donderdag 6 oktober 2016

Happy with my new Tante Betsy dresses Thursday

Hey girls zo daar ben ik weer met een lekkere kwebbelblogpost en natuurlijk gaat dat over de nieuwste Tante Betsy jurkjes van de wintercollectie. 
Ik bestelde twee jurken die op mijn wishlist stonden, Dress Ola Bouquet Black en Dress Ola Flora Red




Er werd op diverse Tante Betsy verkooppunten webshops aangeraden om een maatje kleiner te nemen van de Ola jurken, maar uiteindelijk heb ik dat toch maar niet gedaan. 
Bij Tante stond in de beschrijving er niks over vermeld terwijl dat wel het geval was bij een enkel ander jurkje. Er stond wel bij dat het voor dames was met een vollere buste, nou die heb ik wel met mijn cup F ;). 


En ze passen allebei perfect, ik heb zelfs een foto van achteren gemaakt. 
Maar ik moet er toch wel even bij vermelden dat ik een gevulde dame ben en niet alleen in mijn buste ;). En normaal pers ik me in maatje L omdat een strakkere jurk me beter staat. 
Maar deze collectie vallen naar mijn idee veel jurken iets groter dus als ze je al losjes zaten kun je beter voor een maat kleiner gaan. 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.


Vijf van de zes de jurken die ik heb, zijn allemaal in mijn normale maat, maat L behalve dress Fraulein Winterflower Green die heb ik in maat M genomen toen ik hem kocht bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone
Voor mijn gevulde lijf zitten ze perfect!


Vandaag kreeg ik nog leuke pakketpost, het begon steeds meer te kriebelen na het maken van de winactie blogpost van De Kunstboer en ik vond dat ik wel toe was aan een nieuwe tas. 
Eigenlijk had ik de groene bambi tas willen bestellen, vind die zo gaaf maar ik zag dat hij duurder als de andere tassen was en ik vroeg me af waarom... 
Hij bleek een stuk groter te zijn als mijn schoudertas Parrots en tsja ik ben maar een klein vrouwtje en tegenwoordig vind ik dat te groot voor mij. 
Dus kocht ik een tas van dezelfde serie schoudertas Flowers, die vind ik al langer mooi en vind ik wel bij deze wintercollectie passen met die prachtige bloemen prints. 
Zo lief ik kreeg een bijpassende beurs erbij kado, knip Dahlia's, dankjewel lieve mannen van De Kunstboer. Oh ja en zo'n gave maxi kaart Freaky Cat :). 
Die beurs kan ik lekker gebruiken om wat kleine spulletjes in te doen die ik normaal allemaal in het binnenvakje van mijn tas doe, ik ben er blij mee :D. En oh die prints zijn zo prachtig diep van kleur, love it!


Zo girls ik ga erweer vandoor, maar zet wel even nog een lijstje neer van alle winacties, voor het geval je er eentje gemist hebt. 
Maandag 10 oktober maak ik alle winnaressen bekend. 


* Tante Betsy blog birthday giveaway Saturday met de kans om een Tante Betsy jurkje te winnen en ik verloot dan ook 4 Tante Betsy kadobonnen van €45


* Tante Betsy blog Facebook Giveaway Sunday : ik verloot 2 Tante Betsy kadobonnen twv €45 onder de dames die een Tante Betsy foto achterlaten onder de Facebook winactie


* Urban Hippies giveaway Monday : je maakt kans op een hip pocket naar keuze, een roosje en een paar oorbellen dots naar keuze. 


* Sokken-online giveaway Tuesday : met kans op een van de drie kadobonnen twv €25


* Pantalone giveaway Wednesday : met kans op een Pantalone kadobon twv €25


* SoMuch Tante Betsy giveaway Saturday : met kans op een SoMuch kadobon twv €30 te besteden in de winkel of de webshop. 


* De Kunstboer giveaway Sunday : met kans op een De Kunstboer tas naar keuze. 


* Vevina Anti Chafing Cream giveaway Monday : ik mag 5 tubes Vevina weggeven


* Bandelettes giveaway Tuesday : met kans op een van de twee paar Bandelettes. 


* RJ Bodywear giveaway Wednesday : met kans op een setje short en hemdje in de uni kleur naar keuze. 

Wow een hele lijst als ik dat zo bij elkaar zie. Doe gezellig mee als je dat nog niet deed, bij iedere winactie staat uitgelegd hoe en wat te doen. 
Vergeet niet je Tante Betsy foto inzending in te sturen voor de Tante Betsy blog birthday winactie. 

