woensdag 7 september 2016

Tante Betsy winter season sneak peek Wednesday


Hey girls ik heb Tante Betsy eens héél lief aangekeken en gevraagd voor een sneak peek van de nieuwe winter collectie 2016/2017. 
Ook al genieten we nu met ons allen heel hard van het mooie weer en de te gekke zomercollectie, waar ik by the way helemaal verliefd op ben :).
Toch kijken we stiekem met ons allen halsreikend uit naar wat er met de wintercollectie gaat komen en zijn we heel benieuwd. 


De dames die net zoals ik van veel kleur houden, heb ik al een beetje kunnen geruststellen dat er toch echt ook jurkjes met kleur gaan komen en dat het niet alleen maar zwart is wat komen gaat en wat Tante Betsy in haar sneakpeak op Facebook showde. 



Ik kreeg een geweldig leuke foto van model Suze in een mooie groene jurk met een mooie ronde hals en met een leuk patroon. I love it, ik hou van een mooie ronde hals en rood roze is mijn lievelingskleur :). 


Dit is hetzelfde model als de Bibi jurken van de Tante Betsy wintercollectie 2015/2016. 


Dat kleurige stofje liet ik hier al eens zien in een sneak peek en ik maakte er nu een collage van samen met de jurk, zo krijgen jullie toch al een idee wat er komen gaat. 


Ditzelfde stofje gaat ook terugkomen in de all time favourite, het overslag model. Denk aan de Birdie jurken van de zomercollectie en van de wintercollectie '15/'16 Dress Anita. Ook een van mijn favoriete modellen :D. 



Ook de polkadots komen weer terug...blijft altijd leuk een polkadot jurk! Polkadot jurkjes zijn tijdloos, dus een top beslissing Tante!
Hilde showde op haar Hillybilly Beauty blog al twee polkadot modelletjes. 
Dit model is hetzelfde model als Dress Twiggy en Trixie van de winter '15/'16 en Dress Belle van de zomer. 


En dan komt er nog een modelletje in dezelfde print en dat is hetzelfde model als de retro go black/blue/green jurkjes die van de winter 2015/2016 waren en van de zomer was dit Dress Lilly. Ook dit vind ik een heerlijk model! Oh dit beloofd allemaal weer veel leuks. 


Ik las bij Hilde dat Brigitte vond dat er weer veel van hetzelfde komt, ja wat we tot nu toe kunnen showen zijn inderdaad favoriete modelletjes die blijven terug komen, maar volgens mij gebeurd dat echt niet alleen bij Tante Betsy ;). 
Deze zomer waren er in ieder geval twee nieuwe modelletjes, de shirt dresses en de mouwloze Tante Betsy jurkjes sakura en betsy summer en ik kan me nog een paar modellen voor de geest halen die nieuw zijn. 
Verder waren er van de winter 2015/2016 collectie veel nieuwe modellen waaronder bovenstaande modelletjes. 


Als jullie Tante Betsy al wat langer kennen zien jullie zeker een hele hoop nieuwe modelletjes terug in de nieuwe collecties. De zomer collectie was deze keer giga groot ten opzichte van andere jaren. 
In oude collecties zie ik alleen het overslagmodel, het doorknoop model, zippie jurken en een ronde hals terug. 


Ik ben heel benieuwd wat jullie tot nu toe van de nieuwe wintercollectie vinden (er komt natuurlijk veel meer ;)) en welke modellen jullie Tante Betsy favorieten zijn. Hou je van zippie jurken of doorknoopjurkjes, of heb je liever een ronde hals of v-hals jurk of kijk je meer naar de printjes? Of net liever een effen jurk...

Lots of love from Susan

38 opmerkingen:

  1. Ik vin die grote bloemen erg leuk.. het is wel eenstuk donkerder dan de zomer collectie he.. Maar ja past ook wel bij de tijd... Ik vind de doorknoopjurk een van mijn favorieten..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja altijd even wennen hè zo'n donkere collectie, maar gelukkig ook met kleur :D. Ja sinds dat jij die Betsy Black hebt gekocht van je gewonnen kadobon ben je verliefd hè. Was ook een superkeuze! Knuff!

      Verwijderen
    2. Wauw ik kan niet wachten....is er al een datum bekend? Wat heb jij weer een mooie blog gemaakt.

