maandag 10 oktober 2016

Lucky Tante Betsy girls Monday


Hey Tante Betsy girls vandaag is dan dé dag, de blogpost waar veel van jullie met spanning op zitten te wachten. 
De afgelopen twee weken kon je mee doen aan wel 10 winacties ter ere van mijn allereerste blogverjaardag. 


Dé hoofdprijs is natuurlijk wel het Tante Betsy jurkje naar keuze wat je hier kon winnen en daarnaast 6 Tante Betsy kadobonnen twv €45. 
Wie oh wie zal die gewonnen hebben?
Daarnaast mocht ik van twee Tante Betsy verkooppunten ook kadobonnen weggeven te besteden in hun shop, een kadobon twv €25 te besteden bij Pantalone in de winkel te Eindhoven en een kadobon twv €30 bij SoMuch in de winkel te Heerenveen te besteden of in de webshop. 


Máár een tas naar keuze van De Kunstboer, een Urban Hippies hip pocket naar keuze met roosje en dots oorbellen, een van de drie kadobonnen twv €25 bij Sokken-online, een setje ondergoed bij RJ Bodywear zijn ook allemaal mooie prijzen. 


De 5 tubes Vevina crème en de twee paar Bandelettes zijn eigenlijk winacties die meer iets zijn voor in de lente en zomertijd, maar ik besloot ze toch te doen. 

Okay girls hier gaan we dan ik laat jullie niet meer langer in spanning zitten. Oh ja even een zijnotitie, je krijgt bij mij altijd extra kansen als je hier onder mijn blogposts regelmatig een reactie achter laat, en natuurlijk kreeg je extra kansen als je de winactie deelde. 
Oh ja even nog een administratieve mededeling, behoor je tot de winnaars mail me dan even (hieronder een reactie achterlaten wordt natuurlijk ook op prijs gesteld ;)) naar 365happytantebetsydresses(at)gmail.com


De winnares van de Tante Betsy jurk naar keuze bij Tante Betsy uit de webshop is gewonnen door Wilma(Wipi). 
Ik trok vijf lootjes uit dat potje en heb toen onder de vijf winnaars het lotje getrokken voor de hoofdprijs ;). 
De winnaressen van een Tante Betsy kadobon zijn geworden...
Alma Lily, Heidi, Miriam Peertje en Monique.


De winnaressen van de Tante Betsy blog Facebook winactie zijn geworden...
Hanne en Adriëtte. Ook zij krijgen een Tante Betsy kadobon twv €45. 



De winnares van de Urban Hippies winactie is geworden: Henrike, ze is helemaal verliefd op het rode setje gaf ze aan. 


De drie winnaressen van de Sokken-online winactie  kadobonnen twv €25 zijn geworden: Petra L, Heidi en Saskia. Omdat Heidi al tot de winnaars behoorde had heb ik manlief opnieuw een lootje laten trekken maar Heidi kwam weer naar boven whahaha met een andere winkans. 


De winnares die voor de Pantalone shopping experience gaat is Evy geworden, ze gaat haar €25 kadobon besteden aan een Tante Betsy jurkje. 
By the way ik heb genoten van jullie reacties en ik heb gewoon lootjes getrokken zoals ik altijd doe hoor ;). 


Wie oh wie gaat shoppen bij SoMuch als winnares van de SoMuch winactie, in Heerenveen of in de webshop met een kadobon van €30...dat is Wendy geworden!


De tas naar keuze van De Kunstboer winactie is gewonnen door Esther van de Hammies.



De tubes Vevina crème van de Vevina Anti Chafing cream winactie gaan naar Es, Corine en haar vriendin, A. Garcia én ... Wie oh wie wilt nummer vijf winnen? Er waren maar 4 aanmeldingen ;). 


De twee paar Bandelettes van de Bandelettes giveaway  die ik te verloten had gaan naar Corine en Wanncha. Corine is ook een van de gelukkigen die twee prijzen wint, allebei oplossingen tegen schurende bovenbenen :). 


En het setje naar keuze van de RJ Bodywear winactie is gewonnen door Simone, ze gaat voor een aubergine kleurig setje (een populaire kleur zag ik ;)).
 

