zondag 4 december 2016

It's a beautiful outdoor day Sunday


Hey girls vandaag was het prachtig weer en ben ik heerlijk even het bos in gegaan. 
Ik wilde mijn nieuwe ZOO Adventure laarzen eens lekker in het bos uittesten...nou ja ik wilde gewoon lekker gaan genieten van het mooie weer. 



Terwijl ik liep door het bos bedacht ik me dat ik vroeger van mijn vader nooit zo het bos in had gemogen met een knalrode jas aan en met roze laarzen. 
Wie bedenkt zich dat nu...in het bos moet je lopen met schutkleuren aan...bruin en groen dat waren de kleuren waarin ik me moest hullen. 



Gelukkig ben ik al heel wat jaartjes eigen baas en ben ik harstikke blij met mijn roze outdoor laarzen en mijn knalrode Danefae softshell jas. Yes this is me and it's always been me, ik word vrolijk van vrolijke kleurtjes en ben superblij dat ik nu een fatsoenlijk paar laarzen heb om mee het bos in te gaan. 
Heerlijk toch om deze laarzen met mijn Tante Betsy jurkjes te kunnen combineren. 


Ik maakte wat foto's in het bos, een selfie maken dat is niet mijn sterkste kant...maar mijn mobiele strategisch op een boom neerzetten en met de timer foto's maken dat kan ik dan wel weer. 


Gelukkig was het heerlijk rustig in het bos, ik geniet er altijd enorm van om gewoon in alle rust door het bos te lopen zonder iemand tegen te komen. 
Vooral toen ik een kleine fotoshoot aan het doen was, niks fijners als je dat kunt doen zonder pottekijkers. Zo kan ik ook nog even laten zien dat ik Sweatvest Lotte Jeans aan heb als jurk ;). 




Deze kleine bandiet kwam ik wel tegen samen met haar baasje ;). 


Ik moet jullie trouwens wat bekennen, er is nog een paar ZOO Adventure laarzen onderweg. Jaaa ik ben errug, ik kon me niet inhouden en och ja dat vraagt gewoon om meer spullen op marktplaats te zetten :). 
In de webshop van Tante Betsy verkooppunt DIEZIJNER te Groningen heb ik een paar blauwe ZOO Adventure laarzen gescoord. 
Ze zijn daar in de aanbieding voor €150, dus als €200 je teveel was kun je daar een paar scoren voor minder.


Én ze hebben deze week ook de Clumpy's in de aanbieding, 20% korting, vanaf vandaag tot 11 december. In de winkel hebben ze nog meer keuze lees ik. Maar bestellen via hun webshop gaat ook heel eenvoudig ;). En je krijgt er een paar kniekousen bij lees ik :). 


Zo girls ik ga er weer vandoor...ik ben lekker aan het relaxen met manlief en ga zo wat eten klaar maken. 

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Haha, leuk die foto's in het bos. Ik zie het al voor me voordat je een foto neemt kijk je eerst om je heen om zeker te zijn dat er niemand is en dan ga je los 📸
    Oh die blauwe laarzen vond ik al gelijk zo mooi van kleur! Ja Susan, het is een feit. Je bent inderdaad erg! Maar, ik geef je groot gelijk, als het je blij maakt, zeg ik, gewoon kopen😘
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja er was een reactie op Facebook van Diezijner onder mijn blogpost en ik zag al meteen die blauwe laarzen in mijn maat. En tsja heb me een hele dag ingehouden, maar gisteren dan toch gewoon hup in het winkelmandje gegooid en naar de kassa gesjeesd voordat iemand anders met ze er vandoor kon gaan whahaha. Ja niet alleen verslaafd aan Tante Betsy jurkjes maar ook aan laarzen :D. En deze zijn gewoon helemaal superrr :).
      Jaaa inderdaad iedere keer even kijken of ik nog steeds alleen was, op de timerknop duwen en gaan staan poseren whahaha. Het was echt heerlijk in het bos en heb genotennn. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hardstikke leuk die foto's in het bos, enig toch, knuffels Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja gelukkig was ik er alleen...whahaha. Het was wel handig als manlief was mee gegaan, maar die was vandaag een beetje lui en werkt al iedere dag buiten in weer en wind...dus lekker alleen gegaan en dan moet je inventief zijn hè als je foto's voor op je blog wilt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Leuk, leuk die foto's. Jas op een boom. Haha. En heb jij ook kniekousen bij de laarzen? Ze zijn zooooooo leuk. Ik zag ze laatst. Prachtig onder een Tante Betsy. Ben benieuwd naar je nieuwe laarzen. Zijn deze die je nu hebt lekker warm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geen kniekousen bij de laarzen realiseer ik me nu. Heb ze dan ook zaterdagavond gekocht vóór die actie. Maar draag toch geen kniekousen hihi en als ze erbij hadden gezeten dan had ik ze hier weggegeven ;). Knuff!
      Oh jaaa ik vind ze lekker warm, maar zijn geen moonboots :D.

