dinsdag 4 oktober 2016

Bandelettes giveaway Tuesday

Hey girls daar ben ik weer, met weer een leuke gave winactie, deze keer van Bandelettes
Mijn favoriete oplossing tegen schurende bovenbenen, schurende dijen. Ik blogde er al gisteren over en deelde gisteren ook een winactie voor als je er problemen mee hebt.
Ik ben zo happy dat ik deze oplossing heb gevonden en heb echt de hele zomer genoten (behalve dan die dagen dat het heel koud was ;)) om heerlijk met blote benen onder mijn Tante Betsy jurkjes te kunnen. 


Ik weet nog precies wanneer ik last kreeg van die donderdijen, het was in mijn tijd dat ik regelmatig naar Miami ging, naar mijn Jamaicaans vriendje, jaaaa dat wisten jullie nog niet van me hè ;).  
Ik had toen nog maatje 40/42 en woog denkelijk zo'n 58-60 kg, liep van het strand van Miami Beach terug naar het appartement een paar blokken verder met mijn shorts aan en ik kreeg me toch last van het schuren van mijn dijen, grrr. 


Ik heb vanalles geprobeerd, smeerde olie tussen mijn dijen, talkpoeder, droeg van die onelegante fietsbroekjes onder een jurkje, nog erger zo'n huidkleurige broekje. Het was het allemaal niet, dus ik deed alleen maar jurkjes aan in de winter. 
Ik heb heel lang geweigerd leggings aan te doen, ik loop namelijk niet graag met de meute mee. Maar toen ik ze eenmaal over de streep was, droeg ik altijd leggings onder mijn jurkjes...ook in de zomer. 


Dat alles is nu afgelopen! Ik draag nu Bandelettes onder mijn Tante Betsy jurkjes. Wat een genot. Nee het zijn geen holdup panties, maar daar lijken ze wel op. 
Het is een kanten band met siliconenstrips aan boven- en onderkant en ze zijn er ook in een gladde versie, de unisex versie. 
Ik blogde er al regelmatig over, schreef er al twee keer een review over, vertelde erover in mijn vlogs. In mijn allereerste vlog deed ik een kleine review. Ja het moge duidelijk zijn, ik ben verliefd!


Ter ere van mijn blogverjaardag mag ik er twee weggeven, dus twee winnaressen die ieder een paar Bandelettes winnen!


Wat moet je ervoor doen om een kans te maken?
Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* Bandelettes gaan liken op Facebook en/of Instagram zou fijn zijn. Maar als je nu geen Facebook of Instagram hebt dan mag je toch meedoen hoor ;). 

* Laat een reactie achter onder deze blogpost dat je mee doet. En vertel me welke Bandelettes jij zou willen winnen, uit de webshop van Bandelettes

Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij en Bandelettes en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses en die van Bandelettes @bandelettes


Besluit je nu een paar Bandelettes te gaan kopen, zou ik het super vinden als je dat via mijn referral link doet. Ik krijg dan een kleine bijdrage...bestel wel maar een paar per keer ivm de invoerrechten enzo. 
De link kun je ook altijd vinden op de internetversie van mijn blog, bij de links van mijn andere sponsors. 
Maar natuurlijk kun je ze ook bij Enchanted loves Bandelettes kopen...de Nederlandse website. 


Oh jaaa ik kan met een gerust hart gaan slapen want ik heb twee jurkjes van mijn wishlist gekocht bij Tante Betsy, yihaa! 
Het enige probleem is dat mijn wishlist langer en langer wordt nu ik de hele collectie heb gezien whahaha. 


Maar okay girls eigenlijk zou dit de laatste winactie worden, maar er komt morgen nog eentje. Dat kunnen jullie toch nog wel aan hè?! Dan heb ik in totaal 10 winacties lopen, waarvan 4 Tante Betsy winacties! Doe je nog niet mee? Ga dat dan maar snel doen! De winacties lopen tót 10 oktober!

