maandag 28 november 2016

How did you fall in love Monday


Hey girls ik ben toch wel eens heel benieuwd hoe jullie verliefd zijn geworden op Tante Betsy. Hoe ben jij in aanraking met Tante Betsy gekomen?


Ik kwam twee jaar geleden op mijn tijdlijn op Facebook een like & share actie van Tante Betsy tegen bij een Facebook vriendin, een mede blogster. 
Ik zag op die foto leuke vrolijke jurkjes en was op slag verliefd toen ik me eens wat verder ging verdiepen in dit leuke Nederlandse merk en ook oudere collecties vond. 


Op de Pinterest pagina van Tante Betsy zag ik namelijk de leukste Tante Betsy jurkjes langs komen. 
Oh die wilde ik allemaal wel :). 
Maar eerst maar eens een jurkje op marktplaats gekocht (oh nee meteen twee tegelijk) om te kijken hoe ze me stonden. 
Ze stonden me prachtig en pasten perfect en tsja vanaf toen ging ik los hè, ik kocht bijna iedere week een nieuw jurkje. Ik kocht veel jurkjes via Marktplaats omdat ik op dat moment veelal verliefd was op de zomerse jurkjes. 



Wel kocht ik mijn allereerste nieuwe jurk (polkadottie petrol) en eentje in de sale bij Tante in de webshop toen ze tijdens de kerstactie €20 korting op de collectie gaf. En later nog eentje...en nog eentje...




Maar toen kwam dan ook de zomercollectie online en mocht ik op mijn creatief blog ook een winactie doen. Ik maakte namelijk iedereen knettergek op mijn creatief blog met mijn Tante Betsy jurkjes verslaving. En ja ik mocht ook zelf een jurkje uitzoeken. Die zomer raakte ik ook zwaar verliefd op die collectie. 


Ik ben nog steeds enorm blij met al mijn Tante Betsy jurkjes, inmiddels is het een hele verzameling vrolijke jurkjes geworden...maar er zijn er natuurlijk ook al een heel aantal vertrokken. 


Ik vroeg al eens hoe jullie hier op mijn blog terecht kwamen, dat leverde leuke verhalen op :). 
Nu ben ik benieuwd hoe Tante Betsy in je leven is gekomen?
Misschien kwam je de jurkjes tegen in een Tante Betsy verkooppunt of ben je aangestoken door een vriendin, of zag je ze voor het eerst op het schoolplein bij een fleurige moeder...
Of ben je net zoals ik door een gedeelde Facebook winactie Tante Betsy op het spoor gekomen ;). 
Ik verheug me op jullie verhalen en vast ook de andere Tante Betsy girls die hier meelezen. 


Lots of love from Susan

Ps. Vergeet vooral niet mee te doen met mijn Facebook winactie die loopt t/m woensdag! Grijp je kans om die kadobon van €45 te winnen. Delen is lief😘

20 opmerkingen:

  1. Ik had weleens van het merk gehoord. En toen was ik vorige zomer in een winkel waar ze tante Betsy verkochten. Ik paste mijn eerste zippy en verliefd. Jurk was helaas iets te klein. Dus online gaan zoeken. Ik had geen idee in welke winkel ik moest zoeken. En aangezien het al augustus was, geen enkele zippy meer te vinden. Wel de website van tante gevonden en al die andere leuke websites. En nu ontdek ik nog steeds nieuwe/oude modellen. Zo leuk. Tijdens die zoektocht heb ik jouw leuke blog ook ontdekt. Sinds ik tante Betsy heb ontdekt hoef ik verder bijna niet te winkelen. Andere winkels sla ik over, die serieuze jurken hoef ik gelukkig niet meer te kopen. Ik kan eindelijk jurken kopen die bij mijn persoonlijkheid passen ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zocht in 2009 een mooie jurk voor mijn moeders verjaardag. Ik droeg toen veel King Louie en dan vooral de bloemenprintjes. Online vond ik veeeeel leukere bloemenjurkjes bijTante Betsy. En het mooiste, ze zaten veel beter...Dat jaar kocht ik er 4. En sindsdien is dat wel mijn jaarlijkse gemiddelde. Gotta love them!
    Knuf Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik ongeveer een jaar geleden Tante Betsy ontdekte via het Internet(webshop). Je had hier in België nog geen verkooppunt. Recent kwam Lillefant en Retro verso er gelukkig bij. Ik vond de jurkjes meteen prachtig en vooral anders dan andere jurken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een collega droeg een stippeltjesjurk en ik zei " wat een leuke jurk" ze zei " dat is een tante Betsy " ken je dat niet zei ze, vindt het ook wel een merk voor jou . Nee ik kende het niet

