woensdag 5 oktober 2016

RJ Bodywear giveaway Wednesday

Zo girls dit is dan de allerlaatste winactie ter ere van mijn allereerste blogverjaardag van mijn Tante Betsy blog. Nu zullen jullie wel even moeten bijkomen van al die winacties whahaha, oh nee Adriëtte vertelde al dat ze al in spanning zat over de uitslag. 
En Monique durfde eerst niet mee te doen aan andere giveaways dan mijn Tante Betsy winacties om haar kansen niet te verminderen hihi. 
Ik vind het leuk dat toch velen van jullie enthousiast mee doen, eerst had ik één grote winactie willen doen met een mega prijzenpakket voor één winnaar met nog wat kleinere prijzen. 
Maar jullie willen natuurlijk allemaal wel zo'n Tante Betsy kadobon winnen, maar niet iedereen heeft last van schurende bovenbenen of loopt met zo'n übervrolijke tas of hippe hip pocket. Dus kwam ik met deze opzet. 
En met al die verschillende winacties komt iedere sponsor goed aan bod en ik gun ze dat ook en jullie natuurlijk ook!
Als ik goed tel kan ik 22 Tante Betsy girls blij maken met een prijs, mits ik een tweede keer eenzelfde naam trek ;). 


Zo nu zijn jullie natuurlijk benieuwd wat de laatste winactie is?
RJ Bodywear, waar ik de RJ Pure Color Lace Dames Short kocht en testte (ik was op zoek naar een onderbroek die me niet tussen mijn billen kruipt ;)), wil ook graag mijn Tante Betsy blog sponsoren met een giveaway. 


Ik mag van RJ Bodywear een setje weggeven, een short en een hemdje. Gemaakt van 90% polyamide, 10% elastomeer.


Je kunt kiezen uit een van de vele uni kleuren bij de shorts, het mag eentje met kant (RJ Pure Color Lace Dames Short) zijn of zonder (RJ Dames Short Pure Color). 
En je mag kiezen uit een top (RJ Dames Top Pure Color) of een shirt (RJ Dames Shirt Pure Color) in een van de vele uni kleuren. 



Wat moet je ervoor doen om een kans te maken?
Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* RJ Bodywear gaan liken op Facebook en/of Instagram zou fijn zijn. Maar als je nu geen Facebook of Instagram hebt dan mag je toch meedoen hoor ;). 

* Laat een reactie achter onder deze blogpost dat je mee doet. En vertel me welke kleur en welk setje (hemdje of top, short of lace short) jij zou willen winnen, uit de webshop van RJ Bodywear. Ben je al bekend met RJ Bodywear, vertel dan jouw ervaringen. 

Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij en RJ Bodywear en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses en die van RJ Bodywear @rjbodywear


Zo girls dat is toch ook weer een hele leuke winactie? En eentje waar veel vrouwen iets aan hebben dacht ik zo. 


Ik heb vandaag zelf ook weer mijn zwarte pure color lace short aan, ik koos zelf een knalrode en een zwarte. Nee daar zul je geen foto's van gaan zien...dat gaat me een brug te ver om halfnaakt op mijn blog te verschijnen. Maar ik kan wel vertellen dat zo'n short fijn zit en ook fijn dat het een badstoffen kruis heeft. Ik maakte deze nazomer wel eens een downunder foto in combinatie met mijn Bandelettes. 


Morgen komt er weer een Tante Betsy blogpost, dan komen mijn bestelde jurken aan, yihaaaa!  En oh ik deed me nog iets leuks kado en oh ik kocht net ook nog wat stoers op MP (hopelijk passen ze)...drie keer pakketpost morgen :D. 

Lots of love from Susan

Ps oops per ongeluk een oude blogpost omhoog geplaatst terwijl ik de tag RJ Bodywear aan het passen was 😉

29 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe graag mee! Ik heb RJ Bodywear een paar maanden geleden ontdekt, en ik wil niet anders meer! De shorts zitten heerlijk, en blijven dat ook de hele dag doen ;-) Als ik win, kies ik voor een hemdje en short in de kleur Aubergine, mooi voor het najaar! Ik like jullie beiden op facebook en Instagram, volg je op Bloglovin' en heb het bericht op Facebook gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen van een ervaringsdeskundige. Leuk dat je meedoet :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Pure colour lace short red.. graag.. Mooi! Ben al jaren op zoek naar de "perfecte" onderbroek. . Leuke give away weer!!
    Groet uit het hoge noorden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aubergine met kant vind ik werkelijk prachtig en ook hier ernstig op zoek naar ondergoed dat zich niet als string probeert te gedragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 kadootjes voor jou morgen, ben benieuwd hoor!
    Deze lingerie zou ik echt wel eens willen proberen, het ziet er ook erg comfortabel uit.
    De rode kanten met bijpassend hempje zou ik wel leuk vinden om te winnen { eigenlijk alle kleuren wel hoor :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie, ik doe graag mee. Ik zou ook graag een aubergine-kleurig setje winnen. Ben benieuwd of dit een goede boxer is en dan met een bijpassende top.
    Ik volg en zal liken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh ga ze gelijk liken lijkt me heerlijk ondergoed, thanx voor de tip X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook graag mee en ga dan voor het blauwe setje. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw gave actie. Ik ken RJ Bodywear nog niet, maar als ik de foto's zie, gaat daar gauw verandering in komen. Mooie kleuren en het ziet er erg comfortabel uit. Aubergine is dan inderdaad wel een erg mooie kleur en die hemdjes met brede banden lijken me erg fijn zitten- Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elke De Vlaminck5 oktober 2016 om 20:20