Oh girls wat enorm fijn dat ik een heleboel Tante Betsy girls blij mag maken met zo'n te gekke prijzen van mijn diverse sponsors. Maar er zijn natuurlijk nog meer Tante Betsy girls die ik moet teleurstellen. 
Ik hoop dat jullie enthousiast blijven reageren op mijn blogposts en gezellig op bezoek komen op mijn Tante Betsy blog. Wie weet gaan jullie wel shoppen bij een van de sponsors van deze super winacties. En wie weet kan ik dan weer eens een leuke winactie doen. 

Lots of love from Susan

59 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd alle winnaars! Zelf zat ik er helaas niet bij, dus de volgende keer doe ik net zo vrolijk weer mee met al je acties. Nogmaals complimenten voor je aanpak, zoveel mensen blij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leukk! Binnenkort deel ik beetje bij beetje alle inzendingen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Elke De Vlaminck10 oktober 2016 om 20:59

    Ah, weer niets gewonnen. Ben er wat triestig van...
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Susan,

    Wat leuk...
    Ik mag shoppen in Heerenveen bij So Kuch. Vorige week ben ik daar voor het eerst geweest..... ik ga binnenkort weer die kant op.

    Ik mail je zo,. Maar dacht... eerst even reageren hier .

    Groetjes een happy Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde So much ��

      Verwijderen
    2. Hihi leuk gaat vast helemaal goed komen lekker shoppen bij Binnie.
      Oops zie nu dat ik een verkeerde Wendy boven in de collage heb geplakt. Sorry Wendy Jansen je zit er niet bij. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Whiehaaaaa wat een feestblog Susan je lijkt sinterklaas wel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja leuk hè om zoveel Tante Betsy girls blij te kunnen maken. Knuff!

      Verwijderen
  5. Wauw Susan je hebt heel wat dames blij gemaakt met je super leuke winacties. Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het is me een werk zo'n mega winactie. Ben er vanmiddag en vanavond urennn mee zoet geweest. Gisteren ook al heel wat uurtjes om de administratie bij te werken. Nu lekker relaxen. Knuff!

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijzen meiden ! En wie weet komen er nog foto's van jullie aankopens.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa daar verheug ik me ook op. Sorry dat je er niet bij zat deze keer, wie weet een volgende keer. Knuff!

      Verwijderen
  7. Wauw. Wat een bofkont ben ik. Ik ben er heel blij mee, ga je gauw mailen. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het lot wilde dit nu eenmaal :D. Dat je twee keer prijs hebt. Knuff!

      Verwijderen
  8. Ik voel me gewoon een beetje jarig haha zooooo blij met deze gave prijs. Dikke kus voor jou Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk hoor die enthousiaste reactie :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. iedereen van harte met de prachtige prijzen!! het lijkt wel sinterklaas!!
    Geniet er allen van1

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd allemaal!!! Superleuk al deze acties. Had me echt verheugd op vandaag. Nou wie weet win ik later nog eens.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een feest voor zoveel dames!! Gefeliciteerd......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik wil jullie het liefst allemaal in de prijzen laten vallen, maar dat kan helaas niet ;). Knuff!

      Verwijderen
  12. He Susan, bedank voor de prijzen! Ik win normaal nooit wat! Wat heb je toch leuke acties altijd en niet te vergeten het prachtige blog, andere dames ook gefeliciteerd! Groetjes en knuffels van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja zomaar twee prijzen ;). En je vriendin ook :D. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ha! Wat een mazzel heb ik!
      Dank jullie wel meiden xxxx
      Super de super leuk!!
      Groetjes Karen

      Verwijderen
  13. JeeeeeJ! 🙄 Ik heb een bon gewonnen. Super gaaf (Ik win bijna nooit wat)! Ik doe hier een overwinningsdansje in mijn tante Betsy van vorig jaar 😁 Hoeraaa. Dank je wel Susan. Echt tof. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd lieve dames!
    Heeel veel plezier met jullie mooie prijzen en Susan; wederom bedankt en óp naar de 2.jaar!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohhhhhh ik heb iets gewonnen!!! En dan ook nog een Betsy kadobon! Whaaaaa! Wat superleuk zeg! Hoera! 🙋🏻🙋🏻🙋🏻

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi jaaa een Tante Betsy kadobon. Altijd leuk nog een nieuw jurkje voor je nieuwe baan. Knuff!

