woensdag 19 oktober 2016

Tante Betsy loves Boots Wednesday


Hey girls het is jullie vast niet ontgaan dat ik gek ben op laarzen, cowboylaarzen, ja naast dat ik gek op Tante Betsy jurkjes ben, ben ik ook verslaafd aan cowboy laarzen. 
Als jullie Tante Betsy al langer kennen weten jullie dat ze vroeger ook cowboy laarzen verkocht (voor mijn tijd ;)). 
Nu heb ik vorig jaar al een paar knalgroene kunnen scoren op marktplaats, maar een paar weken geleden vond ik een paar lichtroze in een maatje kleiner. 
De groene zijn me eigenlijk te groot, daar heb ik een gel zool in, maar de roze zijn toch echt te krap, mega balen dus. 


Via een Tante Betsy girl, jurkjeszusje, heb ik de verkoopster die vorig jaar op MP nog nieuwe Tante Betsy laarzen te koop had weten te vinden en yess ze had nog een paar in mijn maat, maar dat is de donkerroze versie. Dusss als jij liefhebster vanaf het eerste uur van Tante Betsy jurkjes een paar lichtroze laarzen voor me hebt in maat 39 (085 in de laars) dan ben ik je zeer dankbaar :). 



Mijn lichtroze Tante Betsy cowboy laarzen staan te koop op mijn Tante Betsy blog marktplaats account samen met nog meer laarzen die me te klein zijn (Sendra, Tony Mora, Go West), in de kast blijven staan of te groot zijn. De Tante Betsy laarzen waren duur dus doe me een goed bod. 



Dit is het account van de dame waar ik mijn donkerroze Tante Betsy laarzen kocht. Ze heeft blauwe Tante Betsy laarzen, roze en groene te koop staan.  


De groene Sendra laarzen met sterren daar baal ik ook enorm van dat die me eigenlijk gewoon te krap zitten. Ik heb maat 38/39 en men zegt wel dat Sendra laarzen en ook andere leren laarzen vanzelf wijder worden, maar daar heb ik teveel laarzen voor om ze in te lopen én ze zijn me toch gewoon te smal. Dus heb je die in maat 39 dan hoor ik het graag. Ze zijn nu nog te koop bij boeties.nl voor €259


Vandaag zag ik trouwens op Facebook ook hele leuke laarzen bij een winactie bij Doggydating, geen cowboylaarzen maar wel laarzen om lekker mee het bos in te gaan, te gaan wandelen met je hond. 


Het zijn outdoor laarzen van Zoo Adventure en het model Adisa is er in diverse kleuren, donkere kleuren maar ook rood, roze, lime en azuurblauw. 
Deze lijken me mega handig, ze zijn waterdicht...quick dry, water- en vuilafstotend staat er bij de uitgebreide beschrijving. 
Ik ben verkocht, ik ben flieft op de rode Adisa laarzen, maar de roze en de azuurblauwe zijn ook gaaf!
Nu nog mijn laarzen goed verkopen en dan gaat er zeker zo'n paar komen. Kan ik toch ook lekker het bos in met een paar mooie laarzen onder mijn Tante Betsy jurkjes. 
Ik denk dat hier toch wel meerdere Tante Betsy girls warm van lopen. Ga je er eentje aanschaffen, misschien kun je mijn blog vermelden en wie weet heb ik er straks een nieuwe sponsor bij. 
Ze hebben ze ook in een hogere uitvoering, met slim fit schacht en wijde schacht.  


Ben jij ook zo gek op laarzen onder je Tante Betsy jurkjes/rokjes en waar val jij voor? Ga je voor kleur of ga je voor een neutrale kleur met een paar gekleurde benen?

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. h laarzen. Ja, daar kun je er niet genoeg van hebben. Ik heb vooral zwarte (nette) laarzen. Maar vorig jaar heb ik een paar groene laarzen van El Naturalista (octopus) gekocht. Die zitten echt super lekker (soepel leer) en passen uitstekend bij alle groene jurkjes van Tante Betsy. Na deze 'uitspatting' komen er vast nog meer gekleurde schoenen en laarzen.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Susan, wat doe je ze bij Sokkenonline aan. Ik krijg zojuist een mailtje dat de bestelling flinke vertraging is opgelopen omdat de maillots/panty's zijn uitverkocht. Ik heb ergens het idee dat jij hierin een aandeel hebt gehad ;-)

      Verwijderen
    2. Hihi ja van laarzen kun je er nooit genoeg hebben dat is waar. Oops ja iedereen wilt natuurlijk leuke vrolijke en gewoon fijne panty's/leggings onder haar jurkjes en rokjes en in de winkel vind je die zelden in leuke kleuren. Succes! Knuff!