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hi Susan ,
      Wat staan die ola jurken je mooi, ik heb dat model ook gepast, maar heb er niet genoeg boezem voor, zelfs de S ( normaal heb ik M) was te ruim. Ik heb 2 bibi jurken uit de nieuwe collectie in maat S en 1 retro go doos blue in maat M, ben nu ook in het gelukkige bezit van het Lotte vest in blue, heb alleen nog wat problemen met de rits, mogelijk moet het vest daardoor retour. Wat een super collectie weer, zie ook nog leuke shirts e.d. Lieve groet, Nicky

      Verwijderen
    2. Oh Nicky wat heerlijk ja Bibi is ook een heerlijk model (een van mijn favorieten), en die Retro go dots staat ook nog op mijn wishlist oh nee dat is inmiddels die andere dots jurk geworden die is zo gaaf!
      Oh balen dat de rits het niet goed doet van het Lotte vest, komt vast goed. Knuff!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Thanks ik ben er ook erg blij mee. Mijn buste is wel prominent aanwezig whahaha maar dat is hij normaal ook hihihi. Vind zelf de Ola Flora versie me ook mooier staan als de Bibi versie van de Ola. Terwijl ik de Bibi Cornflowers zo gaaf vind, de Mila versie is ook wel weer gaaf. Och het is gewoon weer een super herfst winter collectie van Tante Betsy :D. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat staan de jurken je goed!! Ik heb ola blue en voor het eerst hoeft er geen hempje onder, wegens de overslag en ik heb ook een goed gevulde boezem, heb vandaag het groene rokje gekocht bij Tomahawk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha heerlijk! Eigenlijk hoef ik er ook niks onder, maar merk dat ik toch wat inkijk heb dus misschien zet ik het nog met een steekje vast.
      Ola bouquet blue of Ola flora blue? Zo'n gave jurken en leuk die nieuwe rokjes zijn ook gaaf! Knuff!

      Verwijderen
    2. Ola bouquet blue, trouwens die tas van de Kunstboer is echt prachtig wat een kleuren, leuke kaarten ook ben aan het sparen

      Verwijderen
  4. Wat staan ze je mooi zeg. Prachtige jurken. Mooie vrouw. Goed om te zien hoe de maten vallen. Ik wil de fraulein jurk ook graag, maar durf eigenlijk niet online te bestellen. Heb al zo vaak iets terug gestuurd wat toch niet past�� Kan dan toch beter life kijken. Dan zijn de jurken ook extra mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik had een smiley gezet maar hij herkent het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat staan die jurken je mooi! Ik vind de jurken behoorlijk groot vallen in vergelijking met de zomercollectie. Ik ontving vandaag ook mijn pakketje. Ik heb een paar jurken in maat S besteld, maar ze zijn me echt te groot. Helaas zijn heel veel jurken die ik mooi vind in XS al uitverkocht. Hopelijk voor mij komt er nog een XS retour.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jee, had ik dit maar eerder gelezen. Mijn ola jurk takkie Black is net binnen maar nu ik dit lees ben ik bang dat hij me niet zal passen. Ik heb niet zo'n gevulde boezem dus hij zal vast niet zo mooi staan als bij jou. Ik ga zo eerst passen je hoort ervan. Ik vind het printje alleen zooo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh de rode is zooooo gaaf!! Die gaat er bij mij ook zeker nog komen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De jurken staan je inderdaad heel leuk Susan. Ik heb even bovenstaande reacties gelezen en er zijn wel heel veel meiden die nu voor een xs gaan. Ik dus ook maar ik hoor dat er al veel in die maat zijn uitverkocht😟 Ik blijf tweifelen over welke kleur ik nou eigenlijk wil🤔
    Lieve groetjes! Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze staan je goed Susan! Ik denk dat deze jurken voor mij ook niet weggelegd zijn, met mijn niet zo gevulde maat S. De Twiggy Gradica Blue zat me te ruim bij de taille, die heb ik teruggestuurd, helaas. De Retro go Dot Blue zat juist wel goed. Ik heb nu van een Bibi maar de XS en de S besteld, dan kan ik het vergelijken. Zo wordt de keus inderdaad wat kleiner, maar de rokjes vind ik ook gaaf, dus toch keus genoeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staan de jurken prachtig! En die tas is geweldig! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hoop leuke winacties! En je hebt alweer een prachtige collectie jurken. Ik heb een drukke werkweek dus zaterdag ga ik er eens goed voor zitten. Altijd leuk om mee te doen! En plan om te gaan passen bij Subba. Ik hoop dat er wat jurken van mijn wensen lijstje bij zijn in de winkel. Je hoort van mij 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Olalaaaa! Die staan je goed!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och die staan je ook weer zo leuk, die rode heeft wel een streepje voor hoor ;-)
    De rozen tas is natuurlijk helemaal leuk!
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je zo alle acties onder elkaar ziet staan, zijn het er wel heel erg veel!! Wat ga jij veel dames blij maken!
    De jurken staan je super, vooral de dress Ola black vind ik heel mooi bij je. Lieve groet, Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).