dinsdag 27 september 2016

Sokken-online Giveaway Tuesday


Hey girls daar ben ik weer met alweer de vierde winactie die ik deze week met jullie deel ter ere van het 1 jarig bestaan van mijn Tante Betsy blog, de Tante Betsy blog give away, de Tante Betsy Blog Facebook give Away en de Urban Hippies give away deelde ik al en er gaat nog meer leuks volgen!
Zo leuk om jullie te mogen verwennen met van die leuke winacties, waar ik hopelijk veel Tante Betsy girls blij mee mag gaan maken. Alle winacties lopen tot 10 oktober, dan maak ik de winnaars bekend. 
Natuurlijk ben je ook van harte welkom als je nog geen Tante Betsy girls bent, maar wel gek op vrolijke jurkjes bent. 


Vandaag heb ik een winactie van sponsor Sokken-online.nl, ik mag drie kadobonnen verloten ter waarde van €25 per stuk. 
Super leuk dat ik van Jack en Jenny drie dames blij mag gaan maken. 
Naast het feit dat ik regelmatig deel dat je bij Sokken-online de fijne kleurrijke Apollo  panty's kunt kopen. Kun je er ook terecht voor andere panty's, maar ook voor katoenen leggings en natuurlijk ook sokken, zoals sneakersokken/footies
Als je de kadobon wint staat het je vrij die te besteden naar je eigen keuze uit de webshop. 


Wat moet je ervoor doen om een kans te maken?
Mijn Tante Betsy blog volgen, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account en krijg je iedere dag mail), leuk is ook als je mijn Facebook pagina volgt en/of mijn Instagram account...daar deel ik ook dagelijks mijn nieuwste blogpost. 

* Sokken-online volgen via Facebook, ze staan ook regelmatig op markten zoals onlangs op de jaarmarkt in Heerhugowaard, of in augustus op een braderie in Schagen dat wordt dan gedeeld op Facebook. 

* Laat een reactie hier onder deze blogpost achter dat je mee doet. Neem eens een kijkje in hun webshop en vertel wat jij zou willen kopen als je de kadobon wint.

* Delen van de winactie op Facebook of Instagram zou leuk zijn voor mij en Sokken-online en geeft extra kansen. Bij Facebook deze Facebook post graag openbaar delen (zodat ik ook kan zien dat je hem gedeeld hebt, klik op de wereldbol ipv alleen vrienden). Tag bij Instagram mijn Instagram account @365happytantebetsydresses


Sokken-online staat ook regelmatig op de markt in Callantsoog, Alkmaar, Amstelveen lees ik in reviews op Facebook, dus woon je daar in de buurt dan ken je ze misschien zelfs persoonlijk. 


Na deze zomer veel te hebben kunnen genieten van blote benen weer, vind ik het ook wel weer heel leuk om een knalroze, knalgroene, blauwe of rode panty (nu legging) bij mijn Tante Betsy jurkjes aan te doen. 
Ja girls ik vertelde het al eerder, ik heb zelf niks met panty's aan mijn voeten, ik draag altijd leren cowboy laarzen en graag met een paar goede sokken en dan knip ik gewoon de teennaad van de Apollo panty af en maak ik er een legging van ;). Ze hebben bij Sokken-online.nl ook (kleurige) leggings hoor ;). 


Zou je ook voor een kleurige panty gaan waar ik zo gek op ben of hou je liever van een zwarte, donkerblauwe, bruine panty? Óf heb je liever een katoenen legging of draag je liever een hele dunne panty?

Lots of love from Susan

32 opmerkingen:

  1. Weer zo'n leuke actie!!!! Super!!! Ik zou de bon besteden aan gekleurde leggings en panty's. Kleurtjes heb je nooit genoeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst ga ik bij de leggings kijken. Een keertje iets anders dan blauw....