    Leuk ! Ik doe zeker mee. Ik vind het donkerblauwe shortje met kant en het bijpassende topje heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Susan, ik doe ook weer mee hoor, weer een te gekke actie!!Ben benieuwd naar deze broekjes. Ik zit ook op een bestelling van Tante Betsy te wachten, alleen bij ons duurt het even langer, het eiland gevoel he'. Groetjes en knuffels van mij Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee met deze laatste actie van je! Je bent er druk mee maar ik vind het superleuk.
    Dit is ondergoed wat ik heel graag draag maar eigenlijk te duur vind. Heb één broekje en ben erg tevreden. Het snijdt niet, geeft geen buikrollen en de pijpjes blijven zitten waar ze moeten zitten, kortom TOP! Ik doe mee voor het topje met RJ Pure Color Lace Dames Short in de antraciet kleur. Maat S.Alvast bedankt voor deze kans! Liefs van Thea B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke winactie weer! Ik heb nog geen ervaringen met dit merk, maar doe graag mee. Ziet er allemaal heel comfortabel uit en veel leuke kleurtjes. Ik zou gaan voor het rode hemdje en short.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Susan.
    Wat een leuke actie weer...
    Als ik zou winnen zou ik graag een hemdje en short met kant in de kleur aubergine willen hebben... Dat vind ik echt een mooie kleur... En nu maar heel hard duimdraaien! :)
    Liefs en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Susan ,
    Super, alweer zo'n leuke actie, ik doe graag mee en zou gaan voor het blauwe kanten setje.
    Ik ken dit merk nog niet en ben benieuwd of het werkt, ik ken het bilspleet probleem namelijk wel ;-(. ,
    Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pure color donkerrode lace please. En ik had hetzelfde dilemma om overal aan mee te doen omdat ik zo'n fan ben van d jurkjes. Maar super leuk dat je zo iedereen een kans geeft op een prijs en winnen is altijd leuk. Duikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan nog niet kiezen tussen mint en petrol. Wat een mooie kleuren! In ieder geval een hemdje, daarna was ik aan het zoeken of die er ook met kant waren. Volgens mij niet, dus dan ga ik voor een gewone short in dezelfde kleur erbij.
    En inderdaad, wat een hoop winacties! Superleuk dat je het zo hebt gedaan zodat iedereen heel veel kansen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben wel benieuwd naar de setjes dus ik doe mee. Ik zou voor heel saai zwart gaan of misschien toch eens rood voor de verandering. 😁 Ik moet nog eens gaan kijken wat ik allemaal moet gaan doen voor de winacties. Volgens mij moet ik nog 2 foto's inleveren. Manlief maar weer eens aan het werk zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, als ik trouwens eruit ben welke jurkjes het gaan worden, wil ik bij hun ook een keer een onderjurkje gaan bestellen. Die hebben ze ook in heel veel kleurtjes. Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

      Verwijderen
  18. Sjongejonge... Al weer een leuke actie!
    Ik zou de zwarte lace short wel eens uit willen proberen met zwarte top.
    Ben héél benieuwd of ik daar net zo enthousiast over word als jij! :-))))
    Mijn foto komt trouwens laat (dit weekend) maar ik ben het niet vergeten hoor! :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oe! Polyamide! Hahahaaa! Dan wil ik echt graag testen!
      Tot nu toe staat polyamide voor mij gelijk aan gegarandeerde billenkruiper :-))))

      Verwijderen
  19. Deze actie vind ik ook superleuk! Ik kan dit ondergoed bij iedereen aanbevelen, kruipt gegarandeerd niet tussen de billen, knelt niet en zit geweldig onder een jurk of rok. Advies bij Pantalone was om bij het ondergoed een maatje groter te nemen dan je gewend bent, dan zit het mooier bij de buik/onderrug en dat klopte ook. Kleur: blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Niets zo irritant als een onderbroek die omhoog kruipt! Daarom kies is meestal voor wat "degelijker" ondergoed. Maar deze broekjes zijn ook nog eens heel mooi! Ik zou gaan voor de lichtblauwe set van short met kant en hemdje! Prachtig! Liefs, Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest het even anoniem doen, lukte me weer niet om het met naam te plaatsen... ben ook zo'n nono op dit gebied! Liefs, Maureen Boelens

      Verwijderen
  21. Antoinette vissers7 oktober 2016 om 13:10

    Wat gaaf! Ken het helemaal niet! Heb net m'n eerste Tante Betsy jurk gekocht en hij past! Zelfs mijn buste zit er netjes in! Ik zou graag een rood setje winnen voor er onder ��

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwie.
    mooie setjes.
    en... ik denk dat ze heerlijk zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het lukt me dan toch om een reactie achter te laten, Joepie!
    ik wil heel graag meedoen! graag een setje van een topje en short vd Pure Color serie in die mooie kleur Koraal. groetjes Jolanda Viveen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een auberginekleurig setje lijkt me wel wat! Het ziet er heel mooi uit (zag ik RJ ook al niet hangen bij Pantalone?) en ik ben gek op aubergines. Het is weer eens een ander leuk kleurtje als ondergoed.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).