      Verwijderen
  2. Ik ben al op veel nieuwe jurkjes verliefd!! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik herken dat, maar ja dat krijg je ook als verslaafde hè whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  3. Blij dat de Bibi er in ieder geval weer bij zit en ik hoop zo op het akke model met de knoopjes (mijn favoriet)of de shirtdress. Met de printjes ben ik wel blij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind de Bibi ook een supermooi model en de jurkjes zoals Akke en Marjan zijn ook superr. We moeten nog even geduld hebben. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ohhhh....de overslag. Ik vond ze al fijn maar sinds ik de beide birdies heb ben ik verkocht. Ik ben al aan het sparen. Jippie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het blijft een all time favourite hè dat overslagmodel. Alhoewel ik zelf ook wel weg ben van de tweety jurken met v-hals. Hoef ik geen top onderaan en dat is ook wel heel fijn ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Ziet er allemaal weer leuk uit. Ik heb wel graag een v-hals of een plooitje, maar een rits is ook leuk. Ben benieuwd naar de hele collectie. Wanneer kunnen we die ongeveer verwachten, morgen? Haha ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha nee we hebben nog even geduld nodig... Daarom alvast een sneak peek zodat we al iets kunnen zien. Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik vind de overslagjurkjes geweldig, dus ik ben blij dat ze weer terugkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook een super modelletje hè?! Ik ben er ook blij mee. Knuff!

      Verwijderen
  7. Wowwwww. De winter uitvoering van het bibi jurkje. Ge-wel-dig !!!!!����
    Groetjes Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja leuke print hè?! Ik heb even moeten wennen eraan, ik ben zelf eigenlijk van de kleine bloemenpatroontjes maar ziet er nu al gaaf uit :D. Wel in rood dan voor mij hihi. Knuff!

      Verwijderen
  8. Oh wat een preview. Ik vind de groene jurk met bloemen leuk. Maar zie ook een stofje met veertjes op een van de kleinere foto's. Ik wil graag een groene jurk, maar twijfel ook nog steeds of ik er niet iets roods bij ga kopen. Wel kan ik vanaf december waarschijnlijk weer in mijn oude maat, dus verdien ik alleen daarvoor al een nieuwe jurk (vind manlief gelukkig ook). Dus laat die nieuwe collectie maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja weet ik nog dat groen je favoriete kleur is ;). Ja rood is ook gaaf, maar dat komt natuurlijk omdat dat mijn favoriete kleur is whahaha.
      Hihi altijd fijn als manlief dat ook vind dat je dat verdient, vooral als je weer een lieve nakomeling op de wereld zet hihi. Knuff!

      Verwijderen
  9. Ik zie ook al leuke printjes. Die rood/roze met kleinere bloemen vind ik heel leuk en de blauwe met grote bloemen. Ik kijk in eerste instantie naar de kleuren en de printjes. Daarna kijk ik welk model jurk mijn voorkeur heeft. Ik ga liever voor een V-hals, maar de Sakura White heeft een ronde hals en die vind ik ook leuk. Ik ben benieuwd naar al het moois dat gaat komen. Ondertussen draag ik mijn Tante Betsy jurkjes met veel plezier. Zelfs zoveel de laatste tijd, dat ik mijn broeken en shirtjes nauwelijks aantrek, terwijl ik die wel leuk vindt. De zomer duurt te kort en mijn kast is te vol, ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja sinds Tante Betsy ben ik helemaal overgestapt op jurkjesss. Ik heb zeker al meer dan anderhalf jaar geen broek of top meer aangehad hihi. Ja ik val ook op printjes, ik merk toch dat ik daar het allervrolijkste van wordt...ik ben ook zwaar verliefd op dat patroon met die kleine bloemetjes <3. Daarnaast val ik op een mooie diepe hals, vroeger rond maar die v-hals jurkjes van Tante zijn mooii, overslag model ook en doorknoopmodel dat zijn mijn favorieten. Knuff!

      Verwijderen
  10. He Susan, ik ga def voor de zwarte met kersen bloesem, helemaal te gek!! Ik vond het twiggy model van afgelopen jaar heerlijk. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja die zwarte met die mooie bloemenprint is zo gaaf. Het zal me benieuwen hoe die als totaalplaatje uitziet. Ja het twiggy model, Belle model is ook mooi, maar op een of andere manier merk ik dat ik die niet snel uit mijn kast pak. Geef mij maar het retromodel, zwart en als het effe kan met een fellere polkadot, maar de grijze polkadots op zwart is ook mooi. Grijs met zwarte polkadots is niet aan mij besteed, dat staat mij niet ;) daar wordt ik een grijs muisje van hihi. Knuff!

      Verwijderen
  11. Wat een leuke jurkjes! Bedankt voor het tipje van de sluier Susan, daar zit zeker iets bij om je leuke bon aan te besteden! Vond de Trixie geweldig, en die blauwe bloemenprint die lokt me wel! Maar doorknoopjurkjes en overslagjurkjes zijn ook fijn, als er maar een beetje A-lijn in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaat vast helemaal goed komen met die gewonnen kadobonnen van de Tante Betsy girls ;). En er komt vast nog veel meer leuks! Knuff!

      Verwijderen
  12. Zippie, dat is echt mijn model. En dan het liefst met veel kleur en print. I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel al een foto gezien van de zomercollectie dat dat er aan gaat komen. Zippies met kleurr en anders als die ronde kraag, die zijn ook mooi maar niet met mijn buste whahaha...maar van de zomer dusss ;). Knuff!

