zaterdag 5 november 2016

Surprise surprise Saturday


Hey girls oh wat is het alweer een heerlijke ontvangdag! Het is vandaag dag 5 van Geefmaand November :). 
Gisterenavond na het posten van mijn blogpost besloot ik mezelf te verwennen met een van de nieuwste hip pockets van sponsor Urban Hippies. Pine Blossom leek me wel een leuk heuptasje welke ik met veel Tante Betsy's kan combineren. 


Altijd mooi om een kleine ondernemer te steunen, dus ik besloot dat ik zo'n groter heuptasje goed kon gebruiken, vooral omdat ik mijn heuptasjes dagelijks gebruik en er veel plezier van heb. 
Ik zette mijn pc aan en gebruikte de speciale 15% kortingscode voor de allernieuwste hip pockets en zag dat ik nóg een kortingscode kon gebruiken (ik ben namelijk een lieve klant ;)), samen goed voor €5,99 aan korting...mooi toch! Let op vandaag is de laatste dag dat je die 15% kortingscode kan gebruiken!


Wat bleek nu...ik zag het berichtje pas net even voor twaalf uur voor het slapengaan...Femke had me gisteren ter verrassing diezelfde hip pocket gestuurd whahaha. Zo lieff!
Ik heb ervoor gekozen om het geld te laten terugstorten ipv te kiezen voor Teal Berries. Ik wacht wel op een roze hip pocket die er in 2017 komen gaat.
En ik steun Urban Hippies natuurlijk ook door over deze mooie hip pocket te bloggen ;). Dankjewel lieve Femke, ik ben er heel blij mee!
Zoals jullie hier kunnen zien zijn deze nieuwe hip pockets een maatje groter. En natuurlijk kun je deze tas ook als schoudertas gebruiken ;). 


Ik ben meteen eens even gaan kijken bij welke Tante Betsy jurken ik de Pine Blossom mooi kan combineren en wow dat zijn er best veel. 
Ik deed mijn Dress Ola Bouquet Green even aan om de tas te showen, maar om alle 8 aan te gaan doen dat was me net wat teveel werk...en maakte wat close ups (de tas lijkt legergroen bij bepaalde jurken maar is dat niet!). 


Vanochtend heb ik heerlijk genoten van qualitytime met manlief. 
En net voordat hij naar de garage vertrok om te gaan klussen aan onze auto zag ik een mailtje, yihaaa ik heb twee vrijkaartjes gewonnen voor de verzamelaars jaarbeurs in Utrecht komend weekend! 
Ik ontdekte het blog en de winactie van Retro Sonja via een bloggers Facebook groep en toevallig had manlief pas aangegeven interesse te hebben in die beurs. 




Vroeger, heel vroeger, als tiener ben ik er ook een aantal keer geweest...ik kom uit een verzamelaarsfamilie ;). 
Leuk om deze nu eens samen met manlief te gaan bezoeken, heerlijk genieten van al dat moois en ons natuurlijk helemaal suf lopen...er zijn 2000 stands... En natuurlijk ga ik er een gezellige blogpost over schrijven :). 


Zo girls nu snel mijn blogpost de lucht in gooien, we gaan dadelijk alweer naar Duitsland waar we ons lekker laten verwennen met heerlijk eten. Heb een mooi weekend! Dikke knuffels!

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Mazzelaar! Het is je gegund hoor. Eetse in Duitsland. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief ! dat je het tasje heb gekregen, staat goed bij de jurkjes.Heb je de nieuwe armbandjes en ketting gezien, ook leuk!
    Wat leuk dat je die kaartjes heb gewonnen want ook ik weet hoe leuk snuffelen is :-)
    Fijne avond in Duitsland.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief hè?! Hij is mooiii. Jaa ik heb de nieuwe sieraden ook gezien, heel mooi die love armbandjes, maar heb zelf edelstenen kralen liggen dus heb me ingehouden hihi.
      Ja te leuk dat ik die vrijkaartjes heb gewonnen, zit me nu net te bedenken dat ik anders eens lekker naar goedkope treinkaartjes kan kijken...kunnen we lekker relaxed met de trein...dat zou ook een leuk kado zijn voor manlief ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. wat leuk al die cadeautjes, welverdiend!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een echte bofbips ben ik :D. En ook zo leuk dat ik dat boek won voor jou en dat jij het weer mag doorgeven. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik vond het tasje ook zo leuk, helaas niets gewonnen, maar ik heb ook gebruik gemaakt van de korting. Nu heb ik in ieder geval al een sinterklaascadeautje voor mezelf!! Mijn eerste hip pocket. Leuk om te zien waar het overal bij past!

    Groetjes van Thea B>

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super slim van je dat je van de korting gebruikt hebt gemaakt nu je niks gewonnen had. Ik zag zelfs dat de kortingsactie verlengd was, zo lieff.
      En inderdaad een mooi sinterklaaskadootje voor jezelf, geniet ervan! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Heerlijk om zo verwend te worden.
    Dat maatje groter van tasje lijkt me wel fijner. Zeker als je een grotere telefoon hebt.
    Fijne avond en lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk is dat hè?! Mijn iPhone 6s past wel in de tasjes, maar bij de Porto clover gaat het net iets minder goed dus ja heel fijn zo'n groter tasje alhoewel ik toch ga proberen om er niet nog meer in te doen hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Wat een verwennerij zo'n grotere hip pocket. Lijkt me heel handig, soms past niet alles wat ik wil meenemen in de kleine.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja dan is het wel heel handig hè zo'n grotere hip pocket. Heb er eens speciaal een kleinere beurs voor aangeschaft zodat die ook mee kon. Maar zo'n maatje groter is zekers handig. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry maar stond een hele dikke taalfout in 😄

      Verwijderen
  8. Leuk dat je gewonnen hebt! Past bij mijn credo wie goed doet goed ontmoet. Geloof ik heilig in.
    Haha en de Hippie op de Ola is bijna pick pocketproof! Hij versmelt met de jurk.
    Ik ga vandaag maar eens wat jeans stoffen wassen 😉. De jurk Vera had ik eerder al en die gaf ondanks twee keer wassen met azijn nog goed af. Stond ik met blauwe handen op mijn middelbare school reünie 😂😂
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja inderdaad die hip pocket verdwijnt in mijn jurkjes motief whahaha. Geniet heerlijk van je prachtige jeansjurken, je gaat er vast veel plezier van hebben. Whahha ik zie het al helemaal voor me met je blauwe handen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Heerlijk om zo je weekend te beginnen! De jurk (en tas) staan je goed. Ik zal ook weer eens rondsnuffelen bij Urban Hippie, ik heb er al mooie armbanden en oorbellen vandaan. Een tas gaat er ook nog wel komen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je al eens eerder kocht bij Urban Hippies of kocht je het in een leuk winkeltje, daar kom ik haar spulletjes ook weer tegen...te leuk! Ik vind ze zo handig en gebruik ze bijna dagelijks. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).