      Verwijderen
  16. Wauw wat leuk Susan dat ik de bandelettes heb gewonnen! 😀
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben superblij! Dank je wel! Zomaar een jurk uitzoeken! Echt te gek!
    En zo moeilijk kiezen! Ze zijn allemaal zo leuk!
    Gefeliciteerd andere winnaressen en heb je deze keer niets gewonnen....gewoon de volgende keer weer meedoen! Wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben heel blij met de bon van sokken-online, die ga ik goed besteden!
    En ik zie de foto's van de dames met hun nieuwe aanwinsten graag hier terug, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moet ook erg leuk zijn om zoveel dames blij te maken, ik hoop dat je weer gauw een leuke actue hebt, dan waag ik gewoon weer een kansje. En ondertussen gewoon lekker lezen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moet ook erg leuk zijn om zoveel dames blij te maken, ik hoop dat je weer gauw een leuke actue hebt, dan waag ik gewoon weer een kansje. En ondertussen gewoon lekker lezen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je veel dames blij gemaakt. Leuk voor ze. Lekker genieten van jullie aankopen dames! Susan bedankt voor al het werk dat je erin hebt zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje! Win ik zomaar een kadobon, geweldig, dankjewel!! Hier ga ik zeker iets moois voor uitzoeken. Alle andere winnaressen ook gefeliciteerd :)
    Op naar je twee-jarig jubileum, Susan!

    Groetjes, Alma Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeeuj!!!! Wat een prijzenfestival!!! Gefeliciteerd allemaal....en ikke? Ik mag nieuwe panty's uitzoeken!!! Whoop whoop!!! Thnx Susan

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb gewonnen. Wat leuk, voel me alsof ik de Staatsloterij heb gewonnen :-)
    Dank je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk al die blije dames. Allemaal heel erg gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige prijzen. Suus wat superleuk weer dat je dit allemaal weer georganiseerd hebt! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lag in bed Spoorloos te kijken en las net de uitslag! Ik sprong gelijk uit bed om even een vreugde dansje te maken! Gefeliciteerd meiden! En natuurlijk bedankt aan alle sponsors voor de prijzen en jij Susan voor alle moeite en tijd die je er in hebt gestoken. Ik ben blij, joehoe, joepie, tralala...
    Nu hopen dat ze de jurk nog hebben die ik wil😍😀
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Susan, je lijkt wel Sinterklaas! En wat fijn dat iedereen die nooit iets wint nu wel gewonnen heeft, gefeliciteerd allemaal! Heel veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe outfit, en Susan veel plezier met het bekijken van alle nieuwe jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd allemaal! Wat een cadeaus en dan is het nog niet eens Sinterklaas! Veel plezier er mee! !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd dames! Geniet ervan! Wat moet jij er een werk mee hebben gehad Susan! Ontzettend leuk dat je al die acties hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. jiehoeeeeee wat goed! !! ik ben zo blij dat wil je niet weten!!! dikke knuffels jet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve susan,
    Allereerst complimenten hoe gaaf jij dit in elkaar gezet hebt! Wat een werk..... Maar wat een liefde straalt er ook doorheen! Chaupeau!
    En alle lieve dames die iets gewonnen hebben, van harte!!! Geniet van jullie prijs!
    Zelf helaas niks, dus ik doe de volgende winactie gewoon weer mee!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hartelijk bedankt Susan voor deze give-away. Je organiseert het SUPER!
    Alle dames die gewonnen hebben, veel plezier met jullie aankopen. En wel showen hier hoor ;-)

    Groetjes Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve dames heel erg gefeliciteerd met alle prachtige prijzen. En op naar de 2 jaar. Gezellig! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Antoinette vissers11 oktober 2016 om 16:38

    Super feest hier! Kan ik nog meedoen voor de overgebleven tube? ��

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Antoinette vissers12 oktober 2016 om 11:27

    Oooh top!!! Ik ga je mailen!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bedankt voor je berichtje!!! Ben er erg blij mee! Ik ga je mailen! Gr. Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).