donderdag 15 september 2016

Tante Betsy new collection shopping Thursday


Hey girls jaaaa het is dan zover...ik zag opeens op mijn Facebook tijdlijn dat het Tante Betsy verkooppunt, Kunstig Kitschwerk in Kampen al Tante Betsy jurkjes heeft ontvangen en zelfs vanavond een Toffe Tante Betsy avond houdt...van 19.00-21.00 uur. 





Wie weet woon je wel dichtbij en lees je mijn bericht op tijd, dan kun je er nog heen sjeezen. Oh ik zie prachtige jurkjesss, yihaaa! Dit is haar website/webshop

En ook SoMuch Fashion in Heerenveen heeft vanavond koopavond en ook die heeft Tante Betsy jurkjes gekregen :D. Tot 21 uur kun je bij haar terecht, maar ze zullen ook heel snel online in haar webshop staan. 
Ze stuurde me al foto's toen ik erom vroeg...oh ik zie leukerds! Dus kijk even mee. 






Update: Foto's van SoMuch Fashion ;). 

Maar het zit er ook dik in dat ook een Tante Betsy verkooppunt bij jou in de buurt reeds dozen vol Tante Betsy jurkjes/items heeft ontvangen. 


Betty van 38 Dresses te Leeuwarden heeft het zowaar voor elkaar gekregen om ook een heleboel Tante Betsy jurkjes online te zetten en er komen nog meerrrr. Kijken jullie mee?


Deze is zo gaafff!😍😍😍

Zelfde model ook mooiii!

De jurkjes foto collages in deze blogpost zijn allemaal afkomstig van 38 Dresses haar webshop 



Ik neem aan dat het nu ook niet meer lang duurt dat de nieuwe Tante Betsy collectie bij Tante in de webshop heeft. In de loop van volgende week denk ik, maar kan ook pas volgende week vrijdag zijn. 


Maar zoals altijd zijn eerst alle Tante Betsy verkooppunten aan de beurt en dat zijn er best heel wat. 
Ik heb er speciaal een Tante Betsy shops pagina voor gemaakt, veel verkooppunten hebben ook een Facebook pagina die je dus in de gaten kan houden. 


Wist je al dat je kunt aanklikken bij Like/volgen...als eerste weergeven?!
Zo krijg je in je tijdlijn als allereerst bericht van je favoriete webshops óf...van mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/365daysofhappytantebetsydresses


Lots of love from Susan die haar tong ook al uit haar mond hangt...ik heb er al een paar op mijn wishlist :D....en waarom zijn die winkels zo ver weg...