      Verwijderen
  2. Ook ik ben gek op laarzen! Zwart is mijn basiskleur, en ik heb dan ook verschillende modellen zwarte dr. Martens. De hele hoge zijn mijn favoriet! Ik heb ook hele fijne El Naturalista oranje/bruine laarsjes, maar ik vind het combineren met kleur zo lastig (hoewel het nieuwe TB winterflower brown stofje waarschijnlijk wel zou matchen, mmmm wie weet)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi zijn die hè ik heb ook een paar zwarte Dr. Martens maar dan wel hele bijzondere ;). Ja combineren is vaak lastig daarom heb ik ook zoveel verschillende kleuren whahaha. Maar die laarzen zullen best leuk op de bruine Tante Betsy jurk staan. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik ben gèk op leren laarzen en op kleur maar ik houd niet van de neuzen van cowboylaarzen. Voelt zo clown als ik naar beneden kijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik heb altijd met puntlaarzen gelopen met nog meer spitsere punt en heb zo moeten wennen aan de ronde neuzen. Nu heb ik allebei maar de echt spitse punt draag ik niet meer ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Die laarzen zien er wel comfortabel uit, zal ook eens een kansje wagen.
    Ik heb 1 paar zwarte laarzen waar ik redelijk op kan lopen maar als ik gaat winkelen draag ik tegenwoordig zwarte hoge schoenen onder een rok/jurkje.Niet helemaal mijn ding maar de versleten knieen verdragen momenteel niet zo veel.
    De laarzen die je te koop aanbied zien er wel erg leuk uit,hoop dat je de roze kan ruilen met iemand.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zou super zijn om die te kunnen ruilen, vind het ook echt jammer dat mijn appelgroene Sendra's niet goed passen. Ik moet overduidelijk 39 hebben en liever dan te groot als te klein, dan leg ik er wel een zooltje in. Succes lieverd! Knuff!

      Verwijderen
  5. Oh ja, ik ben gek op laarzen. Omdat ik op grote voet leef, maat 41 worden laarzen vaak lomp. Cowboylaarzen worden door die punt al gauw gigantisch. Platte laarzen tonen ook vaak groot. Ik heb pas een paar Fly London laarzen gekocht, taupe/lever kleurig en zitten heerlijk. Nu wil ik nog een paar zwarte hebben. Ik hoop dat je die roze laarzen nog in jouw maat kan vinden! Ze zijn super leuk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh snap ik helemaal, ja dan wil je dat ze optisch wat kleiner lijken. Maar ik leef ook op grote voet hoor voor iemand die maar 1.57m is hihi, mijn moeder heeft maar maat 36 dus die was me ook altijd 'uit aan het lachen'. Maar ik ben blij met mijn voeten en mijn laarzen ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik ben dol op dr Martens onder mijn jurkjes. Gigagaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie laarzen die outdoor in al die kleurtjes. Je kunt nooit te veel laarzen hebben. Ik heb ook kleurtjes in mijn kast, blauw en bordeaux, grijs, zwart, camel. Voor elke outfit een laars. Hoop dat je de laarzen snel verkoopt en leuke nieuwe kunt aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk zoveel kleurtjes in de kast en ja die outdoor laarzen van Zoo Adventure zijn leukk met al die kleurtjes, love it! Die gaan er komen! Knuff!

      Verwijderen
  8. Een poos geleden heb ik mijn laarzen in Amerika besteld (komen wel invoerkosten bij). Ik zie geen roze of groene meer, wel rode: http://www.sheplers.com/Old-West-Corona-Cowgirl-Boots-Medium-Toe/1375.pro?parentCategoryId=448&categoryId=459&subCategoryId=460

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd, heb er nog op gezocht maar niet kunnen vinden. Alleen weet ik niet goed wat de maatvoering is. Knuff!

      Verwijderen
  9. Ik ben dol op laarzen, maar ik hou het lekker neutraal met zwart en verschillende tinten bruin. Rode of heel donkergroene staan wel nog op het verlanglijstje, maar nog niet het goede paar tegen de goede prijs kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Trying to find the Ultimate Dating Website? Create an account and find your perfect match.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).