekjes mee een word vooral lekker vrolijk van al vrolijke spulletjes die je aan prijst!
    Volgens mij ben je gewoon enorm enthousiast en gedreven. En dat weet je positief over te brengen. Echt heel leuk!
    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief, ja je slaat de nagel op zijn kop. Als ik ergens mega enthousiast over ben schreeuw ik het van de daken. Zoals ook van de zomer de bandelettes. Zo blij dat ik na jarennn van alleen maar leggings nu met blote benen onder een Tante Betsy jurkje kan, dat is gewoon goddelijk vooral voor een warmbloedige dame als ik hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Het is gewoon een hardstikke leuk blog, met heel veel tips, zelf kom je soms niet achter de sites van de kleinere winkels, werkt heel inspirerend voor mij, groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Fijn om te lezen. Oh nu moet ik me nodig klaar gaan maken voor mijn werk en onder de douche gaan springen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. 3 paar! Wow, je bent nog sneller dan het licht haha! Lekker toch dat je af en toe iets gratis krijgt! Ik weet zeker dat door jouw blog Tante Betsy het een stuk drukker heeft gekregen dus vind ik dat je het ook verdient. Je stopt er tenslotte dagelijks veel tijd in en daar genieten we allemaal van! Iedereen blij dus😘
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh, ik ben jaloers op die heerlijke laarzen(maar misgun het je niet hoor ��)
    Super die blauwe!
    Wat een heerlijke kwebbelblog weer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik liep laatst in Haarlem en zag een paar roze Zoo adventutes in de etage staan - een paar dagen daarvoor had jij ze voor het eerst geloof ik laten zien op de Jurkenzusjes site . Dus ik dacht : verhip dat zijn die laarzen van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou laarzen! Ik ben weg van de blauwe, uiteraard! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeps reageer ik met mijn man zijn account! Haha XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat donkerblauw staat je prachtig! En je blog herinnert me dat ik nog een foto mag sturen. Morgen dus maar weer eens een Betsy aan. Was wat lui met kleden omdat te veel te doen:dan hijs ik me vaak in een spijkerbroek. Maar morgen weer eens wat aandacht voor jurkjes ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie en lees jouw blogs niet als overdadige en irritante reclamespots!
    Je helpt inderdaad kleine bedrijfjes aan naamsbekendheid en daarvoor mag je toch best iets voor terugkrijgen?! En je helpt juist ons om tips te geven en deelt zelfs door jouw winacties! Dus, hebben wij daar ook profijt van! ;)
    Jij hebt meer voor anderen over, dan dat jij er zelf zonodig beter van moet worden. Dat is absoluut niet jouw instelling! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).