zaterdag 8 oktober 2016

Relaxed Tante Betsy Saturday

Hey girls vandaag hou ik een relaxte dag, natuurlijk in een Tante Betsy jurk...helemaal in het groen vandaag in mijn Dress Akke, groene Apollo panty (jolly green) van sponsor Sokken-online, mijn groene cowboy laarzen én groene Tante Betsy hoodie. Vandaag een vroege blogpost by the way, we gaan straks naar Duitsland en het zou laat kunnen worden. 


Ik heb mijn wikkelarmband afgemaakt waar ik gisteren aan begon, alleen zit hij niet lekker om mijn arm. Misschien even wennen...ik ben een enkele armband gewend en dit is toch een beetje veel meer ;). 


Weet je wat ik ga nog wat Tante Betsy foto's met jullie delen want dat is natuurlijk wel zo leuk. Vandaag heb ik op Facebook de Facebook winactie nog eens even gedeeld, dus als je op Facebook zit is dat een makkelijke manier om mee te doen om een kans te maken op een Tante Betsy kadobon twv €45. Ik verloot daar twee kadobonnen. Morgen is zowiezo de laatste kans om mee te doen met mijn winacties. Maandag maak ik de winnaars bekend. 


Ik ga gewoon even allemaal foto's onder elkaar delen, het gaat me niet lukken om alle namen erbij te vermelden of misschien lukt het wel nog, jullie zullen het vanzelf zien. 








Vandaag nog even al die foto's met Tante Betsy girls in nieuwe jurkjes.


Maar ook een heel aantal foto's om te laten zien dat zo'n foto inzending ook goed is als je niet met je gezicht op de foto wilt. 











Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. wat een leuk setje heb je aan! dat vest lijkt mij ook wel wat.. zeker nu veel jurkjes 3 kwart mouwen hebben. heb je ook een foto met het vest dicht? ben zo benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat Tante Betsy hoodievest is van een oude collectie, en heb al wel eens foto's geplaatst met het vest dicht. Ik draag het meestal open.
      Laten we maar gewoon heel hard duimen dat Tante Betsy ook nog knalkleur vesten gaat maken. Die zullen er uit vliegen ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Hoi Susan, wat staan de jurken uit de nieuwe collectie mooi bij iedereen. Leuk om te zien dat bij elk type vrouw dezelfde jurk een heel eigen uitstraling krijgt. Ben druk geweest maar zal zeker nog een foto insturen! Fijn weekend nog. Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Susan, wat staan de jurken uit de nieuwe collectie mooi bij iedereen. Leuk om te zien dat bij elk type vrouw dezelfde jurk een heel eigen uitstraling krijgt. Ben druk geweest maar zal zeker nog een foto insturen! Fijn weekend nog. Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb net Manlief voorbereid op een fotoshoot van mij morgen. Ik heb er zin in, maar of het een beetje lukt??
    Mannen kijken naar hele andere dingen hè? :-))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze combi!!! Ik heb toch wel spijt dat ik geen hartjesjurk heb gekocht in blauw of groen. Maar ja....ik blijf een eeuwige twijfelaar!!! Ik ben zo benieuwd naar de winnaars van alle acties...

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk deze combi!!! Ik heb toch wel spijt dat ik geen hartjesjurk heb gekocht in blauw of groen. Maar ja....ik blijf een eeuwige twijfelaar!!! Ik ben zo benieuwd naar de winnaars van alle acties...

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke De Vlaminck9 oktober 2016 om 08:56

    Het blijft zeer leuk om de jurkjes aan te zien bij verschillende types van dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van groen! Staat jou ook mooi. Ik had vandaag mijn zelf gehaakte appeltjesgroene lange vest aan. Stond heel leuk met de Tweety black maar die is verkocht. Misschien kan ik hem binnenkort combineren met een TB jurkje. Hopelijk komt daar snel verandering in😉
    Fijne zondag!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om te zien deze vrolijke dames in vrolijke jurken, zo krijgen we ook een andere kant te zien van de Betsyjurken. Erg leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al die foto's van dames in nieuwe jurkjes en rokjes. Dat groen staat je prachtig, mooi setje. Leuk dat vest erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijft het leukste merk 4-ever!!! Mooi al die fotos!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.