vrijdag 23 december 2016

My Xmas breakfast OOTD Friday

Hey girls ik had eigenlijk een wat uitgebreidere blogpost willen posten vandaag, maar we gaan onverwachts uit eten in Duitsland, dus dan maar snel een blogpost typen en alleen mijn Dress Ola Flora Red outfit laten zien. 


Vanmorgen had ik op mijn werk kerstontbijt en ik koos deze mooie Tante Betsy jurk uit. Dress Ola Flora Red, prachtige combinatie van een mooie heldere kleur rood met roze bloemetjes. 
Ik kreeg weer een mooi levensmiddelen kerstpakket mee, normaal komt mijn 'chauffeur' me dan ophalen, maar die moest vandaag werken dus dan maar de doos openmaken en over mijn twee fietstassen verdelen ;). 


Ik draag er de RJ Bodywear onderjurk onder en een rode thermopanty (nu legging, ik knipte er de teennaad uit ;)) en mijn rode Tante Betsy laarzen. 


Zo lieverds ik ga ervandoor! Dikke knuffels! En morgen ben ik er ook gewoon weer ;). 

Even wat anders aan gedaan, het is daar soms erg warm ;). 

Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en een fijne avond !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :D. Mijn avond outfit heb ik er later nog even bijgevoegd hihi. Kon het niet laten ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Thanks het was weer heerlijk! Ja ik ben gek op rood, mijn lievelingskleur samen met roze :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Je rode jurkje vind ik je fantastisch staan.
    Ik wens je een gezellige avond in Duitsland en tot morgen😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ik ben er ook erg blij mee :). Tot straks! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Die rode jurk is prachtig! Hoop dat je een leuke avond hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa het was een hele gezellige avond. Omdat we daar stamgasten zijn en het maar een kleine Imbisstube is, is het heerlijk praten met iedereen die er is. Normaal gaan we 's zaterdags maar hij is vanavond dicht hihi en wij hebben natuurlijk ook kerstfeest met dochterlief ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Dat klinkt als een heerlijk uitje! Mooi die rode tante Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).