donderdag 17 november 2016

Tante Betsy dresses For Sale Thursday


Hey girls daar ben ik weer vandaag had ik mijn andere nieuwe jurk aan waar ik weer mega blij mee ben. Dress Bibi Cornflower Green met een mooie petrol kleur en yess deze jurk is helemaal mij. 


Nu vertelde ik gisteren al dat er ook een Tante Betsy jurk is die ik ga verkopen op Marktplaats. http://www.marktplaats.nl/verkopers/23394194.html (de links werken niet en ik krijg ze niet zo 123 aangepast dus dan even mijn marktplaats account link ;)). 
Van de opbrengst koop ik een Tante Betsy kadobon en zo kan ik weer een leuke winactie doen op mijn blog.
De laatste is al weer eventjes geleden...ter ere van mijn één jarig blogverjaardag. 
Maar welke jurk is dat dan?! Dress Bibi Flora Green in maat L. 
De kleur is niet zoals op de Tante Betsy foto, maar legergroen met lichtblauwe bloemen. 


Hier kun je zien hoe hij mij staat en in de marktplaats advertentie (link klopt niet) zal ik even de afmetingen erbij zetten. Doe een goed bod (als je geïnterresseerd bent) want hoe meer hij opbrengt, hoe groter het bedrag van de kadobon die hier te winnen is. 


Maar dat is niet de enige jurk die ik ga verkopen, ik ga ook een jurk van de wintercollectie 2015/2016 verkopen. Een doorknoopjurk die ik weinig aangehad heb, in nog heel mooie staat. 
Dress Ollie Green ook in maat L .(de link klopt niet van de jurkjes).  
Kijk op mijn marktplaats account; http://www.marktplaats.nl/verkopers/23394194.html deze link is correct :). 


Het lijkt me leuk om van de opbrengst van deze jurk, een winactie te doen op mijn Facebook pagina.  
Zodat ook girls kunnen meedoen die moeite hebben om hier te reageren. 
En ik zou het ook leuk vinden als meer Tante Betsy girls me weten te vinden, dus ik kan wel wat reclame gebruiken. 


Dankjewel voor jullie leuke enthousiaste reacties op mijn leuke nieuws van gisteren. Ik verheug me er enorm op!

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Het houdt maar niet op. De verassingen blijven maar komen. Joepie, laat maar komen. Ik hou er van. Ik zag je advertenties al op marktplaats. Succes met de verkoop. Ik heb nu officieel beslist om te wachten op die prachtige bloemenzippy van het voorjaar. Daar ben ik nou helemaal verliefd op. Dus mijn bon wacht nog even op een jurk. Laatst een andere jurk, met capuchon en zip, die niet meer op de website stond gekocht bij Holy Cow in Deventer. En nu maar dromen van al die mooie bloemenzippy's. ❤❤❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wacht jij maar lekker op die bloemen zippiesss. Volgens mij gaat er ook een zippie komen in zo'n floral print waar ik eens een overzicht foto van plaatste. Oh ben ik wel heel benieuwd naar die jurk bij Holy Cow dan...capuchon met zip...een hoodievest zeker? Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ja is een hoodyvest. Maar hij kan aan de onderkant niet open. Rode touwtjes. Foto volgt gauw een keer.

      Verwijderen
  2. De groene jurk doet inderdaad niet zo veel met je, die ander is zoveel te leuker.
    De ollie green gaat bij mij ws ook op mp,zou liever de blauwe uitvoering willen hebben.
    Maar nu nog niet hoor, wacht nog wel eventjes ;-)
    De bibi grey lijkt me ook leuk maar die heb ik geloof ik nog niet gezien bij iemand.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hilde en Esther hebben de Grey versie volgens mij, wel het Mila model ;).
      Ja Flora Green doet idd niets voor me, Cornflower Green staat me zovele malen beter hihi.
      Ja de Ollie blue die gaat dan ook niet weg, die vind ik nog steeds veel te leuk ;). Maar ik snap dat je keuzes moet maken hihi, valt vast allemaal vanzelf op zijn plek. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Mooi die Cornflower Green, staat je goed. Winactie is natuurlijk altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè heerlijk weer zo'n prachtjurk erbij, wat ben ik toch een bofbips met zo'n lieve tante. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Joepieeeee altijd leuk winacties. Wat staat de cornflower je prachtig zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa leuk hè, nu maar hopen dat er leuk op geboden wordt. Dan kan ik er ook weer mooie winacties van maken. Ennuh thanks ben er ook erg blij mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Succes met de verkoop!
    Oh, Bibbi flora green ziet er in het echt heel anders uit van kleur. Ik zat nog te twijfelen om die kleur te kiezen ipv dress ola flora bleu. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Zo zie je maar dat je eigenlijk de jurken in het echt moet zien.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij ziet er heel anders uit als op het plaatje hè. De blauwe versie staat me wel mooi hihi. Heb nu toch maar even de advertenties aangepast, ik had vergeten 'Tante Betsy' erbij te zetten in de advertentieregel...so blonde :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Zal ik nou eindelijk eens meedoen met zo'n ontzettend leuk georganiseerde actie van ons aller Susan?
    Susan ik vind je heel creatief met je blog en je acties. Ik vind ook jouw enthousiasme heel aanstekelijk en daarom doe ik nu eens mee! Die leuke dress Ollie Green, daar ben ik weg van. Hij staat je eigenlijk erg leuk, je hoeft m niet weg te doen! Het is de bedoeling dat ik nu ga bieden via MP? Groetjes van TB loze Pauline (jurkenzusje)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi de winacties moeten nog komen. Eerst de jurken verkopen :). Maar als je zo'n jurk zou willen kopen kun je mee bieden, máár om een kans te maken op een Tante Betsy kadobon moet je nog even geduld hebben hihi. Leuk om hier wat van je te horen Tante Betsy wannabee :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. & daar is de volgende win aktie al weer - daar kan de Staatsloterij niet tegen op ! :)
    Ik hoop voor jou dat de jurk veel opbrengt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi het was al weer even geleden...maar meteen maar weer twee...tenminste hoop dat ik ze allebei snel verkocht heb voor een leuk bedrag ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere meningen dat de nieuwe jurk je zoveel beter staat. Ik heb niets aan maat L en wens je dus succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die cornflower staat veel mooier qua kleur bij je ook! Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond de groene flora qua kleur ook tegenvallen. Bij jou doet de kleur ook niet veel. De cornflower staat je veel mooier. Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik loop weer eens heerlijk achter met blogs lezen :-(
    Hoop toch wel dat dit weer een keer gaat veranderen.
    Maar.... deze heb ik dan toch op tijd meegekregen om een bod te plaatsen :-))
    Het is wel een beetje een risico; mijn 'vanzelfsprekende L' is nu niet meer vanzelfsprekend.
    En... ik hoop dat het groen mij wél staat... :-)))) Daarom is mijn bid ook echt het uiterste bod :-))
    Veel,succes meis!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).