      Verwijderen
  4. De bosfoto's zijn erg leuk geworden maar ja dat kan ook niet anders in zo'n leuk outfit ;-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het was echt heerlijk en zo leuk om eens foto's in het bos te maken. Met een fotograaf erbij was wel mooier geweest, maar je moet roeien met de riemen die je hebt hè ;) hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie foto's. Juist leuk dat je lekker knalt tussen al dat bruin. Zijn jouw laarzen nou eigenlijk echt buitenlaarzen of draag je ze de hele dag door?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn echte buitenlaarzen, ik draag ze nu gewoon de hele dag door. Met dit weer ga ik namelijk te snel op mijn gezicht met gladde cowboylaarzen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. leuke foto's. Heerlijk toch ff alleen in het bos. En die knalkleuren mogen gewoon hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè en ja ik vind dat dat gewoon kan...mijn vader zal daar hele andere gedachten over hebben :p. Knuff!

      Verwijderen
  7. Dat was de perfecte dag om je lekkere laarzen uit te proberen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa zalig dat prachtige weer. Maar moet ze ook echt eens gaan proberen met slecht modderig en nat weer en dan afspoelen met water. Spannend! Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat een leuke foto's. Kan me voorstellen dat het fijner is foto's te maken als niemand kijkt, ha ha. Liepen je laarzen lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha dat staat zo stom als je daar op een neer aan het lopen bent naar een boom (om op de timer knop te drukken ;)) en dan weer snel terug en in een pose gaan staan of aan een boom te hangen of de lucht in te springen hihihi. Ja het was me wel een fotoshoot ;). Knuff!

      Verwijderen
  9. Ik kan opeens weer reageren op jouw blog vanaf mijn telefoon, fijn!!!!

    Zo gaaf je laarzen! Ik twijfel / denk ook om ze te kopen voor met de hond... maar 150,- euro is goedkoper, maar nog steeds best veel geld.....
    Maar t staat supergaaf!!!
    Groetjes Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazekers is dat een hoop geld, maar dan heb je ook wel wat. Ik koop zelf altijd kwalitatief goede schoenen. Ik doe jaren met mijn schoenen en laarzen, op de allereerste plaats omdat ik er zoveel heb. Ik zal ook nooit snel een paar schoenen helemaal oplopen, ik wissel regelmatig af. Maar mijn schoenen zijn veelal helemaal van leer dus €200 voor zo'n paar bijzondere outdoor laarzen vind ik zelf een nette prijs.
      Je ziet vaak in schoenenwinkels ook laarzen voor iets weiniger en die zijn helemaal niet zo goed van kwaliteit. Of men zegt leer, maar daar hebben ze bij de produktie dan naast gelegen ;) hihi net zoals de 'leren' riemen tegenwoordig, de kwaliteit is vaak een aanfluiting meer karton als leer en als is het een heel dun laagje.
      Als je ergens nog een echte leren riem kunt kopen weet je wat je ervoor kwijt bent ;). Knuff!

      Verwijderen
  10. Hahaha wat een geweldige fotoshoot!!! :D
    Die ZOO Adventure laarzen zien er erg leuk, vrolijk en comfortabel uit! :)
    Erg fijn om mee in het bos te lopen!
    Die jas staat je ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).