woensdag 2 november 2016

Mother and daughter qualitytime Wednesday


Hey girl vandaag is het dag twee van Geefmaand November, dankbaar voor al jullie leuke reacties. Ik vind het soms toch wel moeilijk of jullie op zo'n verslag als dit zitten te wachten. Dus heel fijn dat jullie zo enthousiast reageerden. 


Vanmorgenvroeg weer vroeg wakker op mijn vrije dag, tsja die inwendige klok van mij loopt nog op zomertijd. Lekker even terug in bed bij manlief gekropen om even tien minuutjes voor dat zijn wekker afgaat, samen wakker te worden en te knuffelen. 
Manlief ging gisteren al om 20.30uur slapen, die was zo moe en snurkte de hele nacht door...ik was al meteen vertrokken naar mijn andere kamer ;). 
Daarna terug naar bed gegaan (=mijn vrije dag) en nog wat gelezen alvorens weer lekker te gaan slapen. Dankbaar dat ik nog heb kunnen slapen. Dit zag ik toen ik het rolluik omhoog deed, heerlijk toch die herfstkleuren pracht. 


Even gezellig ge-appt met mijn Nichtje, yihaa er komt een nieuw Tante Betsy jurkje mijn kant op, stuiter stuiter :). 


Mijn dochter een berichtje gestuurd of ze misschien zin of tijd had om samen in het bos te gaan wandelen. 
In de tussentijd heb ik gestofzuigd en gedweild en ben ik weer blij dat de vloer weer schoon is (poetsen is niet mijn hobby ;)). 
Dochterlief haar reactie gemist en blij verrast toen ik zo'n anderhalf uur later een berichtje kreeg dat ze onderweg was. 



Fijn gewandeld maar vooral fijn gepraat met elkaar en een luisterend oor geboden. Nog een extra rondje door het bos gemaakt zodat ze haar ei kwijt kon. 
Ook al meteen aangeboden dat ze kon blijven eten, haar vriend komt pas later vanavond thuis. Ze nam het aanbod graag aan. 


Manlief heeft haar na het eten nog tips gegeven over UWV en solliciteren, ze heeft nu een uitkering omdat de zaak waar ze werkte failliet is gegaan en ze is al flink aan het solliciteren. Fijn om te zien hoe die twee door de jaren heen, en alle stress die er in ons gezin door buitenaf was, toch een goede band hebben kunnen opbouwen.
Ze noemt ons ook haar ouders als ze over ons spreekt, terwijl manlief pas in ons leven kwam toen ze 12 jaar oud was. Dankbaar voor die twee lieverds in mijn leven. 



Sommige foto's zijn oudere foto's, van moederdag, met mijn verjaardag en van vorig jaar...
Vandaag droeg ik mijn Dress Ola Bouquet Black, deze keer geen knalkleuren outfit ;). 


Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja ik heb echt genoten, heerlijk om tijd te spenderen met mijn dochter...ik geniet er altijd enorm van. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Goed om te lezen dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad samen. Momenten om te koesteren. Mooie jurk komt jouw kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad mooie momenten om te koesteren. Fijn dat ik haar een luisterend oor kon bieden zodat ze echt eens even haar ei kwijt kon. Ja leuk hè?! Ik ben een bofbips :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Inderdaad, prachtig zón dag, heel waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heeft me echt goed gedaan. En ook al heeft ze even flink haar hart uitgestort toch heb ik er energie van gekregen om samen met haar te zijn en samen door het bos te lopen, samen te delen.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Lekker toch de dag met je dochter doorbrengen. Fijn dat je man en dochter het goed met elkaar kunnen vinden. Het had ook heel anders kunnen zijn.
    Wat zijn die ola bouquet dresses toch leuk. Zwart blijft mij toch ook altijd trekken hoor. Fijn dat er weer een nieuwe jurk jouw kant op komt. Ik zag vandaag al een sneak peek bij Tante Betsy van de collectie voorjaar 2017. Heb jij die ook al gezien?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was wel hard werken hoor, we hebben tropen jaren achter de rug en hebben zware tijden gehad waarin er heel veel stress was. Ondanks dat hij een strenge stiefvader was, zijn ze toch vooral de laatste jaren naar elkaar toe getrokken. Ik ben er erg dankbaar voor :).
      Ja vind zwart met een kleurige print zo gaaf, en jaaaa ik heb het filmpje gezien en zit uhm hang (lig half in bed ;)) hier te stuiteren van al die gave jurkjes en printjes die ik heb zien voorbij komen. Ik had al wat hele leuke previews gezien en mijn wishlist wordt enormmm...
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Jaaaa, gaaf he, die sneak peek!

      Verwijderen
  5. Qualitytime met een hoofdletter! Mooi...
    En lieve Susan; héél hartelijk bedankt voor je lieve kaartje xxxx
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo geniet samen met je dochter. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).