zondag 20 november 2016

Stormy Sunday

Hey girls vanmiddag ging ik even op de foto in mijn Outfit Of The Day (OOTD).
Ik heb vandaag doorknoop jurk Dress Ollie Blue aan (die is van de wintercollectie 2015/2016) en deed er een roze top bij (Zeeman) met een zwarte thermolegging (volgens mij bij de KiK in Duitsland gekocht) en mijn roze Tante Betsy laarzen (nieuw gekocht op MP). 


Omdat ik meestal foto's maak met de timerfunctie van de camera op mijn iPhone (ik zet hem op een statief), maakt hij tien foto's achter elkaar. 


Ik selecteer daar altijd de beste uit (deze hierboven is van de tweede fotoshoot ;)), meestal lijken ze heel veel op elkaar maar deze keer niet whahaha... 


Stormy Sunday vond ik wel een grappige titel voor bij deze blogpost en deze 'stormachtige' foto's, vooral omdat het vandaag goed stormt in andere delen van ons land. 


Er wordt leuk geboden op Dress Ollie Green, dat wordt een mooi bedrag voor de Tante Betsy kadobon winactie op mijn Facebook pagina
En ja deze jurk staat me ook goed hoor, maar blijft in de kast hangen én ik vind het leuk om ook een tweede winactie te kunnen doen :). 


De biedingen op Dress Bibi Flora Green blijven steken zag ik, ik had op een hoger bedrag gehoopt. 
De jurk kost €79,95 in de webshop van Tante Betsy en deze jurk is gewoon helemaal nieuw. 
Ik wacht nog even af...de opbrengst voor die jurk wordt een Tante Betsy kadobon winactie hier op mijn blog. 

Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hihi ik vond hem wel grappig om zo eens te delen. Het leven van een Tante Betsy fotomodel whahaaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Oh yess ik zie opeens biedingen op dress Bibi Flora Green, leukk! Yihaa binnenkort krijg ik weer allemaal leuke foto inzendingen. Nog een fijne avond! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een stormachtige zondag hier aan de kust. Dat zorgt dan wel weer voor andere foto's. Leuk met die wapperende haren, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja dat levert zeker hele bijzondere plaatjes op. Dat was helemaal een bijzondere en uitdagende fotoshoot geweest met zand tussen de tanden...whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik vloog vandaag bijna van de snelweg in mijn Tante Betsy outfit. Geen ootd kunnen maken maar de combinatie doe ik nog zeker wel een keer aan. Was na trotsering van het weer trotse getuige van het behalen van diploma A door mijn nichtje van 5. Daar moet ik als lievelingstante toch echt bij zijn! Nu al in bed want volgens mij krijg ik ook nog de griep 🙄. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat een lieve tante, ja dat verdient weer extra bonuspunten :). Hopelijk zet het niet door, heel veel beterschap! Zorg maar goed voor jezelf zo goed als je kan. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Nou nou wat een storm. Lekker binnen gebleven vandaag en mij creatief vermaakt😄
    Leuk om die jurk uit de oudere collectie nog eens te zien. De bieding op bibi flora green gaat opeens lekker😉 Soms duurt het even maar dan opeens komen er weer biedingen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk weer inderdaad om creatief te zijn. Wij gingen het volkswagen busje afleveren, maar het tafereeltje binnenin bleek niet te draaien...stond zelfs op de doos maar dat had manlief niet gezien (en ik ook niet) dus togen we nog naar Intratuin Maastricht maar daar waren ze al uitverkocht dus geretourneerd (Pat wilde graag een werkende). En nog even een uurtje bij mijn vader op bezoek geweest (dat was ook al weer een paar weken geleden dat ik die zag). Dikke knuffels en ja leuk hè dat het opeens toch nog goed ging.

      Verwijderen
    2. Oh, dat is een domper dat het niet werkte. Al die moeite voor niks😟

      Verwijderen
  6. inderdaad stormachtig weer. Leuke foto's zo hoor :-)

    neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was zeker stormachtig vandaag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar zul jij daar in het hoge noorden genoeg van hebben meegekregen. Hier viel het reuze mee, maar dat kan ook soms heel plaatselijk zijn hè?! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Geweldig, die stormy pics!
    Goed dat de biedingen weer een beetje lopen. Toi toi toi!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gelukkig is de storm weer wat gaan liggen. Ik vind je jurken prachtig maar ja net een maatje te klein voor mij.. Straks maar meedoen met de winactie. Een derde keer winnen.. is scheepsrecht toch. ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).