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Leuk Susan!
    Inmiddels ben ik in het bezit van een paar rode maar ik zou heel graag een paar champagne kleurige winnen!!!
    Groet uit het hoge noorden. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Susan, ik doe weer mee, ben zo benieuwd naar de Bandelettes, ik ga ook voor de champagne kleur. Groetjes en knuffels, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat ik ze via jou ontdekt heb want ze zijn echt fijn , nu het frisser word heb ik een legging aan maar dat is uit noodzaak.
    Ik zou nog wel een kanten beige er bij willen.
    Leuke jurkjes komen weer jouw kant op :-) Ik ben nog aan het wikken en wegen { kan niet zo goed kiezen }
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen dat je er zo blij mee bent, jij hebt een kanten set (besteld bij Enchanted loves Bandelettes weet ik nog) en een unisex set (de laatste van mij gekregen hihi, dat was mijn verkeerd bestelde set welke mij te klein was ;)). Super toch dat ook jij dit jaar heerlijk van ongestoord lopen met blote benen onder je jurkjes en rokjes hebt kunnen genieten! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Miami...jamaicaanse vriend ? Nee daar wist ik niet van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha jaaa het is alweer 16 jaar geleden dat ik voor het eerst naar Miami ging. De foto's links zijn van de vakantie Miami/Jamaica en zijn in Jamaica genomen en de rechtse is met dochterlief in Miami tijdens een bezoekje genomen. Ja het is mijn schuld dat mijn dochter houdt van verre reizen, ze is twee keer mee geweest naar Miami, ze was toen 7/8 jaar. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Haha Susan we leren je steeds een beetje beter kennen. En geweldige benaming DONDERDIJEN. Die ga ik onthouden, ik bezit er namelijk ook een paar!!! Ben heel nieuwsgierig naar de bandelettes! Dus ik doe graag mee voor de Black Jasmin versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zeg Miami. Leuk om je weer wat beter te leren kennen. Je hebt weer leuke jurkjes gescoord. Ik ben benieuwd hoe ze je staan.
    Zoals je wel verwacht had doe ik deze keer ook niet mee. Ik heb wel stevige benen maar geen schurende bovenbenen☺️
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi bofbips! Wat heb ik mijn dijen vaak verwenst, maar nu ben ik dolblij met de oplossing. Van die wielrenbroekjes en onelegante beige broekjes dragen in hartje zomer wordt ik echt niet blij.
      Ja er waren vroeger wel mensen jaloers op dat ik dan weer voor een paar weken naar Miami ging om mijn vriendje te zien, maar ik had hem toch veel liever vaker gezien en dat hij kortbij woonde. Zo'n lange afstandsrelatie is echt tien keer niks en het is natuurlijk ook niks geworden, als hij dichterbij was blijven wonen zoals in het begin was het ook een veel kortere relatie geweest whahaha.
      Maar ik heb er geen moment spijt van hoor, ik heb genoten van Miami en de heerlijke zee. Heerlijk rustig op het strand als ik 's morgens erheen ging als mijn vriend ging werken, zou ik nooit hebben willen missen die tijd en mijn dochter zeer zekers ook niet, die is ook twee keer meegeweest :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ik kan me voorstellen dat je dat niet had willen missen. Dat nemen ze je niet meer af, ook al is het met die jongen niks geworden😋

      Verwijderen
  7. Ik sla deze winactie over. Lijkt mij een verademing de Bandelettes als je last hebt van schurende bovenbenen. Ik wens ze iemand toe die dan eindelijk met blote benen zonder geschuur een jurkje of rokje kan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa het is echt een verademing die Bandelettes. Ben zo blij dat ik die ben tegengekomen. Niks fijners als in de zomer en met mooi weer met blote benen onder je Tante Betsy jurkje te kunnen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Hi Susan, wat een leuke actie weer, ik doe graag mee voor een paar kanten huidkleurige bandelettes. Ik ga eind november nog een weekje naar de zon, dan zouden ze goed van pas komen. Lieve groet, Nicky

      Verwijderen
  9. Wat leuk om die oude foto's te zien. Compleet anders dan nu! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja dat was in mijn wilde tijd na mijn eerste huwelijk, ik heb mijn haren toen heel kort gehad...maar je ziet op de foto met mijn dochter dat ze alweer wat gegroeid waren ;). Korte haren stond me heel leuk en ik heb er vaker over gedacht om ze weer korter te laten knippen maar manlief zou me killen whahaha. Nee hoor als ik het echt wilde deed ik het ook gewoon ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Alweer zo'n leuke winactie. Ik laat deze even voorbij gaan. Leuk die oude foto's. Ben benieuwd naar hoe de nieuwe jurkjes staan. In de webwinkel worden van die slanke modellen gebruikt en dan zie je niet goed hoe het bij ons de real live lady's staat.... 😉 ik heb ook al een favoriet de ola het groen..

    Lieve groet , dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik ben ook zo benieuwd hoe de Ola jurk staat. Ik heb wel al wat foto's gezien van vollere dames in de Ola jurken en ziet er heel mooi uit.
      Dus gaat helemaal goed komen, jaaa die Ola Bouquet Green staat ook op mijn wishlist, alleen zag ik dat hij er nu niet meer in L is balennn. Maar hoop dat iemand de groene in L retour stuurt want die is gaaff! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Hee een Susan met kort haar geinig. K wil graag een paar unisex winnen. Heb de kanten versie maar daarmee schuurt het nog een klein beetje héb gevoelige dijen gok ik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Susan!
    Alweer zo'n winactie! Ik zou heel graag een paar Bandelettes willen winnen! En mocht ik een paar winnen dan zou ik graag een paar Beige Onyx Bandelettes willen winnen.
    Groetjes,
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).