vrijdag 2 september 2016

Tante Betsy give away entries Friday

Hey girls vandaag kom ik de inzendingen delen van diverse Tante Betsy girls die mee doen met de Tante Betsy Saturday Give Away winactie hier op mijn blog, voor de Tante Betsy kadobon van €55. 
https://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/08/tante-betsy-saturday-give-away.html


Ik had er een uitgebreide blogpost van willen maken, maar de tijd ontbreekt me omdat manlief vroeg thuis was en we nu naar Duitsland gaan. Ik weet niet hoelaat we ervan thuis komen. Dusss hier komen een twaalftal Tante Betsy foto inzendingen die ik per mail ontving. Een aantal van deze girls doen ook mee met de winactie op Facebook, die foto's deel ik een andere keer. Vandaag is de laatste dag om mee te doen, nou ja tot morgen 3 september 12uur 's middags! Heel veel succes girls!

Miranda in Dress Betsy Summer Red

Saskia in Shirt Dress Black en andere leuke jurkjes/rokje ;). 

Petra in Dress Collar Grey

Melanie in een jurkje van een oude TB collectie

Dinah heeft zich geamuseerd met selfies maken, met 'missers' ;). Heerlijk toch?!
In Dress Sophie

Esther met dochterlief in een zomer 2015 jurkje. 

Jorina in Dress Zippie Hearts Red

Anita in een jurkje van een oude TB collectie

Carola in Dress Folky Black

Adriëtte in Shirt Dress Black, eentje van een oudere TB collectie en een zomer 2015 collectie jurk.

Heidi in een roze zippie jurk van een oudere Tante Betsy collectie

Esther in een aardbeienjurkje van de 2015 zomercollectie. 

Lots of love from Susan