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  2. Ik doe graag mee. Draag het liefst panty's. Vorig jaar heb ik mijn enkel gebroken en sindsdien zitten sokken niet meer fijn. Dus 's zomers n tricot legging en als t kouder wordt n panty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeetje... Susan... Wat worden we verwend! Super lief van je sponsors ook, top!
    Ik doe 'gewoon' weer mee hoor! Ik zou los gaan en een boel Apollo's bestellen, die zijn zo goed bevallen!
    Maar ik moet zeggen dat ik die nieuwe leatherlook leggings ook wel reuze spannend vind!
    Sokken-online volg ik al op FB :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot fan van de kniesokken, zijn zelfs mijn profielfoto op FB en vorige week ook sokken voor mijn mams besteld die helaas erg ziek is...
    Enne de leggings bestel ik ook regelmatig allemaal dankzij jouw promotie lieve susan, een heerlijk adresje XX
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor mooie kleurtjes een legging en panty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoe,ik doe ook weer mee. gedeeld op fb
    Ik kan nog wel wat kleurtjes gebruiken.:-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij Susan! Ik doe mee, voor een mooie legging bij mijn winterjurkjes van Tante Betsy. Heb je actie gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Apollo panty's zijn echt fijn, daar kan ik nog wel wat kleurtjes van gebruiken, zoals de donker paarse. Wat lief toch van al die sponsors! Ik ga weer delen hoor!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kan niet op.... 😉 leuk hoor al die winacties. Ik draag altijd kniekousen en meestal koop ik weer een hele voorraad in de herfst als het weer wat kouder wordt. Maar ja het blijft maar zomeren, heerlijk genieten. Nou ja je snapt wel dat als ik deze cadeau bon win, ik mijn voorraad kniekousen ga aanvullen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n leuke actie, wat een verwennerij. Ik draag mijn Apollo panty's (nu leggings, heb ik van jou overgenomen) en leggings van Sokken-online met veel plezier. Zou er graag nog een kleurige panty en lange legging aan toevoegen. Ik heb geen Facebook, dus op dat vlak kan ik niet deelnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb vorig jaar op jouw aanraden een stapel panty's gekocht, waar ik ook de tenen van open knipte. Zalige kleurtjes!
    Dus, ik zou graag nog een paar willen uitzoeken!!
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee! Wil heel graag een blauwe, rode en groene panty!
    Lieve groetjes! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi lieve Susan,

    En weer zo'n leuke actie 😊 Ook hier doe ik graag aan mee. Ik ben dol op felle kleurtjes zoals je weet, en zou dus voor de gekleurde apollo panty's / leggings gaan.

    Lieve groetjes! Wendyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja daar doe ik dus ook aan mee. Dat advies om van een panty een legging te maken is geniaal. Ik doe het steeds. En Apollo panty's zijn super goed. En natuurlijk in kleur. Alle kleuren van de regenboog. Prachtig onder een tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja daar doe ik dus ook aan mee. Dat advies om van een panty een legging te maken is geniaal. Ik doe het steeds. En Apollo panty's zijn super goed. En natuurlijk in kleur. Alle kleuren van de regenboog. Prachtig onder een tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk al die kleuren, ik zou voor apollo panty gaan of de marianne leek me ook wel fijn. Heb jij met marianne ervaring? Groetjes rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wilde al bestellen in fuchsia maar helaas de xxl is op.. Weet jij hoe ze vallen qua maat ik houd van pantys die je lekker omhoog kunt hijsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben echt op zoek naar kleurige beenmode. Ik ga voor de leggings, want ik hou ook niet van panty's aan mijn voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zit voor de leggings gaan in vrolijke kleuren zoals oranje, paars en roze. heb op de site gekeken en zie dat ze echt veel aanbod hebben in kleur en soort. echt superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke actie! Ik draag eigenlijk altijd dunne zwarte panty's...ik zou wel eens een gekleurde willen testen...in een gedurfde kleur.. petrol voor bij de tante betsy zomerjurk.. misschien of een groene..wat een keuze! Ben benieuwd hoe de kwaliteit is.
    c de vries

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik draag in de winter graag maillots onder mijn jurkjes en zag die ook staan in de webshop. Ik zou er drie in mooie kleurtjes uitkiezen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik draag in de winter graag maillots onder mijn jurkjes en zag die ook staan in de webshop. Ik zou er drie in mooie kleurtjes uitkiezen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaaa mijn leggins raken een beetje op zou dus goed van pas komen! Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aan deze give-away kan ik helaas niet deelnemen, omdat ik geen Facebook heb, maar mag ik je wel hartelijk bedanken voor de tip met deze panty's.
    Heb er afgelopen week 4 besteld :)) Deze zitten heerlijk, zijn lekker zacht en kleuren mijn outfit nog een beetje extra.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook ik kan niet meedoen omdat ik (principieel) geen Facebook heb. Maar ik heb al meerdere keren besteld. Want ze hebben leuke kleurtjes en prachtige kwaliteit. Ik bestel altijd voor mezelf en dochterlief tegelijkertijd. Zodra de dikke buik weg is, gaat er weer een bestelling de deur uit. Even mezelf dan verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aangezien veel dames de apollo panty's dragen. IS het een idee om de kleur te vermelden bij de foto's? Dan weten de andere dames welke kleur panty leuk staat bij een jurk?

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).