    Een jaar later kwam ik op de Jurkenzusjes site ... & wie kwam daar ook regelmatig voorbij? ... de rest is geschiedenis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door ene Susan uit blogland :) inmiddels ook al een aardig hanggedeelte vol in de kast. Maar de oudere collectie vooral die met velourse stoffen daar ben ik echt aan verknocht!
    Laatst had ik een spijkerbroek aan echt war al mijn collega's van de Proloog en van STYX waren van de leg! Dat kon echt niet!!!!!
    Één van de "jongens" noemt mij altijd het gezellige bosje bloemen...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een voorgestelde pagina op fb .... en gelijk verliefd !!! In korte tijd nu 3 jurkjes via mp gescoord ... 4e is onderweg �� gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van jurken en retro en mijn 1ste liefde waren de jurkjes van King louie nog steeds hoor maar daar kwamen al vrij snel andere merken bij waaronder tante betsy. En ik was helemaal verliefd toen ik een jurk bij jou won Susan. Inmiddels heb ik diverse jurken en rokjes van tante en er komt weer iets bij.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk inmiddels al een jaar of acht geleden kwam ik waarschijnlijk via een blog terecht in de webshop. Ik was gelijk verliefd en bestelde een jas en een jurkje. Dat jurkje was geen succes, het was een wikkeljurkje van dunne stof maar de liefde was wel geboren. Daarna eerst over op de rokjes, toen op de jurken via Marktplaats en inmiddels koop ik ze ook nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. (En het lukt me maar niet om anders dan 'anoniem' te reageren, maargoed...)
    Mijn eerste kennismaking met Tante Betsy was via Marktplaats. Daar kocht ik de geweldige zwart met roze polkadot van jou! Ik was op slag verliefd toen ik hem zag! Sindsdien kijk ik regelmatig op marktplaats naar TB jurkjes maar ook op sites om de nieuwste jurkjes te bewonderen! Mijn man wordt inmiddels een beetje gek van me! Ach, zolang ik niet mijn hele maandsalaris er doorheen jaag!
    Liefs, Maureen Boelens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had zo her en der wel eens TB jurkjes voorbij zien komen maar durfde ze niet zo goed te bestellen omdat ik geen idee had hoe ze zouden vallen. Mede door jou blog heb ik de stoute schoenen aan getrokken en jurkje 4 is nu onderweg. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vorig jaar voorjaar zag ik ergens een aardbei jurk verschijnen en die moest ik hebben en deze bleek van Tante Betsy te zijn. Kwam helemaal niet uit de maat tabel en toen heb ik een mail gestuurd over de maten en kreeg meteen contact met Tante zelf. Toen ging er een Tante Betsy wereld voor mij open!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende het merk wel al, maar vond het eerst wat te bont. Totdat ik de wintercollectie 2014 bij somuch.nl voorbij zag komen. Daar zat toch wel een hoop leuks bij en het paste mij ook nog mooi. Zomercollectie 2015 heb ik overgeslagen, maar sinds wintercollectie 2015 ben ik toch wel een klein beetje verslaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toen er één van de jurkenzusjes per ongeluk een OOTD foto op haar eigen tijdlijn zette ipv in de groep, ik reageerde enthousiast, toen heeft zij me uitgenodigd om mee te doen. Ik werd spontaan verliefd op de King Louie jurkjes, inmiddels is die liefde wat bekoeld en ben ik als een blok gevallen voor Tante Betsy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tot voor ongeveer een jaar geleden had ik nog nooit van Tante Betsy gehoord, kan ik me nu niet meer voorstellen ;-)) Maar via FB kwam het voorbij, volgens mij via een Like and share-actie. Op de website gekeken, twijfelen of ik het wel zou doen. Weer kijken en toen was een Bibi-dress flink afgeprijsd, gekocht en sinds die tijd verkocht!
    En toen bleken er meer fans te zijn. Dikke duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I fell in love in 2010. Volgens mij zoekend op bloemenjurkjes. Zo kwam ik bij Tante,die toen ook nog 's uitverkoop had. En toen ondekte ik ook nog dat ze op MP te koop waren.Tja toen was ik helemaal niet meer te houden ;-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey girls wat een heerlijke verhalen allemaal, ik heb ervan genoten en wie weet reageren nog wel meer girls.
    Ik ga nu lekker afschakelen, ben al vanaf een uur of vier bezig met de blogpost van vandaag. Dus hoogtijd om lekker af te schakelen. Dikke knuffels voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Precies weet ik het niet meer... maar ene 'Susan' had er zeker een aandeel in :-))) En Pantalone :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een aantal jaar geleden vroeg iemand die ik ken of ik het merk Tante Betsy al kende. De aanleiding hiervoor was, omdat ik toen al in fleurige kleding liep oa van King Louie. Ik ben toen op internet gaan zoeken en zag dat dit een superleuk merk is met hele fleurige kleding!
    Ik heb toen ook via Marktplaats allerlei jurkjes gekocht. Nu nog steeds, maar heb ook een keer bij Tante zelf een jurk gekocht. En de laatste jurken heb ik ook via de jurkenzusjes Facebookgroep gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben mijn fleurige jurkjes collectie begonnen met Talulabelle en toen tipte een kleurrijke vriendin mij op 'tante Betsy'. Vorige winter mijn eerste jurkje hiervan gekocht en ben verkocht! Mooie dikke stof, goede kwaliteit!!
    Deze winter kocht ik weer een keer een jurkje van KL, maar na 1 keer dragen lelijk.. wel geld terug gehad.
    Nu weet ik het dus nog zekerder: TANTE BETSY!!!!!
    Groetjes Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).