      Verwijderen
  13. Ik kreeg vandaag weer een compliment over mijn Soda Dark Blue. Mijn collega gaat zeker de website bekijken. Misschien hebben we er een fashionista bij!
    Ik ga zeker eens een zippie passen en de Summer Grey, een wat rechter model, is naast de Soda mijn favoriet. Ik heb ook nog de retro in lichtblauw maar weet niet of dat wel mijn jurk is want nog niet gedragen 😁. Toch maar eens durven voor de zon vertrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja de lilly light heb je dan...ja die heb je nog niet echt kunnen dragen omdat het opeens zomer is geworden hè whahaha.
      Leuk dat je complimenten over je jurkjes krijgt en dat er zomaar een nieuwe Tante Betsy girl bij gaat komen. Er valt nu niet echt veel te kiezen of je moet een klein maatje hebben. Maar de wintercollectie komt eraaannn. Knuff!

      Verwijderen
  14. Ik vind vooral de jurkjes met kleur eeg leuk. Verder sta ik mog aan het begin en ben nog aan het zoeken welk model ik mooi vind Rn bij mij pasr😄 Ik weet in ieder geval wel geen zwart en donkere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dan is het nog even zoeken. Gewoon anders lekker eens naar een Tante Betsy verkooppunt gaan...ze zullen niet allemaal een uitgebreide collectie hebben want ze hebben ook andere merken jurken enzo hangen, maar zo krijg je beter een idee en natuurlijk ook als je ziet hoe een jurk staat bij een Tante Betsy girl die hetzelfde model lijf heeft als jou ;) hihi. Knuff!

      Verwijderen
  15. Ik kies op print en hoop dan dat t model "wat voor me doet". Een v hals zoals de kraag- en diorknoopjurkjes staat me t mooist. Ik ben gek op polkadots, maar vind deze n beetje somber. De rode en zwarte stof met de fijne bloemen, daar ben ik nu al helemaal voor gevallen!!!! Leuk om te zien dat jouw volgers ook allemaal weer n andere voorkeur hebben; dat maakt t zo gezellig! T zwarte vest met de korte rits vind ik trouwens ook echt heel mooi!
    Bedankt voor dit voorproefje; kan niet wachten��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zelfs onder de Tante Betsy girls is veel verschil, de ene wil lekker knallen met een leuke print en de ander wil een klassieker printje of geen print ;). Dat zijn vaak de King Louie vrouwen die toch stiekem beginnen te vallen voor Tante Betsy :D.
      Dat vest heeft geen korte rits maar een rits die van beide kanten open kan dus je kunt hem helemaal dicht ritsen maar ook zo als op de foto ;). Knuff!

      Verwijderen
  16. Ik vind vooral het model belangrijk en de meeste modellen ken ik niet. Hopelijk komt daar morgen verandering in want dan ga ik naar Pantalone.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was nog niet klaar met typen😟
      Ik moet ook even wennen aan de donkere kleuren ondanks dat ik vaak voor zwart kies. De grote bloemen zijn mij te retro en kies ik ook liever kleine bloemenprints. Ach je moet ze eigenlijk in het echt zien he. Als ik het goed begrijp ligt de nieuwe collectie nog niet in de winkels?
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
    2. Oh ik ben wel heel benieuwd hoe je het bij Pantalone vond. Ze hebben nu natuurlijk een stuk weiniger in de collectie zo tegen het einde van het seizoen en vooral met het nieuwe seizoen van andere merken al in de winkel. Op mijn verjaardag hadden ze nog geen sale en zelfs de winter 2015/2016 collectie was maar 30% afgeprijsd, maar blijft een heerlijke winkel hoor. Als de nieuwe collectie er is, maar weer eens een shopping trip doen. Kan ik jullie de modelletjes laten zien. Knuff!

      Verwijderen
    3. Inderdaad een mooie winkel maar er was bijna niks meer van TB. Ik had mijn dress black aan en de verkoopster vond dat ik voortaan een maat kleiner moet nemen. Dus heb ik dress Lola hearts green gepast in S dat was nog het enige TB jurkje in die maat die er hing maar toch ben ik nog niet overtuigd. Nu wacht ik echt tot de winter collectie in de winkels hangt en ga ik maar weer bij mij in de buurt passen. Dus moet ik nog even geduld hebben!
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  17. Dat ziet er allemaal weer leuk uit! Daar worden we weer hebberig van met z'n allen! ;-))
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja heel hebberig en zeker zullen we straks met ons allen weer keuzestress hebben met nog veel meer om uit te kiezen ;). Knuff!

      Verwijderen
  18. Moet inderdaad ook erg wennen aan al die donkere kleuren! De zomercollectie was echt superleuk, fleurig en kleurig! En ook vernieuwend door diverse nieuwe modellen!
    Ik ben ook meer de retroprintjes en modellen gaan waarderen. Qua model kies ik wat bij mij past.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).