zaterdag 8 oktober 2016

Relaxed Tante Betsy Saturday

Hey girls vandaag hou ik een relaxte dag, natuurlijk in een Tante Betsy jurk...helemaal in het groen vandaag in mijn Dress Akke, groene Apollo panty (jolly green) van sponsor Sokken-online, mijn groene cowboy laarzen én groene Tante Betsy hoodie. Vandaag een vroege blogpost by the way, we gaan straks naar Duitsland en het zou laat kunnen worden. 


Ik heb mijn wikkelarmband afgemaakt waar ik gisteren aan begon, alleen zit hij niet lekker om mijn arm. Misschien even wennen...ik ben een enkele armband gewend en dit is toch een beetje veel meer ;). 


Weet je wat ik ga nog wat Tante Betsy foto's met jullie delen want dat is natuurlijk wel zo leuk. Vandaag heb ik op Facebook de Facebook winactie nog eens even gedeeld, dus als je op Facebook zit is dat een makkelijke manier om mee te doen om een kans te maken op een Tante Betsy kadobon twv €45. Ik verloot daar twee kadobonnen. Morgen is zowiezo de laatste kans om mee te doen met mijn winacties. Maandag maak ik de winnaars bekend. 


Ik ga gewoon even allemaal foto's onder elkaar delen, het gaat me niet lukken om alle namen erbij te vermelden of misschien lukt het wel nog, jullie zullen het vanzelf zien. 








Vandaag nog even al die foto's met Tante Betsy girls in nieuwe jurkjes.


Maar ook een heel aantal foto's om te laten zien dat zo'n foto inzending ook goed is als je niet met je gezicht op de foto wilt. 











Lots of love from Susan